TAPPAJAKOIRAT

rontti-

8

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä meinaatkaan

      Mikä on pointtisi? Sekö että dobberi teki väärin? :-D kyllä se ihan oikein teki.

      • rontti-

        eli siis toisen koiran tappaminen on oikein? selvä..


      • eläintä
        rontti- kirjoitti:

        eli siis toisen koiran tappaminen on oikein? selvä..

        Ihan sama kuka sen mäykyn tappoi. Se juoksenteli irrallaan ja puri lasta, eli olisi jokatapauksessa pitänyt lopettaa sen teon jälkeen.


      • mäykky tulee meidän
        eläintä kirjoitti:

        Ihan sama kuka sen mäykyn tappoi. Se juoksenteli irrallaan ja puri lasta, eli olisi jokatapauksessa pitänyt lopettaa sen teon jälkeen.

        pihalle (mahtuu aidan alta) ja puree lastamme tai koiraamme niin kyllä kyyti on kovaa.

        En käsitä kuinka mäyräkoiran purut lapseen on sivuutettu täysin. Porukka on siis oikeasti sitä mieltä, että joku mäyräkoira saa purra lasta.
        Onhan tässä lähipäivinä karjalankarhukoira purrut naista ja siitä ei mitään tappajakoirajuttuja ole näkynyt.

        Tulis mokoma karhukoira mun kimppuun niin kuristaisin sen. Ihmeellistä kun irrallaan juokseva metsästyskoira saa purra ihmistä ja hymistellään, että on eksynyt metsästysreissulla. Ihmisiäkö ne nykyään metsästääkin? Nirri vaan pois tommoselta ihmisen purijalta.


      • samaa mieltä
        mäykky tulee meidän kirjoitti:

        pihalle (mahtuu aidan alta) ja puree lastamme tai koiraamme niin kyllä kyyti on kovaa.

        En käsitä kuinka mäyräkoiran purut lapseen on sivuutettu täysin. Porukka on siis oikeasti sitä mieltä, että joku mäyräkoira saa purra lasta.
        Onhan tässä lähipäivinä karjalankarhukoira purrut naista ja siitä ei mitään tappajakoirajuttuja ole näkynyt.

        Tulis mokoma karhukoira mun kimppuun niin kuristaisin sen. Ihmeellistä kun irrallaan juokseva metsästyskoira saa purra ihmistä ja hymistellään, että on eksynyt metsästysreissulla. Ihmisiäkö ne nykyään metsästääkin? Nirri vaan pois tommoselta ihmisen purijalta.

        Kärjistettynä voisi sanoa että moiset tappajamäykyt pitäisi varustaa kuonokopilla.


      • tunnetusti
        samaa mieltä kirjoitti:

        Kärjistettynä voisi sanoa että moiset tappajamäykyt pitäisi varustaa kuonokopilla.

        Aggressiivisimpia koiria! Paljon paljon pahempia kuin dobberit ja rotikat. Niitä vain vähätellään kun ovat niin pieniä, mutta kyllä sellainenkin pahaa jälkeä saa aikaan! Nimim. Kokemusta on


      • verenhimoiset
        tunnetusti kirjoitti:

        Aggressiivisimpia koiria! Paljon paljon pahempia kuin dobberit ja rotikat. Niitä vain vähätellään kun ovat niin pieniä, mutta kyllä sellainenkin pahaa jälkeä saa aikaan! Nimim. Kokemusta on

        tappajat...

        "Mäyräkoiria käytetään metsästäessä kettuja, supeja ja mäyriä maanalaisista luolista. Haukkuen ja _hyökkäyksiä_ tehden luolakoira pakottaa saaliin ulos luolasta, jolloin metsästäjä pääsee koettamaan onneaan.

        Luolakoira siis yrittää karkoittaa saaliin luolasta. Ellei se tässä onnistu, _se voi yrittää tappaa itse saaliin_. Pystyäkseen hyvään työhön mäyräkoiran täytyy oltava hallitsevainen, sisukas ja rohkea, ei kuitenkaan tyhmänrohkea."

        Lähteenä mäykkyliiton historiakatsaus


      • KUN ei luolaan
        verenhimoiset kirjoitti:

        tappajat...

        "Mäyräkoiria käytetään metsästäessä kettuja, supeja ja mäyriä maanalaisista luolista. Haukkuen ja _hyökkäyksiä_ tehden luolakoira pakottaa saaliin ulos luolasta, jolloin metsästäjä pääsee koettamaan onneaan.

        Luolakoira siis yrittää karkoittaa saaliin luolasta. Ellei se tässä onnistu, _se voi yrittää tappaa itse saaliin_. Pystyäkseen hyvään työhön mäyräkoiran täytyy oltava hallitsevainen, sisukas ja rohkea, ei kuitenkaan tyhmänrohkea."

        Lähteenä mäykkyliiton historiakatsaus

        pääse?

        Metsästyskoira eksyy matkallaan ja puree turhautuneena ihmistä kun ei hirviä saa kiinni.

        Tiedän monta pikkukoiraa, joita omistajatkin pitävät epävarmoina. "ei nyt häiritä sitä kun se on tuossa kun se saattaa sitte ärähtää", et voi olla siinä sohvalla kun koira ajaa mutkin pois, plaa plaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe