TAPPAJAKOIRAT

rontti-

8

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä meinaatkaan

      Mikä on pointtisi? Sekö että dobberi teki väärin? :-D kyllä se ihan oikein teki.

      • rontti-

        eli siis toisen koiran tappaminen on oikein? selvä..


      • eläintä
        rontti- kirjoitti:

        eli siis toisen koiran tappaminen on oikein? selvä..

        Ihan sama kuka sen mäykyn tappoi. Se juoksenteli irrallaan ja puri lasta, eli olisi jokatapauksessa pitänyt lopettaa sen teon jälkeen.


      • mäykky tulee meidän
        eläintä kirjoitti:

        Ihan sama kuka sen mäykyn tappoi. Se juoksenteli irrallaan ja puri lasta, eli olisi jokatapauksessa pitänyt lopettaa sen teon jälkeen.

        pihalle (mahtuu aidan alta) ja puree lastamme tai koiraamme niin kyllä kyyti on kovaa.

        En käsitä kuinka mäyräkoiran purut lapseen on sivuutettu täysin. Porukka on siis oikeasti sitä mieltä, että joku mäyräkoira saa purra lasta.
        Onhan tässä lähipäivinä karjalankarhukoira purrut naista ja siitä ei mitään tappajakoirajuttuja ole näkynyt.

        Tulis mokoma karhukoira mun kimppuun niin kuristaisin sen. Ihmeellistä kun irrallaan juokseva metsästyskoira saa purra ihmistä ja hymistellään, että on eksynyt metsästysreissulla. Ihmisiäkö ne nykyään metsästääkin? Nirri vaan pois tommoselta ihmisen purijalta.


      • samaa mieltä
        mäykky tulee meidän kirjoitti:

        pihalle (mahtuu aidan alta) ja puree lastamme tai koiraamme niin kyllä kyyti on kovaa.

        En käsitä kuinka mäyräkoiran purut lapseen on sivuutettu täysin. Porukka on siis oikeasti sitä mieltä, että joku mäyräkoira saa purra lasta.
        Onhan tässä lähipäivinä karjalankarhukoira purrut naista ja siitä ei mitään tappajakoirajuttuja ole näkynyt.

        Tulis mokoma karhukoira mun kimppuun niin kuristaisin sen. Ihmeellistä kun irrallaan juokseva metsästyskoira saa purra ihmistä ja hymistellään, että on eksynyt metsästysreissulla. Ihmisiäkö ne nykyään metsästääkin? Nirri vaan pois tommoselta ihmisen purijalta.

        Kärjistettynä voisi sanoa että moiset tappajamäykyt pitäisi varustaa kuonokopilla.


      • tunnetusti
        samaa mieltä kirjoitti:

        Kärjistettynä voisi sanoa että moiset tappajamäykyt pitäisi varustaa kuonokopilla.

        Aggressiivisimpia koiria! Paljon paljon pahempia kuin dobberit ja rotikat. Niitä vain vähätellään kun ovat niin pieniä, mutta kyllä sellainenkin pahaa jälkeä saa aikaan! Nimim. Kokemusta on


      • verenhimoiset
        tunnetusti kirjoitti:

        Aggressiivisimpia koiria! Paljon paljon pahempia kuin dobberit ja rotikat. Niitä vain vähätellään kun ovat niin pieniä, mutta kyllä sellainenkin pahaa jälkeä saa aikaan! Nimim. Kokemusta on

        tappajat...

        "Mäyräkoiria käytetään metsästäessä kettuja, supeja ja mäyriä maanalaisista luolista. Haukkuen ja _hyökkäyksiä_ tehden luolakoira pakottaa saaliin ulos luolasta, jolloin metsästäjä pääsee koettamaan onneaan.

        Luolakoira siis yrittää karkoittaa saaliin luolasta. Ellei se tässä onnistu, _se voi yrittää tappaa itse saaliin_. Pystyäkseen hyvään työhön mäyräkoiran täytyy oltava hallitsevainen, sisukas ja rohkea, ei kuitenkaan tyhmänrohkea."

        Lähteenä mäykkyliiton historiakatsaus


      • KUN ei luolaan
        verenhimoiset kirjoitti:

        tappajat...

        "Mäyräkoiria käytetään metsästäessä kettuja, supeja ja mäyriä maanalaisista luolista. Haukkuen ja _hyökkäyksiä_ tehden luolakoira pakottaa saaliin ulos luolasta, jolloin metsästäjä pääsee koettamaan onneaan.

        Luolakoira siis yrittää karkoittaa saaliin luolasta. Ellei se tässä onnistu, _se voi yrittää tappaa itse saaliin_. Pystyäkseen hyvään työhön mäyräkoiran täytyy oltava hallitsevainen, sisukas ja rohkea, ei kuitenkaan tyhmänrohkea."

        Lähteenä mäykkyliiton historiakatsaus

        pääse?

        Metsästyskoira eksyy matkallaan ja puree turhautuneena ihmistä kun ei hirviä saa kiinni.

        Tiedän monta pikkukoiraa, joita omistajatkin pitävät epävarmoina. "ei nyt häiritä sitä kun se on tuossa kun se saattaa sitte ärähtää", et voi olla siinä sohvalla kun koira ajaa mutkin pois, plaa plaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe