Simo Salmisen lasia

"Make"

Olisin kiinnostunut ostaa joitakin Simo Salmisen tekemiä lasi esineitä. Osaisko kukaan neuvoa, mistä merkeistä tunnistaa jonkun lasin Simon tekemäks, ja mistä muualta kuin kirppareilta niitä kannattaisi etsiä. ?

Kiitos kaikille vastanneille.

16

5346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasifani

      Taitaa tulla tää viesti! osui silmiin kun etsin lasiesineitä...
      ;ulla on ihan Simo Salmisen itsensä signeeraama ,aljakko, lysterilasia, ja painava iso komistus=)
      Kyllä mä voin sen myydä, jos hinnasta vaan päästäis sopuun=)
      JOS vielä luet näitä viestejä, ja oot kiinnostunut niin kirjoita tänne, saat sp.osoitteeni

    • turenki

      Hei ,Minulla on simo Salmisen tekemä sininen lasivene,jalustassa signeeraus, ostettu joskus v.1990.soittele 0405546311.

      • Örkkilörkki

        Heips! Tämä kirjoitettu aikaa sitten mutta jospa viestini tavoittaisi sinut. Paljonko pyysit hinta ko. lasiveneestä?


    • Torremolinos75

      Moi. Mulla olisi sininen kajakki. Täysin virheetön. Paljonko olisit valmis maksamaan?

    • Tarue

      Hei! Minulla olisi Simo Salmisen suunnittelema ja käsintehty vesimies-lasi :)
      Soitin lasilandiaan, ja sanoivat että on tehty vain yhdet ns muotit joka lasista, ei kerennyt myyntiin koska firma meni konkurssiin. Hintaa eivät osanneet sanoa koska ei kerennyt myyntiin :)
      Tarjouksia on tullut paljon, ja hänen poismenonsa nostaa arvoa. Tarjoa jotain, numeroon 041 366 5030

    • Tarue

      Hei! Minulla olisi Simo Salmisen suunnittelema ja käsintehty vesimies-lasi :)
      Soitin lasilandiaan, ja sanoivat että on tehty vain yhdet ns muotit joka lasista, ei kerennyt myyntiin koska firma meni konkurssiin. Hintaa eivät osanneet sanoa koska ei kerennyt myyntiin :)
      Tarjouksia on tullut paljon, ja hänen poismenonsa nostaa arvoa. Tarjoa jotain, numeroon 041 366 5030

    • Tarue

      Hei! Minulla olisi Simo Salmisen suunnittelema ja käsintehty vesimies-lasi :)
      Soitin lasilandiaan, ja sanoivat että on tehty vain yhdet ns muotit joka lasista, ei kerennyt myyntiin koska firma meni konkurssiin. Hintaa eivät osanneet sanoa koska ei kerennyt myyntiin :)
      Tarjouksia on tullut paljon, ja hänen poismenonsa nostaa arvoa. Tarjoa jotain, numeroon 041 366 5030

    • päiskä

      Mulla on Simo Salmisen suunnittelema lasilautanen, kaunis ja erikoinen. Harmi vain kun tarra siitä on yli 30 vuoden aikana kadonnut. Yritän etsiä siitä jotain tietoa, en vain ole vielä löytänyt.

    • maleri

      heip minulla on Simo Salmisen tekedmä sininen lasimiekka singneerauksella

      • Anonyymi

        Onko miekka se lyhyt vai pitkä?
        Salminen teki muistaakseni 6 lyhyttä ja 4 pitkää.
        Itselläni sellainen pitkä miekka, täysin virheetön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko miekka se lyhyt vai pitkä?
        Salminen teki muistaakseni 6 lyhyttä ja 4 pitkää.
        Itselläni sellainen pitkä miekka, täysin virheetön.

        Hei.minullakin on Salmisen tekemä n.70 cm pitkä virheetön miekka.minkähän arvoinen tuo olis.


    • IitaHaikio

      Hei!

      Itsellä on Simo Salmisen Sininen kajakki -lasityö. Kajakki on hyvässä kunnossa (säilytetty vitriinissä), ja sitä kannattelee Salmisen signeeraama puujalusta.

      Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä!
      [email protected]

    • Zihgama

      Mulla on Art lasi poroja ja Poronhoitajia. On pakkauksessa.

    • Solavi

      Joo . Mulla on aika paljon Simon tekemiä töitä. En tiedä milloin kirjoitit mutta mulla on edelleen kokoelma. Sanon suoraan ettei lähde pikkurahalla mutta kaikelle on hinta. T. Sepi puh. 0504999848

    • Anonyymi

      Hei.Minulla on Simo Salmisen tekemä Kajakki Lasiveistos puisella alustalla.Simon puumerkillä varustettu.On myynnissä.Tehkää tarjouksia.

      [email protected]

    • Anonyymi

      Minulla on Simo Salmisen maljakko Simon nimellä. korkeus noin 40cm väri sininen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe