Saako olla homo

jos ei kerro

kovin auvoista on ihmisen elo että luullaan ettei seurakunnissa ole homo tai lesbo tai transexuaaleja pappeja enempää kuin nyt esiin tulleet, hah hah eivät he sen kummoisempia ole kun muutkaan ihmiset, mistäs tiedät ettei se pappi joka jälkikasvunne vihki tänä kesänä ollut joku joka ei ole, eikä ikinä tule kaapista ulos, homo, lesbo, joku muu,, näinkö te ajattelette-kaikki hyvin kunhan ei kerro olevansa homo tms. suuri sanoma, SAA OLLA HOMO KUNHAN EI KERRO SITÄ. Hah hah hah kuolen kipuihin hahaha, mitä jos pappi joka teidän perhejuhlissa on vihkinyt tai kastanut, jälkikäteen ilmoittaa olevansa homo tms, niin perutaanko häät, hautajaiset, kasteet, koska pappi perkule vieköö ei ollutkaan sopiva, (vaikka anoppi tykkäs niin maan per...)hahaaaaa auh kipukynnys ylittynyt) miettikää sitä,,ja viel yks juttu, entä jos ens kesänä paljastuu että se timpuri joka saunan kesä mökille teki on homo,, hahahahaha lopetan nyt koska kivut nousevat niin koviksi vatsassani että homo lääkärin määräämät aspiriinitkaan ei tehoa enää, ois pitäny mennä tavalliselle hahaha voi voi minua.

6

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parhaiten

nauraa jolla on paras lääkitys:D HOMO!

• minulle yksi asia

seisooko ottavalla homolla ku toinen tuuppaa tuhkaluukkuun? Varmasti tiedät kokemuksesta?

• siula....

otti eteen kun viimeeksi siuta porasin.

• Anonyymi

Seisoo kun oikeassa kulmassa naidaan että eturauhanen saa oikein kunnon kyytiä.
        Kannattaa kokeilla - tekee höpöö!

• Anonyymi

Minä katoin kerran sen leffan , tai oikeestaan lopetin katselun kesken ei ollut kantti katsoo loppuun asti , seoli se joku ( MONTAN en nyt osaa kirjoittaa sitä leffan nimeä oikein, joka tapauksessa se kertoi kahdesta nuoresta jäkästä , , olin teitoinen että se kertoo jostakin homotarinasta , , päätin kahtoo mielenkiinolla jotta tarinassa on humoristisi kommellukssia , , saellanen lämminhenkinen , kaksi kaverrusta , , mutta ei helkkari ei mulla ollut kantti kahtoo loppuun asti miten tarina päättyy , , ,, laitoin telkkarin kiini kun alkoivat siinä teltassa oikeesti homostoleen ,, ei ollut meikä poijalla kanttia / kuunella sitä touhua , , rupes vituttaa kun muute ois saattanut olla ihan ok leffa mutta se homostelu pilas.

• Anonyymi

Aika paljon kaappiporukka on persuissa. Onhan niillä eussakin 100% homoedustus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2130
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      296
      1924
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1751
    4. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      103
      1663
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1607
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1321
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1123
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1089
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1057
    10. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      24
      1052
    Aihe