Miksi Pyhäjärvellä ei ole kauppahallia,suoramyyntipaikkaa? Pyhäjärveltä varmasti tekijöitä/tuotteita löytyy.
Tilat toiminnalle löytys varmasti vaikkapa entisestä virastotalosta tai nelostien varresta. Tiloissa paikalliset vois myydä tuotteitaan. Kahvila/ruokapaikka vois olla samassa yhteydessä paikallisin tuottein.
Pyhäjärvelle kauppahalli/suoramyyntipaikka?
4
349
Vastaukset
- "Kirjanpitäjä"
Onhan se suoramyynti paljon pienemmilläkin paikkakunnilla ja itse tykkään asioida sellaisessa kun olemme kiertueella. Meillä sanotaan leikillään mun entisen kotipitäjän suoramyyntiä "kieromyynniksi" mutta ei siinä mitään kieroa ole.
Hyviä tuotteita sieltä saa ostettua. Pyhäjärvellä on monen alan yrittäjiä ja kotitekijöitä että tuotteista ei varmasti olisi pulaa...- ei enää..
kirpputori tyyppistä..saisi Pyhäjärvistä tuoretta kalaa ja????
- "Kirjanpitäjä"
tapahtuva tuotteiden myynti luulisi olevan kannattavampaa niin myyjälle kuin ostajalle esim. siitäkin syystä ettei niitä tavaroita tarvitse ajaa ensin pitkin-poikin ympäri maata ennenkuin ne päätyvät kuluttajalle.
Tästä jäisi pois monta välivaihetta ja niillä rahastajia...
Tämä myöskin tietäisi työpaikkoja paikkakunnalle ja verotulot jäisivät oman kunnan/kaupungin hyödyksi.
Tuoreena myytävät tuotteet olisivat varmasti kysyttyjä.kauppahallia / suoramyyntipaikkaa, sinne voisi tuotteitaan tuoda myytäväksi monet.. Loistava idea.. joka varmasti toisi asiakkaita myös naapurikunnista.. Tuohon voisi saada tukea myös yhteiskunnan eri tahoilta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693