Olet sinä rantaneuvos

onnittelut

aeka erikoinen tyyppi.ylä-kainuussa kerrot synnyinajaksi kolmea eri päivää,mikähän niistä oli se oikea,vaiko kaikki nuo???Onhan se hienoa että maaherrakin "muisti"syntymäpäivät,mutta kerro minkä niistä 27.6 vai 28.6 vaiko 30.6

6

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katselin

minäkin lehdestä. ihmemies kun kolmena eripäivänä täyttää 60 vuotta. siis yhteensä 180 vuotta.

• Neuvos piti kolmipäiväiset syntymäpäivänsä 27,28 ja 30 päivinä ja tänään tiistaina 16,07, 2009 tulee kuluneeksi tasan kuusikymmentä vuotta kun sain nykyisen nimeni isältä ja äidiltäni, terveisin lomalla vielä oleva "Rantaneuvos" Eero Antero Seppänen Suomussalmi
      Ps, muuten lapsenlapseni sai nimensä 11,07,2009 Vantaan Martin-laaksossa

Virka todistukseni seurakunnasta kertoo minun syntyneen
      Ps, Seppänen Eero Antero syntyi 28,06,1949 kello 13,10 Suomussalmen kuntalaiseksi ja hyvää kesän jatkoa.
      Syntymäpäiväni kruunasi maaherramme Eino Siuruainen isolla onnittelu adressilla koko läänihallituksen puolesta.

• ran7aneuvos1

Lomalla?
        Miten helevetissä sinä lomalla olet? Ethän sinä mitään teekään.
        Ja Martin-laakso kirjoitetaan oikeasti Martinlaakso!

• ran7aneuvos1 kirjoitti:

Lomalla?
        Miten helevetissä sinä lomalla olet? Ethän sinä mitään teekään.
        Ja Martin-laakso kirjoitetaan oikeasti Martinlaakso!

enkä minä sinua, joten voi tehdä yhtä jos toistakin ja nyt olen lomalla ja siihen minulla on täysi oikeus ja Martin laakson voi kirjoittaa niin monella eri tavalla että sen vielä ymmärtää että mitä sillä on tarkoittanut ja neuvoshan kirjoittaakin vain oman mieleisensä mukaisesti, "Rantaneuvos" Eero Antero Seppänen Suomussalmi

• minäkin päivittäin
        rantaneuvos1 kirjoitti:

enkä minä sinua, joten voi tehdä yhtä jos toistakin ja nyt olen lomalla ja siihen minulla on täysi oikeus ja Martin laakson voi kirjoittaa niin monella eri tavalla että sen vielä ymmärtää että mitä sillä on tarkoittanut ja neuvoshan kirjoittaakin vain oman mieleisensä mukaisesti, "Rantaneuvos" Eero Antero Seppänen Suomussalmi

sinut näen ja tiedän, ettet ainakaan lomarahoja, etkä lomaltapaluurahoja saa. Et ole sanut aikoihin. Töelämään yririt keskeyteyttäsi kansakoulun, muutta se mopolla kaatuminen ilman kypärää taisi olla urasi loppu. Näin olen käsittänyt ainakin kirjoittelusi perusteela.

Hienoahan se on, mikäli Maaherra oikein koko lääninhallituksen puolesta tervehtii. Harmi vain, ettei ollut itse paikalla, eikä siitä sähkeestäkään ole todisteita.

Tokihan osaat itse sellaisen laaatia ja laittaa nettiin. Onko sesitten aito ? Epäilen vain.

Terveisin lomailija.

• minäkin päivittäin kirjoitti:

sinut näen ja tiedän, ettet ainakaan lomarahoja, etkä lomaltapaluurahoja saa. Et ole sanut aikoihin. Töelämään yririt keskeyteyttäsi kansakoulun, muutta se mopolla kaatuminen ilman kypärää taisi olla urasi loppu. Näin olen käsittänyt ainakin kirjoittelusi perusteela.

Hienoahan se on, mikäli Maaherra oikein koko lääninhallituksen puolesta tervehtii. Harmi vain, ettei ollut itse paikalla, eikä siitä sähkeestäkään ole todisteita.

Tokihan osaat itse sellaisen laaatia ja laittaa nettiin. Onko sesitten aito ? Epäilen vain.

Terveisin lomailija.

joka jatkuu juuri niin pitkään kun itse haluan, johon ei enää mitkään pörssi noteeraukset vaikuta, koska olen itsellinen ja päätän omista asioistani täysin

Vastaukseni tähän tulee aikanaan ja voit kysyä tuon perään jos on kiireellinen näyttelijä rotti Eerolta, joka oli työväentalolla juontamassa syntymä päivän aattoani 27,06, 2009.

Tokihan osaat itse sellaisen laatia ja laittaa nettiin. Onko se sitten aito ? Epäilen vain.
        Sopiihan sitä epäillä jos niin olet utelias niin maaherraltakin voit tiedustella, onkohan allekirjoittanut omakätisesti onnittelu adressia neuvoksen 60 päiville.
        Tervehtien 60 vuotta "Rantaneuvos Eero Seppänen Suomussalmi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      7536
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      53
      5643
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      66
      3150
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2683
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1628
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      205
      1504
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1139
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      327
      1107
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      250
      1101
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      31
      969
    Aihe