Sushi-ravintola

Jing Jang

Käykäähän syömässä uudessa Sushi-ravintolassa. Olipahan eksoottista ja hyvää ruokaa ja hintakin oli edullista. Paikka sijaitseen Bio Vuoksen alakerrassa.

15

2821

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivistymätön

Lehtiä ei tuu luettua, eikä muutenkaan kaupungin menoa seurattua... Olikohan tämä joku inside-joke? Saisko muka Imatralta muutenkin sushia kuin Pirkka-pakastena..

• kaikkee taasen...

varppina joo saat sushia heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaahhhhhhh..mieti ny jo

• Lilli 89

Heippa! Kyllä täytyy myöntää että Imatralta vihdoinkin saa jotain muutakin kuin kebabbia. Olipa elämys syödä Vuoksenniskalla Sushia eikä mitään Pirkka sellaista. Suosittelen, että kannattaa käydä testaamassa bion alakerrassa.

• mikkoranta
        Lilli 89 kirjoitti:

Heippa! Kyllä täytyy myöntää että Imatralta vihdoinkin saa jotain muutakin kuin kebabbia. Olipa elämys syödä Vuoksenniskalla Sushia eikä mitään Pirkka sellaista. Suosittelen, että kannattaa käydä testaamassa bion alakerrassa.

Ravintolan kotisivu on kuulemma ilmestynyt verkkoon:

www.gowasabi.fi

• sushin ystävä
        mikkoranta kirjoitti:

www.gowasabi.fi

Kiitos, kun laitoit wasabi-ravintolan nettisivut tänne!! Kävin juuri tsekkaamassa nuo sivut, ja menu on tosi monipuolinen, ja hinnat kohtuulliset. Täytyy joskus mennä sinne Vuoksenniskalle ja Bio Vuoksen alakertaan herkuttelemaan sushilla.

• Armas Tappi
        mikkoranta kirjoitti:

www.gowasabi.fi

Saako tuolta annokset mukaan?

• kla.

Ei teillä sillä ravintolassa todellakaan ole varaa mainostaa lehdessä?

• s. 10

Katso Imatran paikallislehti: Uutisvuoksi sunnuntai 9.8.2009 sivu 10. Siellä on japanilaisen sushi-ravintolan mainos sivulla 10. Katso ja ihmettele!!!

• jhlö
        s. 10 kirjoitti:

Katso Imatran paikallislehti: Uutisvuoksi sunnuntai 9.8.2009 sivu 10. Siellä on japanilaisen sushi-ravintolan mainos sivulla 10. Katso ja ihmettele!!!

lehestä mäki sen hokasin kyl..:)

• nälissään

onko tätä paikkaa enää olemassakaan?

• vatsa täys

nöy! eipä ole

• need sushi!

Saako imatralta _mmistään_ enää sushia!? vai pitääkö lähtee lappeenrantaan ;o

• vatsantäyte

holiday clubista saa, 16 euroo annos!

• hyi helevetti

Ei taida kauppa käydä kun aloittaja (omistaja) mainostaa tällä palstalla :D

En mene varmasti syömään, oon kuullu että moni on saanu kunnon paskataudin siellä käytyään, eli on vissiin tosi "tuoretta" sushia :D

• 8591

Toivotaan että tässäkin sushi-ravintolassa tarjotaan kotimaista kalaa,eikä liikaa pyydystettyä tonnikalaa.Pääkaupungin vastaavat paikat ovat paljolti siirtyneen kotimaisen kalan käyttöön juuri tonnikalojen liikakalastuksen vuoksi.
        Sinänsä turhaa koko susheilu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe