Mulla on vuoden vanha Sony Eriksonin w380i puhelin. Nyt siinä on ilmaantunut seuraavia ongelmia, kannen näytössä ei näy sapuvia viestejä eikä sitä,että kuka soittaa (vaikka pitäisi näkyä, lisäksi tekstiviestejä kirjoittaessa ei kaikki näppäimet toimi tai jos toimii niin
saa näppäintä painella useampaan kertaan ja aina tulee kuitenkin väärä kirjain :( Puhelin on kyllä joitin kertoja pudonnut lattialle. Onko muilla samanlaisia kokemuksia ks puhelimesta, jos niin kannattaako korjauttaa vai hankkia uusi puhelin?
Kannattaako?
korjauttaa..
2
303
Vastaukset
- sebbbe
mullakin on tuo w380 puhelin ollut ihan kohta vuoden eikä myöskään näppäimet toimi vaikka kuinka painelis!!! ja sit se on hidas ku etana! mun edellinen nokian 5300 express music kännykkä myöskin tilttas lopullisesti viime vuonna ja ostin tämän nykyisen... enkä kumpaakaan tiputellut kuin ehkä pari kertaa. olisi kiva tietää onko vielä jollakin muulla käynyt näin?
- petteri__
puhdistus ainakin auttaa jos ei meinaa saada numeroita painamalla. se maksaa n. 20€ ja onnistuu matkapuhelinhuollossa. mulla kävi sama nokia 3510i kanssa aikoinaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142122- 1091592
- 1261523
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4691321- 811091
- 54941
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa359815