Kimi onkin enemmän paskakuski kuin formulakuski. Pitäs vaan hönöttäjän pysyä lestissään.
Ruikkoselle potkut
9
388
Vastaukset
- epäonnea
Ferrarin alamäki alkoi kun he palkkasivat kimittäjän talliinsa. Eikä nousua ole odotettavissa ennenkuin ruikkonen potkaistaan pellolle, ja mahdollisimman kauas.
- jauha skeidaa
Mogulikisari Eccelstone on tehnyt tallien kanssa salaisen sopimuksen - muta- eli entisten paskatallien pitää nyt olla ykkösinä että saatas vaihtelua tähän pelle rälläämiseen ja sitä kautta katsojia töllön eteen ja sitä kautta enemmän rahaa rahanahneille paskiaisille.
- marapelle = epäonnea
Toi ensimmäisellä kaudellaan kaksi mestaruutta Ferrarille. "Toi epäonnea" joo, ymmärrän pointtisi.
- Öykkelstöyn
jauha skeidaa kirjoitti:
Mogulikisari Eccelstone on tehnyt tallien kanssa salaisen sopimuksen - muta- eli entisten paskatallien pitää nyt olla ykkösinä että saatas vaihtelua tähän pelle rälläämiseen ja sitä kautta katsojia töllön eteen ja sitä kautta enemmän rahaa rahanahneille paskiaisille.
Kaikkien rahanahneiden iskä.
- kun kerran
eihän peräpuikkonenkaan fuduja saanu vaikka hyppiki mäestä välillä vähä paskasti.
- lestipelle
Se on vaan maailmanmestari, sinähän se ajelet semmoiset meriitit vaikka amis-tojotallasi.
- malliesimerkki tämän
sukurutsaisen kansan kateudesta ja ei-kannustavuudesta ja ajatusmaailmasta jatkakaa vaan samaan malliin hyvä tulee!!
- Ferrarilla kun
http://www.youtube.com/watch?v=DltJHFyB-iI
pahaa en toivo missään nimessä Felipelle!- Ikävä homma
Massa on sympaattinen ja hyvä kuski. Toivottavasti toipuu pian. Hyvä tallikaveri pitää Kiminkin virettä yllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562