aeka erikoinen tyyppi.ylä-kainuussa kerrot synnyinajaksi kolmea eri päivää,mikähän niistä oli se oikea,vaiko kaikki nuo???Onhan se hienoa että maaherrakin "muisti"syntymäpäivät,mutta kerro minkä niistä 27.6 vai 28.6 vaiko 30.6
Olet sinä rantaneuvos
6
430
Vastaukset
- katselin
minäkin lehdestä. ihmemies kun kolmena eripäivänä täyttää 60 vuotta. siis yhteensä 180 vuotta.
Neuvos piti kolmipäiväiset syntymäpäivänsä 27,28 ja 30 päivinä ja tänään tiistaina 16,07, 2009 tulee kuluneeksi tasan kuusikymmentä vuotta kun sain nykyisen nimeni isältä ja äidiltäni, terveisin lomalla vielä oleva "Rantaneuvos" Eero Antero Seppänen Suomussalmi
Ps, muuten lapsenlapseni sai nimensä 11,07,2009 Vantaan Martin-laaksossa
Virka todistukseni seurakunnasta kertoo minun syntyneen
Ps, Seppänen Eero Antero syntyi 28,06,1949 kello 13,10 Suomussalmen kuntalaiseksi ja hyvää kesän jatkoa.
Syntymäpäiväni kruunasi maaherramme Eino Siuruainen isolla onnittelu adressilla koko läänihallituksen puolesta.- ran7aneuvos1
Lomalla?
Miten helevetissä sinä lomalla olet? Ethän sinä mitään teekään.
Ja Martin-laakso kirjoitetaan oikeasti Martinlaakso! ran7aneuvos1 kirjoitti:
Lomalla?
Miten helevetissä sinä lomalla olet? Ethän sinä mitään teekään.
Ja Martin-laakso kirjoitetaan oikeasti Martinlaakso!enkä minä sinua, joten voi tehdä yhtä jos toistakin ja nyt olen lomalla ja siihen minulla on täysi oikeus ja Martin laakson voi kirjoittaa niin monella eri tavalla että sen vielä ymmärtää että mitä sillä on tarkoittanut ja neuvoshan kirjoittaakin vain oman mieleisensä mukaisesti, "Rantaneuvos" Eero Antero Seppänen Suomussalmi
- minäkin päivittäin
rantaneuvos1 kirjoitti:
enkä minä sinua, joten voi tehdä yhtä jos toistakin ja nyt olen lomalla ja siihen minulla on täysi oikeus ja Martin laakson voi kirjoittaa niin monella eri tavalla että sen vielä ymmärtää että mitä sillä on tarkoittanut ja neuvoshan kirjoittaakin vain oman mieleisensä mukaisesti, "Rantaneuvos" Eero Antero Seppänen Suomussalmi
sinut näen ja tiedän, ettet ainakaan lomarahoja, etkä lomaltapaluurahoja saa. Et ole sanut aikoihin. Töelämään yririt keskeyteyttäsi kansakoulun, muutta se mopolla kaatuminen ilman kypärää taisi olla urasi loppu. Näin olen käsittänyt ainakin kirjoittelusi perusteela.
Hienoahan se on, mikäli Maaherra oikein koko lääninhallituksen puolesta tervehtii. Harmi vain, ettei ollut itse paikalla, eikä siitä sähkeestäkään ole todisteita.
Tokihan osaat itse sellaisen laaatia ja laittaa nettiin. Onko sesitten aito ? Epäilen vain.
Terveisin lomailija. minäkin päivittäin kirjoitti:
sinut näen ja tiedän, ettet ainakaan lomarahoja, etkä lomaltapaluurahoja saa. Et ole sanut aikoihin. Töelämään yririt keskeyteyttäsi kansakoulun, muutta se mopolla kaatuminen ilman kypärää taisi olla urasi loppu. Näin olen käsittänyt ainakin kirjoittelusi perusteela.
Hienoahan se on, mikäli Maaherra oikein koko lääninhallituksen puolesta tervehtii. Harmi vain, ettei ollut itse paikalla, eikä siitä sähkeestäkään ole todisteita.
Tokihan osaat itse sellaisen laaatia ja laittaa nettiin. Onko sesitten aito ? Epäilen vain.
Terveisin lomailija.joka jatkuu juuri niin pitkään kun itse haluan, johon ei enää mitkään pörssi noteeraukset vaikuta, koska olen itsellinen ja päätän omista asioistani täysin
Hienoahan se on, mikäli Maaherra oikein koko lääninhallituksen puolesta tervehtii. Harmi vain, ettei ollut itse paikalla, eikä siitä sähkeestäkään ole todisteita.
Vastaukseni tähän tulee aikanaan ja voit kysyä tuon perään jos on kiireellinen näyttelijä rotti Eerolta, joka oli työväentalolla juontamassa syntymä päivän aattoani 27,06, 2009.
Tokihan osaat itse sellaisen laatia ja laittaa nettiin. Onko se sitten aito ? Epäilen vain.
Sopiihan sitä epäillä jos niin olet utelias niin maaherraltakin voit tiedustella, onkohan allekirjoittanut omakätisesti onnittelu adressia neuvoksen 60 päiville.
Tervehtien 60 vuotta "Rantaneuvos Eero Seppänen Suomussalmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602