Cavalier..

ninna_

Etsin tietoja.. Nunnukan Take It Easy ja Nunnukan Theodor cavaljeereista..
Hain vuonna 94? (muistaakseni) nämä kaksi kappaletta tricolour värisiä pentuja, toinen itselle ja toinen meni serkkutytölle.
olin silloin ala-asteella ja todella pahan astman myötä jouduimme myömään Roosa nimen saaneen koiramme.
Nytten kun olen asiaa tutkinut niin en ole löytänyt mitään tietoja Nunnukan kennelistä tai muuta vastaavaa.
En löytänyt tähän hätään rekisteriä mutta olemassa on vielä.
Onko kukaan kuullut tai löytääkö jotain tietoa?
Roosa lähti 1,5v Nastolaan.
Roosan veli eli sydänviasta huolimatta todella pitkään ja koska tämäa sia edelleen vaivaa niin olisi mukava kuulla löytääkö kukaan tietoja tai mitään..

7

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cavaliers

Nyt koirat ovat jo 15 vuotiaita joten ehkä ovat jo nukkuneet pois?
      Ikävästi sorahti "silmään" tuo että hait koirat ja olit ala-asteikäinen? Kun myitte koiran teitte varmaan paperit joten teillä on tiedot ostajista?
      Kennelliiton jalostustietojärjestelmästä voit löytää koirat, mutta sieltä saa ainoastaan terveystulokset ja nlytulokset. Ei välttämättä tietoa onko kyseinen koira kuollut.
      Onko se serkkutytön cavalier vielä elossa?

• elikkä

Joo elikkä uskon itse kanssa että koira nukkunut jo pois.
        Teimme paperit ja ne on tallessa mutta kyseistä omistajaa ei enää siltä paikkakunnalta löydy.
        Olenki siis kiinnostunut selvittämään onko tuota Nunnukan kenneliä edes ollut olemassa?
        Ja mikä siinä särähtää jos ala-asteella saan koiran? äidin kanssa se haettu on ja pää vastuu äidillä. ?!
        Joskus vuosia sitten kun koira oli mielessä yritin etsiä löytyisikö tästä kennelistä mitään enkä löytänyt mistään mitään.
        Sitä vain pohdiskelen..

• Cavaliers
        elikkä kirjoitti:

Joo elikkä uskon itse kanssa että koira nukkunut jo pois.
        Teimme paperit ja ne on tallessa mutta kyseistä omistajaa ei enää siltä paikkakunnalta löydy.
        Olenki siis kiinnostunut selvittämään onko tuota Nunnukan kenneliä edes ollut olemassa?
        Ja mikä siinä särähtää jos ala-asteella saan koiran? äidin kanssa se haettu on ja pää vastuu äidillä. ?!
        Joskus vuosia sitten kun koira oli mielessä yritin etsiä löytyisikö tästä kennelistä mitään enkä löytänyt mistään mitään.
        Sitä vain pohdiskelen..

"Hain vuonna 94? (muistaakseni) nämä kaksi kappaletta tricolour värisiä pentuja, toinen itselle ja toinen meni serkkutytölle."
        tuo kohta ihmetytti vaan..

Googlesta varmasti löytyy ja kennelliiton sivuilta jalostustietojärjestelmästä- kävin katsomassa ja löysin Nunnukan kennelin ja nuo mainitsemasi koirat koska ne on rekattu. Kennel ehkä vaihtanut rotua?

• ninna_
        Cavaliers kirjoitti:

"Hain vuonna 94? (muistaakseni) nämä kaksi kappaletta tricolour värisiä pentuja, toinen itselle ja toinen meni serkkutytölle."
        tuo kohta ihmetytti vaan..

Googlesta varmasti löytyy ja kennelliiton sivuilta jalostustietojärjestelmästä- kävin katsomassa ja löysin Nunnukan kennelin ja nuo mainitsemasi koirat koska ne on rekattu. Kennel ehkä vaihtanut rotua?

Siis löysit kennelin?
        itse en löytänyt ja istä vaan olen monet vuodet ihmetellyt että mistä koirat sitten oli..
        etsin myös kasvattajien nimellä eikä yhtään mitään..
        täyteneepi lähteä uudestaan katselemaan.. kiitos sinulle!

• ihmettelijä kans
        ninna_ kirjoitti:

Siis löysit kennelin?
        itse en löytänyt ja istä vaan olen monet vuodet ihmetellyt että mistä koirat sitten oli..
        etsin myös kasvattajien nimellä eikä yhtään mitään..
        täyteneepi lähteä uudestaan katselemaan.. kiitos sinulle!

eipä löydy tietoja.olen kans yrittäny etsiä.Mulla on ollu sieltä suomenlapinkoira. ja sillon se kasvatti vain cocerita ja suomenlapinkoiria.

• ilmeisestilopettanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      3691
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1638
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      27
      1395
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1272
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      19
      1068
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1053
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      1021
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      92
      1018
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      121
      952
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      785
    Aihe