alasti saunassa lapsensa edessä

casablanca

arabi.mar

Ei saunassa alasti peseytyminen ole mitenkään verrattavissa julkisella paikalla paljasteluun.

= totta
Saunassa peseytyy PERHE, lapset mukana ja mummot ja muut. Se on pyhä toimitus eikä saunaan tule ulkopuolisia, sitten erikseen uimahalleissa miehet yhdessä ja naiset yhdessä saunoo ja pikkulapset voi olla isän tai äidin kanssa ja kun on pienestä asti ollut siellä niin ei näe alastomuudessa mitään kummallista, päinvastoin

= ei mummot eikä muut,muuten kaikki ok

Jos olisit itse kasvanut siihen niin ymmärtäisit miksi toi teltan alle piiloutuminen näyttää niin naurettavalta sen jälkeen
= kysy ransaklaiselta, epsanjalaiselta,ja juutalaiselta,,täys hävettävä.,vai ootekko tee suomalaiset aina oikeassa, ja muut ovat väärällä tiellä vai? tapoja ja käytätymys tavat, kasvatus tavat, (toisteen kunniotus) varsinkin meikälaisea eikä omaan lapsille syötetään myrky ajattelu tavat joo nuorana eihän suomalaisea syylystyy ikinä mihinkään vai mikä pelkäätte? ja varsinkin omaan vanhenpinsä ja niiden tottellimisen , ( koko elämänsä)ja omaan vanhemman hoiton ja huolinpito ja rakaus jäkelu niile kuin ne tuu vanhana.......jä totta kai hylkää omaan partnnerin panostuksestä hylkä tai mitätöidä omaan vanhempansa mieli ja toivomikset ei vain saa, ne antoi meillä se elämä. ilman ne ei hän olisimme ers olemassa, kuka huolihti meidät kuin oltiin sairaan pieninä, ruoka pessi,kuka valvoo yöt, kuka pukeitti kuka laiton ruoka ?ja vaikka jos ne oo väärällä , niin aina niile sanotaan kyllä mama ja papa, tilaisuuden tuloa muisetaan niitä lahjoila ,hynyllä ja rakauden takaas takaas antoilla,ja ylistä ne ja laitta ne aina ensimaisenä,omaan lapset ja partnnerit ja jälkeen.,lapset voi aina hakea, partneerit voi aina vaihtaa,entäs omaan vanhenpinsä? ei vain niitä saa korvattu.
fakta:
se on meikälaisteen (välimereeen maat)ja teidän ero mikä on minun mielestani syynä vajaata kasvavtus opastuksessa.

rakaus ja kaikea hyvä.
casablanca

8

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei suuria

      Kertoisitko lyhyesti mikä on ero välimeren maiden ja pohjoismaiden käyttäytymisessä perhesaunassa?

      • arab olen suosiolla

        Kertoisitko lyhyesti mikä on ero välimeren maiden ja pohjoismaiden käyttäytymisessä perhesaunassa?


        lyhyestinä sanottuna; jokainen kunniotaa toista.,

        mikä ihmee kivä näytä ittensä alasti omaan yli neljää vuotiaan lastensa tai muukalaisten läsnä olossa? mikä siinä saadaan hyötyöä kuin ei peittä salaisuuksensä, ja 6 sukunsa varsinkin muiden läsnä olossa? saa olla yksin josain tai saa ola alasti ikiusetsi. pi p roikuu, ja muut tujotta? mua todella hävettä..................
        näin on myös kaikialla valtamerian maissa.


      • typerä provo!
        arab olen suosiolla kirjoitti:

        Kertoisitko lyhyesti mikä on ero välimeren maiden ja pohjoismaiden käyttäytymisessä perhesaunassa?


        lyhyestinä sanottuna; jokainen kunniotaa toista.,

        mikä ihmee kivä näytä ittensä alasti omaan yli neljää vuotiaan lastensa tai muukalaisten läsnä olossa? mikä siinä saadaan hyötyöä kuin ei peittä salaisuuksensä, ja 6 sukunsa varsinkin muiden läsnä olossa? saa olla yksin josain tai saa ola alasti ikiusetsi. pi p roikuu, ja muut tujotta? mua todella hävettä..................
        näin on myös kaikialla valtamerian maissa.

        Mutta jos ei ole, niin taas arabien totaalinen tyhmyys on tullut todistettua.


      • sattui silmään
        typerä provo! kirjoitti:

        Mutta jos ei ole, niin taas arabien totaalinen tyhmyys on tullut todistettua.

        Alasti olemme maailmaan tulleetkin ei siinä sinänsä mitään häpeämistä. Mutta kyllä muiden tapoja on syytä kunnioittaa eikä pitää vieraita tapoja vain tyhminä. Vuosisatojen takaiset opitut tavat eivät vaihdu noin vain kun maan raja ylitetään.

        Jos suomalinen haluaa pyllistellä saunoissaan niin ruumiillisia kauneusarvoja vaalivan arabin on viisainta kai vain pysyä kauempana. Täällä palstoilla on kyllä mielenkiintoista lukea enemminkin maahanmuuttajien ihmettelyn ja kauhistelun aiheista.


      • arab.casablancasta
        sattui silmään kirjoitti:

        Alasti olemme maailmaan tulleetkin ei siinä sinänsä mitään häpeämistä. Mutta kyllä muiden tapoja on syytä kunnioittaa eikä pitää vieraita tapoja vain tyhminä. Vuosisatojen takaiset opitut tavat eivät vaihdu noin vain kun maan raja ylitetään.

        Jos suomalinen haluaa pyllistellä saunoissaan niin ruumiillisia kauneusarvoja vaalivan arabin on viisainta kai vain pysyä kauempana. Täällä palstoilla on kyllä mielenkiintoista lukea enemminkin maahanmuuttajien ihmettelyn ja kauhistelun aiheista.

        Alasti olemme maailmaan tulleetkin ei siinä sinänsä mitään häpeämistä. Mutta kyllä muiden tapoja on syytä kunnioittaa eikä pitää vieraita tapoja vain tyhminä.


        ootko joku diktaatori tai koministi ? se on minun milei piteeni en minä sille tarkoitaa mikään pikoo enkä halvemtaa ketään, saati tyhmintä jonkun tavat..


        se on vain mieli piteeni, ota tai jätä, muttä ukso mut pois etei asiat muuttuu kuin näytetään ovia sille joka tarkoitaa vain eteinpäin.


        alasti kaveri on maailmaan laajuudesti on hävettä, kieletty, jopa rikos, ,,,,,,,

        ja oletaan kaveri et jos samalla poistetaan kokonaan ne wc kyltit joissa on mies, ja naisen ...................................


      • lopeta ^^^^
        arab.casablancasta kirjoitti:

        Alasti olemme maailmaan tulleetkin ei siinä sinänsä mitään häpeämistä. Mutta kyllä muiden tapoja on syytä kunnioittaa eikä pitää vieraita tapoja vain tyhminä.


        ootko joku diktaatori tai koministi ? se on minun milei piteeni en minä sille tarkoitaa mikään pikoo enkä halvemtaa ketään, saati tyhmintä jonkun tavat..


        se on vain mieli piteeni, ota tai jätä, muttä ukso mut pois etei asiat muuttuu kuin näytetään ovia sille joka tarkoitaa vain eteinpäin.


        alasti kaveri on maailmaan laajuudesti on hävettä, kieletty, jopa rikos, ,,,,,,,

        ja oletaan kaveri et jos samalla poistetaan kokonaan ne wc kyltit joissa on mies, ja naisen ...................................

        nyt.

        Jokainen näkee että oot provo. .. ihminen, joka osaa kirjoittaa tuon ensimmäisen lauseen kieliopillisesti hienosti "ei siinä sinänsä mitään häpeämistä", osaa kyllä kirjoittaa kommunisti.

        Mutta huvinsa kullakin.. jos kuitenkin haluat provota paremmin, niin ilmottaudu pitämilleni provokursseille, joissa saa koherenssia sanottavaan ja sitä kautta uskottavuutta.


      • arab.casablancasta
        lopeta ^^^^ kirjoitti:

        nyt.

        Jokainen näkee että oot provo. .. ihminen, joka osaa kirjoittaa tuon ensimmäisen lauseen kieliopillisesti hienosti "ei siinä sinänsä mitään häpeämistä", osaa kyllä kirjoittaa kommunisti.

        Mutta huvinsa kullakin.. jos kuitenkin haluat provota paremmin, niin ilmottaudu pitämilleni provokursseille, joissa saa koherenssia sanottavaan ja sitä kautta uskottavuutta.

        Jokainen näkee että oot provo.
        Mutta huvinsa kullakin.. jos kuitenkin haluat provota paremmin, niin ilmottaudu pitämilleni provokursseille, joissa saa koherenssia sanottavaan ja sitä kautta uskottavuutta.


        en minä ketään olen provokaamassa, saatti halventa joku, rakastan mäkin yhtä verran suomea ja suomalaisia .
        se oo vain minun ajttelu tavani, ja kirjailijänä olen ammttiltani, ranskan kielen asiantuntija.


      • suomalainen ei häpeä
        arab.casablancasta kirjoitti:

        Jokainen näkee että oot provo.
        Mutta huvinsa kullakin.. jos kuitenkin haluat provota paremmin, niin ilmottaudu pitämilleni provokursseille, joissa saa koherenssia sanottavaan ja sitä kautta uskottavuutta.


        en minä ketään olen provokaamassa, saatti halventa joku, rakastan mäkin yhtä verran suomea ja suomalaisia .
        se oo vain minun ajttelu tavani, ja kirjailijänä olen ammttiltani, ranskan kielen asiantuntija.

        Tässä se ero on.

        Suomalainen ei ajattele että intiimipaikka on joku ihme salaisuus???

        Kaikilla se on, kaikki tietää, kaikki näkee että vähän eri mallisia on tissit ja pippelit, tottuu siihen,
        pojat ja tytöt näkee että ahaa, kohta näytän tuolta, karvat ei ole yllätys (niinkuin niillä jotka ei näe toisia alasti) . Sitten näkee että kun vanhenaa niin miltä näyttää, ja näkee näppylöitä ja ihottumaa ja arpia, eikä sitten häpeä jos itselläkin on jotain sellasta. Se on niinkuin lääkärin koulun ekaluokka, nähdä mikä se ihminen voi olla.
        Kaikilla on sitten se viisaus eikä enää pelästy tai pidä pelkästään seksuaalisena sitä alastomuutta.

        Tulee sellainen luonnollinen suhtautuminen kaikkeen erilaiseen, eikä tunne häpeää niinkuin ne alastomuutta häpeävät kulttuurit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe