Kesken ajon tippu nopeusmittari nollille ja kilsamittarit pysähty. onko kellään kokemusta,mitä osia pitää vaihtaa ja mitä maksaa? Pyörä on zzr600 -92
ZZR 600
7
449
Vastaukset
- VN900
Oiskohan mittarinvaijeri katkennut????
- varmasti..
Se nyt ensimmäisenä kannattaa tarkastaa.
- sakisti
varmasti.. kirjoitti:
Se nyt ensimmäisenä kannattaa tarkastaa.
on napsahtanu poikki.. kerta aiheeseen päästiin niin osaisko kukaan sanoa että mulla on pyörässä semmonen ainutlaatunen vika ettei lämpimänä jaksa enää pyörittää konetta käyntiin kunnolla vaan tunnostaa niinku ois akku tyhjänä. mutta kun antaa jäähtyä niin taas pärähtää käyntiin niinku uutena.. kawa zzr 600 -91
- vikakasa zzr 600
sakisti kirjoitti:
on napsahtanu poikki.. kerta aiheeseen päästiin niin osaisko kukaan sanoa että mulla on pyörässä semmonen ainutlaatunen vika ettei lämpimänä jaksa enää pyörittää konetta käyntiin kunnolla vaan tunnostaa niinku ois akku tyhjänä. mutta kun antaa jäähtyä niin taas pärähtää käyntiin niinku uutena.. kawa zzr 600 -91
mulla on samallainen kawasaki ja ostaessa sama vika..joka vielä kaiken lisäksi eteni siihen että sammu ajossa..(ei ladannut)..laturia epäilin ensin mutta se oli kunnossa..hetken tutkiskeltuani johtoja huomasin että etulätkän suojan takaa lähtevä johto joka menee lohkoon kiinni oli lähes poikki..vaihdoin johdon ja ongelma katosi..vilaseppa sitä..tai sitten se sun akku ei ota virtaa kunnolla vastaan ja oikuttelee..
- sakisti
vikakasa zzr 600 kirjoitti:
mulla on samallainen kawasaki ja ostaessa sama vika..joka vielä kaiken lisäksi eteni siihen että sammu ajossa..(ei ladannut)..laturia epäilin ensin mutta se oli kunnossa..hetken tutkiskeltuani johtoja huomasin että etulätkän suojan takaa lähtevä johto joka menee lohkoon kiinni oli lähes poikki..vaihdoin johdon ja ongelma katosi..vilaseppa sitä..tai sitten se sun akku ei ota virtaa kunnolla vastaan ja oikuttelee..
on laitettu että sen puolesta kyllä.. elikkä siis mikä johto on kyseessä kun ei pääse mopon tykö vasta ku korkeintaan lauantaina nii ossais vähän jo paikallistaa mistä päin ettiä.. =) joo minäki epäilen jotaki lataukseen viittaavaa vikaa ku yleismittari näyttää että se jotaki kuiten lataa mutta ei mitää älyttömiä.. toivotaan että ois tuossa se vika.. =) kiitosta vaan etukäteen..
- juu..
sakisti kirjoitti:
on laitettu että sen puolesta kyllä.. elikkä siis mikä johto on kyseessä kun ei pääse mopon tykö vasta ku korkeintaan lauantaina nii ossais vähän jo paikallistaa mistä päin ettiä.. =) joo minäki epäilen jotaki lataukseen viittaavaa vikaa ku yleismittari näyttää että se jotaki kuiten lataa mutta ei mitää älyttömiä.. toivotaan että ois tuossa se vika.. =) kiitosta vaan etukäteen..
huomaat johdon kyllä kun etuhammasrattaan muovisen suoja kotelon irrotat..muistaaksen neljällä kymppimillin kannalla olevalla pultilla kiinni.
- sakisti
juu.. kirjoitti:
huomaat johdon kyllä kun etuhammasrattaan muovisen suoja kotelon irrotat..muistaaksen neljällä kymppimillin kannalla olevalla pultilla kiinni.
eiköhän se sieltä sitten paljastu.. kiitosta vaan ja toivotaan että löytys sieltä se vika.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361126- 47951
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html179835- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541