mitä mieltä forssasta se on niin mätänen ettei sille oo ees omaa foorumia!!!Hyi helvetti mikä paikka!!! Valitettavasti joudun viellä ½ vuotta käymään siä koulussa..Miten sinnekkin joku amk on laitettu..
forssa
17
5269
Vastaukset
- helsinkiläinen
oikeessa oot forssa on surkee ,hikinen paikka en ikinä kävis
- Forssalainen
Ihan miten vaan... onhan tää aika pieni paikka, mut en kyl muuttais täältä hesaan... IKINÄ!! Tääl sentään on halvemmat vuokrat ja menoo on jos osaa ettiä oikeet paikat ja tuntee ihmisiä...
Ite opiskelu paikan oot valinnu jos forssaan oot tullu...Turha sitä on valittaa jos ite olet tänne tullu...!!!
Forssahan on yks suomen rikollisin paikka...- n21
perkele pakosta siellä opsikelen..kun valmistun en paskannakkaan forssaan päin
- kettu
n21 kirjoitti:
perkele pakosta siellä opsikelen..kun valmistun en paskannakkaan forssaan päin
Vaihda ihmeessä koulua ja muuta toiseen kaupunkiin! Äkkiä!
- N21
kettu kirjoitti:
Vaihda ihmeessä koulua ja muuta toiseen kaupunkiin! Äkkiä!
kiitos kaikille sympatiasta mua kohtaan..
- Ernos
Mutta Forssassa on parasta, että Saija tulee sieltä ja Saijalla on maailman paras pillu.
- asdf
Who the f*** is Saija?
- 884
asdf kirjoitti:
Who the f*** is Saija?
SE ON HIENO PAIKKA KUN SEN LÄPI MENEE.
- forssatyttö
niimpä... ketä se saija ei ois pannu... jos pesää haluu niin äkkiä forssaan etsimään saija!
- forssamies
forssatyttö kirjoitti:
niimpä... ketä se saija ei ois pannu... jos pesää haluu niin äkkiä forssaan etsimään saija!
Sinä kiinnostat enemmän....
- AnnA--*
a) Forssa on Suomen (Euroopan???) AINOO valaistu perseläpi.
b) Ainoa Etelä-Suomen täydelliseen U-käännökseen olosuhteista riippumatta oikeuttava liikennemerkki löytyy 10-tieltä: 'Forssa 10'.
:) Terkut Hämeenlinnasta.- -T-
.. Hämeenlinna on itsessään valaistu hautausmaa. Forssa on ihan jees paikka, kunhan oppii tuntemaan ihmiset siellä. Ja verrattuna Hämeenlinnaan liikkeitä on ihan riittävästi ja ruokapaikat on auki paljon pidempään.
Ja 10-tiellä saa tehdä u-käännöksen, moottoritiellä ei..
Terveisin Valitettavasti hämeenlinnalainen
- kingi
Forssasta saa maailman parasta kebabia Linja-autoaseman kebab & pizzasta! Terkut vaan jätkille!
- anne
näin o.
- ellu
anne kirjoitti:
näin o.
Anteeks vaan, mutta salosta saa parasta kebabia. Näin on eikä vain minun mielestä.
HUom! olen forssalainen, valitettavasti.
- Goofy26
....jos yhtään lohduttaa, niin Forssaoli persiistä 80-luvullakin....pakenin sieltä 1987....never,ever back !
- ??
Forssalla on oma foorumi....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389