~300€ kirppu

Ajattelin aloittaa RC harrastuksen mutten tiedä millä laitteella. Ajalisin lähinnä pihalla ja kentillä mutta joskus saataisin myös radalla käväistä. ~300€ budjettiin pitäisi sisältyä akku, laturi,radio laitteet ja itse auto. Kirppua olen ajatellut mutta saa se tietenkin olla jokin matala trukkikin mutta monsteria en huoli.
8420
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

... sieltä nousee merkit, HPI ja HBX ylös jotka todella on eri tasoisia mutta alle kolmensadan budjettiin komeesti sopivia

HPI on kestävämpään runkoon rakennettu mutta hieman kalliimpi kun taas alle kahden sadan HBX kirput koko luokka siis 1:10, eikö???, antavat varaosille, lisä akuille lisää rahaa sijoittaa.

Mulla on ollut HBX tuotteita itselläni mutta meillä ajellaan siististi, OFFroudia, kevyttä maasto ajoa, EI hypitä jne. mikä taas on sitten vahvempi runkoisten autojen alaa.

Kolmensadan budjetilla löydät kyllä auton itsellesi helposti, KVG. ;)

Satsaa kunnon laturiin sekä teho akkuihin, saat ajo nautintoa enemmän 3600nen akku antaa ajo aikaa n. 20-40min. kun perus akulla se jää puoleen.

Äänestä

kannattaako Modelsport:ista tilata? Onko ihan luotettava?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kirpputous kirjoitti:

Ajattelin aloittaa RC harrastuksen mutten tiedä millä laitteella. Ajalisin lähinnä pihalla ja kentillä mutta joskus saataisin myös radalla käväistä. ~300€ budjettiin pitäisi sisältyä akku, laturi,radio laitteet ja itse auto. Kirppua olen ajatellut mutta saa se tietenkin olla jokin matala trukkikin mutta monsteria en huoli.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu