taas tulee tälle pasille kylmää vettä märkäpäälle päälle =)
http://www.taloussanomat.fi/asuminen/2009/07/15/yksioiden-hinnat-nousivat-korkeammalle-kuin-koskaan/200916338/139
voi voi palstan rommari-pasia
7
389
Vastaukset
- kun olet
kaikkien vietävissä, mieti nyt omilla aivoillasi, mikä on meno valtakunnassa. äläkä usko kaikkea lukemaasi tai näkemääsi tai kuulemaasi
- lähähti...
Kukahan täällä jopa uskoo omiin toiveisiinsa.
Asuntojen hinnat ei tule romahtamaan, näet vielä että odottelijat olitte väärässä. Se on tietenkin nähty että tuhnu ei kykene näkemään virheitään eikä oppimaan niistä.
Tai tule se romahdus, joskus, kun vain jaksaa odottaa. Tässä lamassa ei varmasti, mutta ehkä seuraavassa, tai sitä seuraavassa, tai joskus...
- Tuhnuttaja.
Minä olen tuhnu.ttelija Jätin ostamatta 600 000 euron lukaalin Espoosta ja kohta teen ainakin 300 000 euron tilin.
Jos olet vielä hengissä niin paljonko olet nyt voitolla. katkeruus tappaa : ) ei ole se tyhmä joka virheitä tekee vaan se joka ei niistä opi jotain : )
- tyhmiä ja kusetettavia
suomalaiset ovat . . . hävettää oikein olla suomalainen.
- häpeät, niin
mikset muuta vaikka Viroon. Siellä on asuntojen hinnat rommanneet, siellä voisit olla onnellinen.
- fiksumpaa
häpeät, niin kirjoitti:
mikset muuta vaikka Viroon. Siellä on asuntojen hinnat rommanneet, siellä voisit olla onnellinen.
Virolaiset rommarit varmaan ovat tyytyväisiä. Tosin tuhnuja ne vieläkin ovat, mutta silti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243797Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.411889Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö331193- 701080
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251046Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321039Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä41923Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173841- 56813
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12733