Töitä?

Tulame

Hei Keniassa asuvat tai muuten asiaan perehtyneet!

Haluaisin lähteä Keniaan töihin. Olen koulutukseltani sosionomi sekä kynsiteknikko, mutta olen työskennellyt mm. matkaoppaana, opettajana yms.

Lähinnä pohdiskelen saisiko kielitaitoinen ja sosiaalinen ihminen sieltä hotellista töitä tai olisiko hotelleilta mahdollista saada kynsiteknikon hommia ns. vuokratuoli periaatteella.

Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan. Olen valmis tekemään lähes mitä tahansa töitä, mutta lämpimään olisi päästävä.

Ps. olen asunut ulkomailla aiemminkin ja reissannut paljon, joten tiedän mitä odottaa.

3

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sawa,sawa

      Keniassa on korkea työttömyys.Minulla on paikallisia tuttavia,joilla on hyvä koulutus,mutta vaikea löytää töitä.Ihmiset käyvät kyselemässä suoraan töitä esim.hotellista ja sitten tekevät hakemuksia.Vaan helppoa ei ole.Tavallisen ihmisen elämä Keniassa on todellakin kaukana siitä kuvasta mitä esitteissä
      annetaan.Maata vaivaa myös korruptio.Keniassa on ihmisiä,jotka ovat muuttaneet toisaalta ja omistavat yrityksiä.Tavallisen työntekijän asema tuskin on helppo Keniassa ja samoista työpaikoista taistelee paikallisten kanssa.Myös byrokratia Keniassa on hurja.Palkkataso alhainen.Moni paikallinen tuttava tuskailee palkkansa kanssa ja eipä ole ihme,että palkka voi jäädä jopa saamatta.Työajat ja edut eivät Suomen luokkaa.Kenia on Kenia.

    • wi wörki

      kuitenkaan oikein tietää, "joten tiedän mitä odottaa". Olet kuule hyvin hakoteillä. Mene ensin Keniaan katsomaan ja kyselemään, niin voit tulla toisiin ajatuksiin.

      • Suomeen juuri tullut