kimi on pikkukakara joka hemmoteltiin piloille ylisuurella palkalla. Nyt kun rahaa on tarpeeksi enää ei viitsi yrittää vaan ajelee varman päälle keskikastissa / keskeyttää "moottorivikaan" siihen asti kun saa monoa ja siitäkin saa ruhtinaallisen korvauksen.
Ferrarin historian suurin kömmähdys tämä kimi diili. Valtavalla palkalla saatin kuski joka pudotti Ferrarin kertaheitolla keskikastiin. kimin potkujen lisäksi monoa pitää antaa myös tämän paskadiilin Ferrarin puolella tehneille. Sopijat vastuuseen kuten yritysmaailmassa tapahtuu kun homma kusee rankasti.
Ja kohta vastauspuolella tulee tätä "kateellinen!" kommenttia. Sitä tämä ei ole vaan totuus siitä mitä mitää tehdä kun homma kusee.
Todellinen
2
368
Vastaukset
- s<rhrhrh
Jos sinä sitä Kimiä niin paljon vihaat, niin miksi kulutat energiaasi hänen kritisoimiseen. Jos minulla olisi jotain, jotain henkilöä vastaan niin minä vain en ajattelisi häntä. Tuohan on aivan naurettavaa. Ja arvaa ketä kaikkia sinun mielipiteesi ja veikkailusi kiinnostavat?
Valtavalla palkalla saatin kuski joka toi mestaruuden ja kaksi valmistajien mestaruutta. - Joo..
Joo joo, sillä ei ole mitään merkitystä, että tallipäällikkö vaihtuu kokemattomaan ja auto oli alkukaudesta 100% fiasko ja ei ole edelleenkään oikein hyvä. Tämä kausi on Ferrarille välivuosi ja kuskeja on turha syyttää jos talli mokailee. Ymmärrettävästi Räikkösen tasoinen kuski ei syty ajamaan kilpaa kun se on yhtä rimpuilemista tuon onnettoman pulkan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43492
- 46486