Menemme 6 hengen porukalla Italiaan elokuussa. Kiertelemme junalla eri paikoissa. Miten on Milano-Verona- Venetsia - Gardajärvi välillä tungosta junissa? Sopiiko matkalaukun kanssa? Onko ilmastointi? Kiitos vastauksesta
onko tungosta junassa
4
701
Vastaukset
- Basta
toimii kun avaa ikkunan...aikalailla hikisiä ovat olleet junat ainakin turistiluokassa Italiassa, muuten pelaa homma kyllä!
- Italyfriikki
... leimata lippu ennen junaan menemistä, sakottavat nykyisin jos ei ole leimattua lippua.
joten ruuhkaa saattapi olla junissakin. Kannattaa vältellä työmatka-aikoja. Silloin on paikallisjunissa todella ruuhkaa. Matkustan yleensä regionaleilla, paikallisjunilla. Edullisia, tosi edullisia, mutta paikkaa ei voi varata. Milanosta Veronaan menee muistaakseni parisen tuntia, joten jokin muu juna voi olla matkalaukun kanssa parempi vaihtoehto, varsinkin laukun ollessa iso. Rautatieverkosto on Italiassa tosi hyvä, ja junia kulkee tiheään, mikäli ei tule lakko. Lakko tulee yllättäen, varoittavat kyllä yleensä päivää paria aiemmin. Asemilta saa tilanteen tietoonsa.
Ilmastointi toimii tai ei, kuten täällä Suomessakin.- on töissä
elokuussa. Suurin osa ihmisistä on joko vuorilla tai meren rannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735589Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52302Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21576Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211230Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127855