oliskohan kellään myydä tehoputkea kyseiseen kawasakiin?halpa ja hyvä tietenkin :)
kawasaki 600zzr vm 91
5
315
Vastaukset
- ei kellään.
Toivottavasti ei kellään niin saa naapurisi elää rauhassa.
Osta mieluummin suurempi pyörä ettet tarvi sitä pilliä tai mieluummin peniksenkehitin niin pääset halvemmallakin...- joo..
kaikennäköset spedet täälä taas kirjottelee..onko käyny mielessä että niitä käytetään myös pyörän ulkonäön takia..
- ei kellään
joo.. kirjoitti:
kaikennäköset spedet täälä taas kirjottelee..onko käyny mielessä että niitä käytetään myös pyörän ulkonäön takia..
Pillejä käytetään tasan kahdesta syystä.
A. Se pitää meteliä joka lasten mielestä on kivaa.
B. Se lisää jonkinverran tehoa. Jolla kuitenkaan ei ole yleensä mitään käytännön merkitystä.
Mainitsemasi ulkonäkö liittyy tuohon vaihtoehto aahan kun lasten mielestä se on hieno..
Jos se oikeasti hieno olisi tehdas ne jo tehtalla olisi laittanut ja hyödyntänyt myynnissä.
Yleensä parempi vaihtoehto on kun pitää pyörän alkuperäisenä ja ajaa semmoisenaan. Kun pitää saada lisää egoa,machoa ja voimaa ostetaan isompi pyörä.
Tehopilli ei kasvata kuskin penistä. Ainoastaan ärsyttää muita ihmisiä ja leimaa pyöräilijän kakaraksi mikä pitää paikkansa....... - ..
ei kellään kirjoitti:
Pillejä käytetään tasan kahdesta syystä.
A. Se pitää meteliä joka lasten mielestä on kivaa.
B. Se lisää jonkinverran tehoa. Jolla kuitenkaan ei ole yleensä mitään käytännön merkitystä.
Mainitsemasi ulkonäkö liittyy tuohon vaihtoehto aahan kun lasten mielestä se on hieno..
Jos se oikeasti hieno olisi tehdas ne jo tehtalla olisi laittanut ja hyödyntänyt myynnissä.
Yleensä parempi vaihtoehto on kun pitää pyörän alkuperäisenä ja ajaa semmoisenaan. Kun pitää saada lisää egoa,machoa ja voimaa ostetaan isompi pyörä.
Tehopilli ei kasvata kuskin penistä. Ainoastaan ärsyttää muita ihmisiä ja leimaa pyöräilijän kakaraksi mikä pitää paikkansa.......hahahah sä oot kyl hauska :) mite sä voit elää ittes kans?? varmaa joudut nauraa koko ajan.. :)
- on
.. kirjoitti:
hahahah sä oot kyl hauska :) mite sä voit elää ittes kans?? varmaa joudut nauraa koko ajan.. :)
komedia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149