TAPPAJAKOIRAT
8
420
Vastaukset
- Sinä meinaatkaan
Mikä on pointtisi? Sekö että dobberi teki väärin? :-D kyllä se ihan oikein teki.
- rontti-
eli siis toisen koiran tappaminen on oikein? selvä..
- eläintä
rontti- kirjoitti:
eli siis toisen koiran tappaminen on oikein? selvä..
Ihan sama kuka sen mäykyn tappoi. Se juoksenteli irrallaan ja puri lasta, eli olisi jokatapauksessa pitänyt lopettaa sen teon jälkeen.
- mäykky tulee meidän
eläintä kirjoitti:
Ihan sama kuka sen mäykyn tappoi. Se juoksenteli irrallaan ja puri lasta, eli olisi jokatapauksessa pitänyt lopettaa sen teon jälkeen.
pihalle (mahtuu aidan alta) ja puree lastamme tai koiraamme niin kyllä kyyti on kovaa.
En käsitä kuinka mäyräkoiran purut lapseen on sivuutettu täysin. Porukka on siis oikeasti sitä mieltä, että joku mäyräkoira saa purra lasta.
Onhan tässä lähipäivinä karjalankarhukoira purrut naista ja siitä ei mitään tappajakoirajuttuja ole näkynyt.
Tulis mokoma karhukoira mun kimppuun niin kuristaisin sen. Ihmeellistä kun irrallaan juokseva metsästyskoira saa purra ihmistä ja hymistellään, että on eksynyt metsästysreissulla. Ihmisiäkö ne nykyään metsästääkin? Nirri vaan pois tommoselta ihmisen purijalta. - samaa mieltä
mäykky tulee meidän kirjoitti:
pihalle (mahtuu aidan alta) ja puree lastamme tai koiraamme niin kyllä kyyti on kovaa.
En käsitä kuinka mäyräkoiran purut lapseen on sivuutettu täysin. Porukka on siis oikeasti sitä mieltä, että joku mäyräkoira saa purra lasta.
Onhan tässä lähipäivinä karjalankarhukoira purrut naista ja siitä ei mitään tappajakoirajuttuja ole näkynyt.
Tulis mokoma karhukoira mun kimppuun niin kuristaisin sen. Ihmeellistä kun irrallaan juokseva metsästyskoira saa purra ihmistä ja hymistellään, että on eksynyt metsästysreissulla. Ihmisiäkö ne nykyään metsästääkin? Nirri vaan pois tommoselta ihmisen purijalta.Kärjistettynä voisi sanoa että moiset tappajamäykyt pitäisi varustaa kuonokopilla.
- tunnetusti
samaa mieltä kirjoitti:
Kärjistettynä voisi sanoa että moiset tappajamäykyt pitäisi varustaa kuonokopilla.
Aggressiivisimpia koiria! Paljon paljon pahempia kuin dobberit ja rotikat. Niitä vain vähätellään kun ovat niin pieniä, mutta kyllä sellainenkin pahaa jälkeä saa aikaan! Nimim. Kokemusta on
- verenhimoiset
tunnetusti kirjoitti:
Aggressiivisimpia koiria! Paljon paljon pahempia kuin dobberit ja rotikat. Niitä vain vähätellään kun ovat niin pieniä, mutta kyllä sellainenkin pahaa jälkeä saa aikaan! Nimim. Kokemusta on
tappajat...
"Mäyräkoiria käytetään metsästäessä kettuja, supeja ja mäyriä maanalaisista luolista. Haukkuen ja _hyökkäyksiä_ tehden luolakoira pakottaa saaliin ulos luolasta, jolloin metsästäjä pääsee koettamaan onneaan.
Luolakoira siis yrittää karkoittaa saaliin luolasta. Ellei se tässä onnistu, _se voi yrittää tappaa itse saaliin_. Pystyäkseen hyvään työhön mäyräkoiran täytyy oltava hallitsevainen, sisukas ja rohkea, ei kuitenkaan tyhmänrohkea."
Lähteenä mäykkyliiton historiakatsaus - KUN ei luolaan
verenhimoiset kirjoitti:
tappajat...
"Mäyräkoiria käytetään metsästäessä kettuja, supeja ja mäyriä maanalaisista luolista. Haukkuen ja _hyökkäyksiä_ tehden luolakoira pakottaa saaliin ulos luolasta, jolloin metsästäjä pääsee koettamaan onneaan.
Luolakoira siis yrittää karkoittaa saaliin luolasta. Ellei se tässä onnistu, _se voi yrittää tappaa itse saaliin_. Pystyäkseen hyvään työhön mäyräkoiran täytyy oltava hallitsevainen, sisukas ja rohkea, ei kuitenkaan tyhmänrohkea."
Lähteenä mäykkyliiton historiakatsauspääse?
Metsästyskoira eksyy matkallaan ja puree turhautuneena ihmistä kun ei hirviä saa kiinni.
Tiedän monta pikkukoiraa, joita omistajatkin pitävät epävarmoina. "ei nyt häiritä sitä kun se on tuossa kun se saattaa sitte ärähtää", et voi olla siinä sohvalla kun koira ajaa mutkin pois, plaa plaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634