Onkos a200 , a300 tai a350 kameroissa muuta eroa kun että kahdessa viimeisessa on liveview ja kääntyvä näyttö? a350 on megoja enemmän. Onko kameroilla muuten paljoakaan eroja kun olen vertaillut niitä iin ne ovat teknisesti lähes samat etää mikä olisi paras ostos? olen kuullut että sony a350 saa huonompia kuvia ns. halvalla objektiivilla kun esimerkiksi a 300:lla. onkos tuo totta? olen itse ajatellut ostaa tuon 300 kun ei oikeastaaan ole muilta merkeiltä malleja kun esim canon 450d mutta en pidä siitä kun sen kahva on niin pieni. Mäs lette mitlä ja jos on kokemusta niin kertokaa hyyväs sekä huonot puolet kameroista?
a 200, 300, 350
3
484
Vastaukset
- Liveviewiä
Tarttet niin sitten A300, jos et tarvitse niin sitten A200. Onko se muuten toiminnaltaan yhtä hidas kuin Nikonin d5000:ssa?
A200 hieman suurempi etsin(suurennos) kuin A300-350. Näin ainakin paperilla, en tiedä onko käytännössä mitään eroa. Tuskin.
Muutenhan nuo pitäisi samoja olla? >olen kuullut että sony a350 saa huonompia kuvia ns. halvalla objektiivilla kun esimerkiksi a 300:lla. onkos tuo totta?
No tuskin on totta, A350 tuottaa hienoa jälkeä Sonyn halvalla pakettilasilla (17-70 mm). En tiedä onko mulle sattunut hyvä yksilö, mutta tuon optiikan kuviin ei ole tarvinnut vielä ikinä pettyä, kunhan valovoiman rajoitteet muistetaan.- 18-70/3.5-5.6
Vielä ok, mutta muuten rakenne, vv-suoja, huono mf-tark.rengas ja valovoima
laittavat etsimään jotain sen korvaajaksi.
Tarkennus äärettömään voisi edes olla jommassa kummassa ääripäässä! Eikä siinä ja välillä.
Af kuitenkin yllättävän nopea, ja kevytkin vielä.
Tammun 17-50/2.8 ilmeisesti sitten tilalle. Vai onko sittenkään tarveta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845