Paha silmä?

ykxVaan

Meidän luokalla on eräs itseänsä wiccaksi väittävät tyttö joka kimpaantui minulle kun hieman pilailin. Tyttö sanoi että aikoo taikoa minun ylleni "pahan silmän" kuukaudeksi ja se kuulemma saattaa aiheuttaa pieniä onnettomuuksia.

Olen hieman taikauskoinen niin on jäänyt uhkaus kummittelemaan... eikös tuollainen ole wiccalaisuudessa kielletty?

Voiko pahaa silmää estää jotenkin toimimasta?

3

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet tuhoon tuomittu

      Sitä ei voi estää mitenkään. Kun wicca-noita iskee, niin kaikki toivo on menetetty. Olet väistämättä tuhoon tuomittu! Mikään ei voi enää pelastaa.

    • harakkatar

      Ihan ensiksiksi:
      Miten niin pilailit? Jos teit jotain loukkaavaa, niin katsoppas peiliin ja mieti. Olisiko itsepuolustelujen sijaan syytä pyytää anteeksi esim. ajattelemattomuuttasi, loukaavia sanojasi tai että et osannut ajatella miltä siitä toisesta sanasi mahtoivat tuntua?

      Sitten itse wiccatypystä. Mikäli hän tituleeraa itseään wiccaksi hänen tulisi ymmärtää, että pahat (ja hyvät) teot tulevat wiccan kolmikertaisuuden lain mukaan hänelle itselleen takaisin. Eli mitä tahansa ikävää hän laittaa eteenpäin se puree vielä omaan nilkkaan. Lisäksi kukaan kypsä itseään kunnioittava ja asiaan todella perehtynyt wicca ei ryhtyisi moisiin typeryyksiin, kuin kiroamaan muita. Epäilen, että kyseessä on hyvin nuori tyttö, joka haluaisi olla täyspätevä noita, mutta jolla ei vielä ole tarpeeksi tietoa, taitoa ja kokemusta, jotta todella ymmärtäisi omien tekojensa seuraukset.

      Parhaiten autat itseäsi tunnustamalla omat virheesi ja keskustelemalla tämän tytön kanssa ja pyytämällä anteeksi, mikäli olet häntä loukannut. Voit myös mainita keskustelleesi tästä asiasta nettipalstalla kokeneen wiccan kanssa, joka pyysi muistamaan kolminkertaisuuden lakia ja HARKITSEMAAN aina ennekuin tekee mitään maagista.

      Blessed be.

      • Tekemistä

        Kyllä sitten varmaan kannattaa tehdä asialle jotain. Ei, kuvailemasi tyttö ei ole aito ja oikea wicca-noita tai sitten on. Sitä ei ehkä tällaisilla perustiedoilla saa selville, jos hän on konfirmoitu. Hän vain aukoo päätään, niitä molempia ja on sen takia sairas. Ei sillä, että wicca-kulttuuri olisi sairas vaan ihan tämä nimetty tyttö. Hänelle tulisi muistuttaa, ettei hän SAA tehdä pahaa, miten hän ylipäätään on innostunut tuollaiseen pahuuden palvontaan. Luonnon lääkitsemisen ymmärtää jo lahjakkuuden takia, mutta voi olla että hänen loitsunsa eivät nyt toimi oikein mitenkään, toisinkin päin voi mennä. Luulen ettei hän innostuisi sinusta lainkaan, jos hän olisi wicca ja varmaankin haluat tarkemmin tietää, mitä wiccat tekevät. Hän tuskin on myöskään invalidi, että varmaan ihan normaaleja wiccojen asioita eli tutkii taivasta, astrologiaa, keräilee yrttejä, polttaa kynttilöitä, ajaa omia asioitaan oikeudessa, rakentaa vesimyllyn ja aurinkokellon, tutkii sirpaleita jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe