ZZR 600

El Lobo

Kesken ajon tippu nopeusmittari nollille ja kilsamittarit pysähty. onko kellään kokemusta,mitä osia pitää vaihtaa ja mitä maksaa? Pyörä on zzr600 -92

7

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VN900

      Oiskohan mittarinvaijeri katkennut????

      • varmasti..

        Se nyt ensimmäisenä kannattaa tarkastaa.


      • sakisti
        varmasti.. kirjoitti:

        Se nyt ensimmäisenä kannattaa tarkastaa.

        on napsahtanu poikki.. kerta aiheeseen päästiin niin osaisko kukaan sanoa että mulla on pyörässä semmonen ainutlaatunen vika ettei lämpimänä jaksa enää pyörittää konetta käyntiin kunnolla vaan tunnostaa niinku ois akku tyhjänä. mutta kun antaa jäähtyä niin taas pärähtää käyntiin niinku uutena.. kawa zzr 600 -91


      • vikakasa zzr 600
        sakisti kirjoitti:

        on napsahtanu poikki.. kerta aiheeseen päästiin niin osaisko kukaan sanoa että mulla on pyörässä semmonen ainutlaatunen vika ettei lämpimänä jaksa enää pyörittää konetta käyntiin kunnolla vaan tunnostaa niinku ois akku tyhjänä. mutta kun antaa jäähtyä niin taas pärähtää käyntiin niinku uutena.. kawa zzr 600 -91

        mulla on samallainen kawasaki ja ostaessa sama vika..joka vielä kaiken lisäksi eteni siihen että sammu ajossa..(ei ladannut)..laturia epäilin ensin mutta se oli kunnossa..hetken tutkiskeltuani johtoja huomasin että etulätkän suojan takaa lähtevä johto joka menee lohkoon kiinni oli lähes poikki..vaihdoin johdon ja ongelma katosi..vilaseppa sitä..tai sitten se sun akku ei ota virtaa kunnolla vastaan ja oikuttelee..


      • sakisti
        vikakasa zzr 600 kirjoitti:

        mulla on samallainen kawasaki ja ostaessa sama vika..joka vielä kaiken lisäksi eteni siihen että sammu ajossa..(ei ladannut)..laturia epäilin ensin mutta se oli kunnossa..hetken tutkiskeltuani johtoja huomasin että etulätkän suojan takaa lähtevä johto joka menee lohkoon kiinni oli lähes poikki..vaihdoin johdon ja ongelma katosi..vilaseppa sitä..tai sitten se sun akku ei ota virtaa kunnolla vastaan ja oikuttelee..

        on laitettu että sen puolesta kyllä.. elikkä siis mikä johto on kyseessä kun ei pääse mopon tykö vasta ku korkeintaan lauantaina nii ossais vähän jo paikallistaa mistä päin ettiä.. =) joo minäki epäilen jotaki lataukseen viittaavaa vikaa ku yleismittari näyttää että se jotaki kuiten lataa mutta ei mitää älyttömiä.. toivotaan että ois tuossa se vika.. =) kiitosta vaan etukäteen..


      • juu..
        sakisti kirjoitti:

        on laitettu että sen puolesta kyllä.. elikkä siis mikä johto on kyseessä kun ei pääse mopon tykö vasta ku korkeintaan lauantaina nii ossais vähän jo paikallistaa mistä päin ettiä.. =) joo minäki epäilen jotaki lataukseen viittaavaa vikaa ku yleismittari näyttää että se jotaki kuiten lataa mutta ei mitää älyttömiä.. toivotaan että ois tuossa se vika.. =) kiitosta vaan etukäteen..

        huomaat johdon kyllä kun etuhammasrattaan muovisen suoja kotelon irrotat..muistaaksen neljällä kymppimillin kannalla olevalla pultilla kiinni.


      • sakisti
        juu.. kirjoitti:

        huomaat johdon kyllä kun etuhammasrattaan muovisen suoja kotelon irrotat..muistaaksen neljällä kymppimillin kannalla olevalla pultilla kiinni.

        eiköhän se sieltä sitten paljastu.. kiitosta vaan ja toivotaan että löytys sieltä se vika.. =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      179
      835
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe