Suomen naiset, hiljentykäämme

OdetAmo

ja syvään niiatkaamme! Hän saapuu klo 19.50. Hän, Rhett Butler!

11

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluaa elämäänsä

      romantiikkaa edes tässä muodossa.Sekä silmänruokaa,

      • Hintriika*

        Kuka hän on? En ole koskaan kuullutkaan enkä viitsi ruveta Googlesta etsimään.


      • Hintriika* kirjoitti:

        Kuka hän on? En ole koskaan kuullutkaan enkä viitsi ruveta Googlesta etsimään.

        mutta varmasti tiedät Clark Gablen,
        Tuulen viemää-elokuvasta.
        Se tulee nyt tv:stä.


      • öööööööö
        Tellastiina kirjoitti:

        mutta varmasti tiedät Clark Gablen,
        Tuulen viemää-elokuvasta.
        Se tulee nyt tv:stä.

        mitä se taas on vieny? Selviiskö jos kuukletan, oiskoos sulla hyvä linkki antaa?


      • öööööööö kirjoitti:

        mitä se taas on vieny? Selviiskö jos kuukletan, oiskoos sulla hyvä linkki antaa?

        Tuuli viedä saa jo kyyneleeni mun...
        Ehkä se on vaikka ne kyyneleet jo vihdoinkin vienyt!


      • Hintriika*
        Tellastiina kirjoitti:

        mutta varmasti tiedät Clark Gablen,
        Tuulen viemää-elokuvasta.
        Se tulee nyt tv:stä.

        Olenhan minä tietenkin "Tuulen viemää" nähnyt, mutta en heti osannut aivojani laittaa oikeaan järjestykseen. Ajattelin, että kysymys on jostakin ilmielävästä julkkiksesta.

        Kyllähän jokainen nykymummu Glark Gablen muistaa... Elokuva-Aitasta Glarkenkin kuvia leikattiin ja liimattiin ruutuvihkoon... silloin ei oltu vielä mummuja.


    • elokuvan

      ensi kertaa elämässäni aika vasta.
      Kaikista eniten minulle jäi mieleen elokuvan kuvaus, näkymät.
      Todella upeasti toteutettu.

      • pilvi*

        Kyllähän se toteutettuna Tuulen Viemää ,on niitä onnistuneimpia Etelän plantaasien kuvausta:)
        Siihen eläytyy todella, vaikka olen sen kerran nähnyt.
        Sääli vain ,ettei jatkoa ole voitu kuvata samoilla näyttelijöillä,loppuosa kirjasta kun tuli vasta myöhemmin. Varmaa on,että Rhett vielä sai Scarlettinsa,jäi niin kesken tuo rakkaustarina.


      • makriina ek
        pilvi* kirjoitti:

        Kyllähän se toteutettuna Tuulen Viemää ,on niitä onnistuneimpia Etelän plantaasien kuvausta:)
        Siihen eläytyy todella, vaikka olen sen kerran nähnyt.
        Sääli vain ,ettei jatkoa ole voitu kuvata samoilla näyttelijöillä,loppuosa kirjasta kun tuli vasta myöhemmin. Varmaa on,että Rhett vielä sai Scarlettinsa,jäi niin kesken tuo rakkaustarina.

        Jatko-osan kirjoitti joku toinen.

        Siitähän on ollut joskus tyhmä sarjafilmikin televisiossa, vuosia sitten.
        Tapahtumat olivat Irlannissa.


      • makriina ek kirjoitti:

        Jatko-osan kirjoitti joku toinen.

        Siitähän on ollut joskus tyhmä sarjafilmikin televisiossa, vuosia sitten.
        Tapahtumat olivat Irlannissa.

        kun näin sen elokuvan ensikertaa. Olin muistaakseni jo sillon naimisissa mieheni kanssa, 50 luvun alkua se kuitenkin oli. Poistullessamme elokuvateatterista en saanut itkuani pitkään aikaan loppumaan .
        Voi olla että en ole "ihan" niin herkkä itkulle nykyään:-).


      • ullamirjami kirjoitti:

        kun näin sen elokuvan ensikertaa. Olin muistaakseni jo sillon naimisissa mieheni kanssa, 50 luvun alkua se kuitenkin oli. Poistullessamme elokuvateatterista en saanut itkuani pitkään aikaan loppumaan .
        Voi olla että en ole "ihan" niin herkkä itkulle nykyään:-).

        Älä välitä, Ullamirjami! Setäni vaimo oli käynyt katsomassa sen kahdeksan (8) kertaa peräkkäin ja itkenyt joka kerta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe