Ite tähti haluaa valita valokuvat, mitkä lehdistö sitten julkaisee! :D Hitto mikä pelle!!!!
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/914656?22_pistepirkko
Diiva Britney pilaamassa uraansa.
7
796
Vastaukset
- NSDAB
täysin ymmärrettävää et tähti haluu valita kuvat ja et niitä ei julkaista enää 30päivän jälkeen.
niin mäki tekisin jos oisin julkkis.
aateles vaa vittuuks se tarvii jonku perähikiän mediaa.
SITÄ SE ON SE KAPITALISMI.
ku vaa aattelee mitä kaikkee paskaa joku vitun hs yleensä julkaisee nii hs:sän on naurettavaa ruveta simppaileen tolla.
LUULIS TON NY TAJUUVAN TYHMEMMÄNKI IRIOOTIN.
Sitä paisti onhan meillä tää omaki diiva tää anu hälvä.
taiat muutes ite olla niitä runkkuja jotka tekee fake kuvii tähdistä ja laittaa niitä jakoon emules ja netis.
siis tääh, mitä tos ny sit on ellei sit satu oleen joku runkkari,, ku monet bändit kieltää katsojia viemästä radiomankkoja ja kamerakännyjä konserttiin, eipäs tosta oo mitää pandemiaa noussu.
RUNKKUJA OOTTA KAIKKI JOKKA TOSTA SEKOOTTE.
HYVÄ BRITTNEY KYMMENEN PISTETTÄ.
ja runkut tiettekö mitä hs esim. vaatii friilancer kuvaajiltaa. - Britneyfan
Mistäs tiedät pilaako Britney uransa. Jos olisit itse tähti niin joutuisit itse tekemään kenties samoja tempauksia ja mistä tietää mikä on asian todellinen laita. Jos juttelisit Britneyn kanssa henkilö kohtaisesti asioista niin totuus olisi toinen. Lehdet ja media kirjoittaa roskaa minkä kerkiää. Jos uutisista uskoo kaiken niin sitten viiraa päässä ja pahasti. Aivoja on sallittu käyttää ja se on ihan suotavaakin.
Tapahtui mitä vaan niin olen Britney:n nimen takana ja kuka nyt tässä elämässä olisi täydellinen...ei kukaan. Britney Spears rulez =P- seli seli
En ole aloittaja mutta kelpaako sinulle selitykseksi Britneyn surkeasta "esiintymisestä" vaan se ettei kukaan ole täydellinen? Sillon kun Britni sai kritiikkiä siitä että on lahjaton eikä osaa laulaa ja keikat on playbackiä, fanit sanoi että noku se osaa tanssia. Ei se sillonkaan ollut maailman paras tanssija ja nyt se on varsinainen vitsi. Nyt ku se ei enää edes tanssi vaan kävelee ympyrää, fanit sanoo että show ja lavasteet on hienot ja Britni raukka tarvii tukea ja se on sentään pysyny selvänä koko kiertueen. Biisit tehdään valmiiksi ja akka on holhouksen alaisena eikä sillä ole mitään valtaa uransa suhteen mutta fanit senkun hurraa!
Vittu mikä vitsi. - tahdo kestää millään
seli seli kirjoitti:
En ole aloittaja mutta kelpaako sinulle selitykseksi Britneyn surkeasta "esiintymisestä" vaan se ettei kukaan ole täydellinen? Sillon kun Britni sai kritiikkiä siitä että on lahjaton eikä osaa laulaa ja keikat on playbackiä, fanit sanoi että noku se osaa tanssia. Ei se sillonkaan ollut maailman paras tanssija ja nyt se on varsinainen vitsi. Nyt ku se ei enää edes tanssi vaan kävelee ympyrää, fanit sanoo että show ja lavasteet on hienot ja Britni raukka tarvii tukea ja se on sentään pysyny selvänä koko kiertueen. Biisit tehdään valmiiksi ja akka on holhouksen alaisena eikä sillä ole mitään valtaa uransa suhteen mutta fanit senkun hurraa!
Vittu mikä vitsi.koko rundia.
Syö itseään palloksi, kun ei voi juoda alkoa, on alkanut taas polttaa.
Liian pitkä kiertue, liian paljastavia asuja jotka ei kestä lihomista ja kilojen paljastelua. - robottiboksi
tahdo kestää millään kirjoitti:
koko rundia.
Syö itseään palloksi, kun ei voi juoda alkoa, on alkanut taas polttaa.
Liian pitkä kiertue, liian paljastavia asuja jotka ei kestä lihomista ja kilojen paljastelua.Pritni on hullu läski! Tyhmä ämmä ,joka tekee paskaa musiikkia.Tai eihän se tee, se vaan on laulavinaan robottimaisella perskarvan ohuella äänellään.Sen akan konsertista en maksais euroakaan.
- paitsi oli
ihan kuka tahansa tavis tullessaan.....noi iltalehen lööpit ei hipaisekkaan totuutta.
fuck mitä jutun tekemistä pakolla kun ei muutakaan olis kotimaan kamaralla.
ja sitäpaitsi,kuka pakottaa tuonkin tulevan yliannostukseen tukehtuvan tsipaleita ostaa ja sen myötä kannattaa ihan turhaa muijaa. - Britney was here <3
paitsi oli kirjoitti:
ihan kuka tahansa tavis tullessaan.....noi iltalehen lööpit ei hipaisekkaan totuutta.
fuck mitä jutun tekemistä pakolla kun ei muutakaan olis kotimaan kamaralla.
ja sitäpaitsi,kuka pakottaa tuonkin tulevan yliannostukseen tukehtuvan tsipaleita ostaa ja sen myötä kannattaa ihan turhaa muijaa.Ei neito todellakaan ollut diiva! Nää lehdet puhuu suurimmaks osaks täyttä paskaa!
Ja mitähän vikaa siinä olis,että Britney itse valitsisi kuvansa? Mielestäni ei mitään! On vaan hyvä,että(lahjakas)artisti haluaa itse vaikuttaa omiin asioihinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559