Ajattelin aloittaa RC harrastuksen mutten tiedä millä laitteella. Ajalisin lähinnä pihalla ja kentillä mutta joskus saataisin myös radalla käväistä. ~300€ budjettiin pitäisi sisältyä akku, laturi,radio laitteet ja itse auto. Kirppua olen ajatellut mutta saa se tietenkin olla jokin matala trukkikin mutta monsteria en huoli.
~300€ kirppu
8
416
Vastaukset
- RC kunkku
... sieltä nousee merkit, HPI ja HBX ylös jotka todella on eri tasoisia mutta alle kolmensadan budjettiin komeesti sopivia
HPI on kestävämpään runkoon rakennettu mutta hieman kalliimpi kun taas alle kahden sadan HBX kirput koko luokka siis 1:10, eikö???, antavat varaosille, lisä akuille lisää rahaa sijoittaa.
Mulla on ollut HBX tuotteita itselläni mutta meillä ajellaan siististi, OFFroudia, kevyttä maasto ajoa, EI hypitä jne. mikä taas on sitten vahvempi runkoisten autojen alaa.
Kolmensadan budjetilla löydät kyllä auton itsellesi helposti, KVG. ;)
Satsaa kunnon laturiin sekä teho akkuihin, saat ajo nautintoa enemmän 3600nen akku antaa ajo aikaa n. 20-40min. kun perus akulla se jää puoleen.- kyoshoasda
Entäs nuo kyoshon,tamiyan ja http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=index&cPath=46_132_135 vehkeet?
- ostaminen
kyoshoasda kirjoitti:
Entäs nuo kyoshon,tamiyan ja http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=index&cPath=46_132_135 vehkeet?
kannattaako tilata ulkomailta?
- asdasdxcvxcwetr
ostaminen kirjoitti:
kannattaako tilata ulkomailta?
Taidan keskus tella täällä itseni kanssa :D Mutta nyt bongasin http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=33068 mitämieltä olette?
- RC king
kyoshoasda kirjoitti:
Entäs nuo kyoshon,tamiyan ja http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=index&cPath=46_132_135 vehkeet?
neliveto vai kaksvetari, siinäpä kyssäri :)
Mä ottassin nelivedon, RTR versiona ei tuokaan vielä ole pahan hintainen, aloittelevalle tosi hyvä valinta. - RC king
asdasdxcvxcwetr kirjoitti:
Taidan keskus tella täällä itseni kanssa :D Mutta nyt bongasin http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=33068 mitämieltä olette?
Mutta tohon ja muihinkin koittasin modata jonkun puskurin ainakin aluksi, niin monet tukivarret ite paskaksi ajaneena, vaikka kuinka koittaa välttää, joskus lähtee raaceri käsistä vaikka mikä olis :)
- rc
http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=32992 .. jod kokeilis takavetosta seuraavaks
tässä vielä muutama jota vois jopa suositella ;)
http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=29949
http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=31374
http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=31374
http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=27573
http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=30104 - Ostaja?
kannattaako Modelsport:ista tilata? Onko ihan luotettava?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602