Hei ransu80,
minua kiinnostaa myös tuo ryijy, mutta en onnistunut pääsemään Sinun ilmoituksesi jatkoon, joten yritän näin!
Onko väri punainen vai sininen ja missäpäin oleilee?
terv. malla
Liekki ryijy
kiinnostaapi...
4
651
Vastaukset
- ransu80
Hei,
väri on sininen ja ryijy on Helsingissä.- kiinnostaa..
Hei Ransu,
joko olet hinnoitellut ryijyn?
kyseleepi Malla - ransu80
kiinnostaa.. kirjoitti:
Hei Ransu,
joko olet hinnoitellut ryijyn?
kyseleepi Mallakai ryijystä pitäisi 1000e ainakin saada.
- mallako
ransu80 kirjoitti:
kai ryijystä pitäisi 1000e ainakin saada.
laittaa kuvan ja mitat nettiin, niin olisi helpompi vertailla hintoja? Vanhoista ryijyistä ei välttämättä saa tuollaista hintaa - vain jos se on tosi hyvä ja mittava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400