Olet sinä rantaneuvos

onnittelut

aeka erikoinen tyyppi.ylä-kainuussa kerrot synnyinajaksi kolmea eri päivää,mikähän niistä oli se oikea,vaiko kaikki nuo???Onhan se hienoa että maaherrakin "muisti"syntymäpäivät,mutta kerro minkä niistä 27.6 vai 28.6 vaiko 30.6

6

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katselin

      minäkin lehdestä. ihmemies kun kolmena eripäivänä täyttää 60 vuotta. siis yhteensä 180 vuotta.

    • Neuvos piti kolmipäiväiset syntymäpäivänsä 27,28 ja 30 päivinä ja tänään tiistaina 16,07, 2009 tulee kuluneeksi tasan kuusikymmentä vuotta kun sain nykyisen nimeni isältä ja äidiltäni, terveisin lomalla vielä oleva "Rantaneuvos" Eero Antero Seppänen Suomussalmi
      Ps, muuten lapsenlapseni sai nimensä 11,07,2009 Vantaan Martin-laaksossa

      Virka todistukseni seurakunnasta kertoo minun syntyneen
      Ps, Seppänen Eero Antero syntyi 28,06,1949 kello 13,10 Suomussalmen kuntalaiseksi ja hyvää kesän jatkoa.
      Syntymäpäiväni kruunasi maaherramme Eino Siuruainen isolla onnittelu adressilla koko läänihallituksen puolesta.

      • ran7aneuvos1

        Lomalla?
        Miten helevetissä sinä lomalla olet? Ethän sinä mitään teekään.
        Ja Martin-laakso kirjoitetaan oikeasti Martinlaakso!


      • ran7aneuvos1 kirjoitti:

        Lomalla?
        Miten helevetissä sinä lomalla olet? Ethän sinä mitään teekään.
        Ja Martin-laakso kirjoitetaan oikeasti Martinlaakso!

        enkä minä sinua, joten voi tehdä yhtä jos toistakin ja nyt olen lomalla ja siihen minulla on täysi oikeus ja Martin laakson voi kirjoittaa niin monella eri tavalla että sen vielä ymmärtää että mitä sillä on tarkoittanut ja neuvoshan kirjoittaakin vain oman mieleisensä mukaisesti, "Rantaneuvos" Eero Antero Seppänen Suomussalmi


      • minäkin päivittäin
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        enkä minä sinua, joten voi tehdä yhtä jos toistakin ja nyt olen lomalla ja siihen minulla on täysi oikeus ja Martin laakson voi kirjoittaa niin monella eri tavalla että sen vielä ymmärtää että mitä sillä on tarkoittanut ja neuvoshan kirjoittaakin vain oman mieleisensä mukaisesti, "Rantaneuvos" Eero Antero Seppänen Suomussalmi

        sinut näen ja tiedän, ettet ainakaan lomarahoja, etkä lomaltapaluurahoja saa. Et ole sanut aikoihin. Töelämään yririt keskeyteyttäsi kansakoulun, muutta se mopolla kaatuminen ilman kypärää taisi olla urasi loppu. Näin olen käsittänyt ainakin kirjoittelusi perusteela.

        Hienoahan se on, mikäli Maaherra oikein koko lääninhallituksen puolesta tervehtii. Harmi vain, ettei ollut itse paikalla, eikä siitä sähkeestäkään ole todisteita.

        Tokihan osaat itse sellaisen laaatia ja laittaa nettiin. Onko sesitten aito ? Epäilen vain.

        Terveisin lomailija.


      • minäkin päivittäin kirjoitti:

        sinut näen ja tiedän, ettet ainakaan lomarahoja, etkä lomaltapaluurahoja saa. Et ole sanut aikoihin. Töelämään yririt keskeyteyttäsi kansakoulun, muutta se mopolla kaatuminen ilman kypärää taisi olla urasi loppu. Näin olen käsittänyt ainakin kirjoittelusi perusteela.

        Hienoahan se on, mikäli Maaherra oikein koko lääninhallituksen puolesta tervehtii. Harmi vain, ettei ollut itse paikalla, eikä siitä sähkeestäkään ole todisteita.

        Tokihan osaat itse sellaisen laaatia ja laittaa nettiin. Onko sesitten aito ? Epäilen vain.

        Terveisin lomailija.

        joka jatkuu juuri niin pitkään kun itse haluan, johon ei enää mitkään pörssi noteeraukset vaikuta, koska olen itsellinen ja päätän omista asioistani täysin

        Hienoahan se on, mikäli Maaherra oikein koko lääninhallituksen puolesta tervehtii. Harmi vain, ettei ollut itse paikalla, eikä siitä sähkeestäkään ole todisteita.

        Vastaukseni tähän tulee aikanaan ja voit kysyä tuon perään jos on kiireellinen näyttelijä rotti Eerolta, joka oli työväentalolla juontamassa syntymä päivän aattoani 27,06, 2009.

        Tokihan osaat itse sellaisen laatia ja laittaa nettiin. Onko se sitten aito ? Epäilen vain.
        Sopiihan sitä epäillä jos niin olet utelias niin maaherraltakin voit tiedustella, onkohan allekirjoittanut omakätisesti onnittelu adressia neuvoksen 60 päiville.
        Tervehtien 60 vuotta "Rantaneuvos Eero Seppänen Suomussalmi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe