Menemme 6 hengen porukalla Italiaan elokuussa. Kiertelemme junalla eri paikoissa. Miten on Milano-Verona- Venetsia - Gardajärvi välillä tungosta junissa? Sopiiko matkalaukun kanssa? Onko ilmastointi? Kiitos vastauksesta
onko tungosta junassa
4
660
Vastaukset
- Basta
toimii kun avaa ikkunan...aikalailla hikisiä ovat olleet junat ainakin turistiluokassa Italiassa, muuten pelaa homma kyllä!
- Italyfriikki
... leimata lippu ennen junaan menemistä, sakottavat nykyisin jos ei ole leimattua lippua.
joten ruuhkaa saattapi olla junissakin. Kannattaa vältellä työmatka-aikoja. Silloin on paikallisjunissa todella ruuhkaa. Matkustan yleensä regionaleilla, paikallisjunilla. Edullisia, tosi edullisia, mutta paikkaa ei voi varata. Milanosta Veronaan menee muistaakseni parisen tuntia, joten jokin muu juna voi olla matkalaukun kanssa parempi vaihtoehto, varsinkin laukun ollessa iso. Rautatieverkosto on Italiassa tosi hyvä, ja junia kulkee tiheään, mikäli ei tule lakko. Lakko tulee yllättäen, varoittavat kyllä yleensä päivää paria aiemmin. Asemilta saa tilanteen tietoonsa.
Ilmastointi toimii tai ei, kuten täällä Suomessakin.- on töissä
elokuussa. Suurin osa ihmisistä on joko vuorilla tai meren rannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146