Latvia osoittautui tosi kivaksi paikaksi. Perheen kanssakin löyty aktiviteetteja ja kauniita pikkukaupunkeja. Esim. Sigulda ja Valmiera. Siguldan keskustan tuntumassa virtaa Gauja joki jota voi hyvin inkkarilla meloa. Leirintäalueelta saat kyydin yläjuoksulle, joko 8 km tai 25 km jne päähän, pisimmillään jopa niin pitkälle että melot takaisin 7 päivää. Inkkarit ihan ok, pitkillä melonnoilla omat teltat oltava mukana.
Leirintäalueen vastapäätä mukava seikkailurata/tarzanrata turvavaljailla liikutaan ja tasoja muistaakseni 6 ja mahtavia köysiratoja joita lopuksi liutaan alas rinnettä, pisin viimeinen liuku on 180m, ylös mennään tuolihissillä. Latvian suurin seikkailurata, kuka niistä tykkää, voin suositella, valmistui viime vuonna. Alaikäraja vaativimpiin tasoihin on 14v.
Turisti-infosta sai hyvät majoitusvinkit, soittelevat ja varaavat valmiiksi ja kartta käteen. Elvi kauppaketjun ruokalassa, perusruokaa edullisesti perheelle ja mukavia ajankanssa nautittavia ruokapaikkojakin löytyy.
laitoinpahan tähän vaan tiedoksi jos joku sinnepäin eksyy.
Tarzanrataa ja melontaa
perhe-puuhailija
1
480
Vastaukset
- tietoja
www.sigulda.lv ja www.valmiera.lv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048