Sain jo tehtyä ekan osan matkakertomukseen jossa kuvia, videoitaki tulossa muutamia:
http://coloredelmare.blogspot.com/search/label/matkalla
palasin siis eilen Roomasta, mielenkiintoinen paikka jossa ei tylsisty, nähtävää riittää vaikka miten paljon! Mitään varkaita en nähnyt missään, hyvin uskalsi liikkua terminillä eikä mcdonaldsejen edessäkään näkynyt kuin afrikkalaisia jengejä. Muutamia romanikerjäläisiä nukkui kirkkojen edessä muttei niistä ollut mitään harmia. Metrolla oli vähän vaikea seikkailla kun ei ollut karttoja asemalla tai tiskiä josta kysyä, mutta paikallisten avulla oppi löytämään perille. Roomalaiset näyttivät olevan reippaita ja koko ajan touhuamassa, täysin erilaisia kuin näkemäni eteläitalialaiset, nuorena naisena sain myös kulkea hyvin yksin rauhassa. Vihanneksia tai hedelmiä oli vaikea löytää (kaupoista loppu) ja Colosseumilla jäätelö maksoi 4 euroa ja sisäänpääsy colosseumille palatinus kukkulalle 12e.
Rooma matkakertomus ja kuvia
1
772
Vastaukset
- Millie1984
Outoa että pidit metroa hankalan käyttää. Mielestäni Rooman metro oli yksi helpoimmista ymmärtää. Kun tiedät suunnan johon ole menossa, niin jokaisten rappujen alapäässä on lista pysäkeistä mihin suuntaan olet menossa.
Roma Passin mukana tulee erinomainen metrokarttaa samoin kaupungin turisti infoista saatavassa kartassa on kaikki tarvittava. Metroa sii kannattaa ja pitää Roomassa käyttää. Helpoin tava säästää jalkoja.
Vihanneksia ja hedelmiä löytää sivujatujen supermarketeista hyvin. Täytyy vain seurata mistä paikalliset tulevat kauppakassien kanssa. Pikkuputiikeissa harvemmin on kovinkaan paljoa hedelmiä ja laatu on kehno.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279