Voiskos noita noitia tavata

unessa ?

Eksyin vahingossa tälle palstalle tai voi olla että minut johdateltiin tänne ?

Onko mukamas mitään noitia olemassa , ovatko he hyviä vai pahoja ?

Voisinko tavata noidan vaikka ensi yönä unessa ?

7

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että,

      Älä unta nää!

    • Sumukivi

      No mutta tietysti on olemassa, mutta sinun unistasi en tiedä.

    • noita92

      Voipi jopa olla että tunnet heitä, et vain tiedä. Normaalinoloisia ihmisiä he ovat nykyaikana.
      Ja hyvä/paha-jako on vähän turha. Sekäettä he ovat, kuten kaikki muutkin.

      • Agda

        Juuri eilen keskustelin tästä, vaikea keksiä oikeaa sanaa kuvaamaan sitä mikä on..noita sanalla on niin negatiivinen kaiku.


    • sunnyriver

      No, mieluummin niin, että vois olla tapaamatta.
      Useamman kerran vain olen sattunut noidan naapurissa asumaan,
      niin ettei niitä tapaamisia nyt oikein voi aina välttää.
      Mutta ei noita koskaan ainakaan Jumalan ja hyvän puolella ole,
      jos ei parannusta tee.

    • Yksi monista

      Minun maailmassani noitia ovat ne, jotka itse uskovat olevansa niitä. Mutta oikeasti niitä ei ole. joskus kauan sitten ihmiset projisoivat pelkonsa noitiin. Oudoista ja oudosti käyttäytyvistä ihmisistä ajateltiin, että heillä on mystisiä voimia, joita he käyttävät etupäässä pahaan. Sitten kirkko loi noitauskon ja –vainot. Se oli kai vain yksi tapa hallita taikauskoista kansaa ja päästä eroon kiusallisista toisinajattelijoista.
      Parantajia ja henkioppaita, shamaaneja on aina ollut, kaikkina aikoina ja kaikissa ihmisheimoissa. –Toiset parempia ja toiset huonompia, ainakin asiakkaittensa mielestä. Se on ollut ehkä ensimmäisiä ammatteja, yhtä tarpeellisia aikanaan kuin lääkärit tänä päivänä, palveluammatti!

      Näitä, ehkä vain muita ihmisiä hiukan herkempiä henkilöitä elää joukossamme totta kai edelleenkin. Enää vain ei vanha shamaani valitse kylän nuorista tai lapsista sitä herkkää ja sopivaa oppipojakseen tai -tytökseen ja johdata häntä tähän tehtävään. Jotkut kokevat shamaanityön kutsumuksekseen edelleen tänä päivänä ja vaikka vanhaa mestaria ei olekaan, löytävät tiensä ja taitonsa.

      Voit siis kohdata shamaanin ihan ystäviesikin joukossa, - hän ei välttämättä ole tietoinen roolistaan tai ei halua sitä ilmaista. mutta varo niitä, jotka tarjoavat ja tyrkyttävän palvelujaan varsinkin rahasta, heiotä voisi kutsua noidiksi.

    • taivaan kansalainen

      ainoastaan haluavat sinun kiinnostuvan noituudesta! Varo ne ottavat sinut vastaan yhtä varmasti, kuin Jeesus ihmiskunnana Vapahtaja, ottaa sinut vastaan kun pyrit hänen puhutteluunsa! Varo perkelettä, hän on valehtelija ollut alusta asti ja hän haluaa sitoa sinut tiukoilla köysillää, niin että päädyt lopullisesti kuoleman tuolla puolen hänen omaisuudekseen, Sitten on kaikki lopussa ja ikuinen kidutus alkaa eikä se lopu koskaan!
      Jeesus ja hyvä enkelimaailma on sinua varten. Miksi et etsisi sitä! Hän on hyvä ja haluaa sinulle kaikkea hyvää! Hän tuntee sinun elämäsi ja vain odottaa, että sinä kysyt häneltä neuvoa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe