Ravintoloita

millaisia???

Menemme Nordic Hotell Forumiin yöksi ja pitäisi löytää hyvä ruokapaikka! Illallis sekä lounasravintola.

Pidämme hyvästä ruoasta ja toivoisimme löytävämem hyvän paikan syödä, ei kovin kaukana. Hotellihan on ihan Viru hotellin tuntumassa. Nämä Hold hansa ja Peppersack tms. on käyty läpi. Tunnelmaltaan ne on tosi kivoja, hinnasta en osaa sanoa, mutta edullisuus tietenkin on aina plussaa!

Kerro mielipaikkasi =)

26

1373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taattua laatua
    • gastronomi

      Vanhan munkin kellari, ravintolassa ainut onnistunut asia on ympäristö. olen käynyt v. 1998, vielä kaksi vuotta sitten ko. ruoka oli sitä mitä luki listassa, nyt on taso romahtanut. Huomautimme ruoan valmistamis tavasta. esim kasvikset olivat ylikypsiä, pääraakaainetta ei juuri lainkaan. Mitään ei hyvitetty laskusta vaikka en juurikaan koskenut ruokaan. voi sanoa näin Talinnassa asuvana suomalaisena kiertäkää paikka kaukaa.

      • paskaamyivät

        hyi helvetti mitä paskaa tuputetaan siellä!!!!


    • fgh

      suosittelen St. Patric´s pubia. Edullinen lounas. Sijainti lähellä teidän hotellia...Nordic Hotel Forumin etuovesta ulos ja vasemmalla, noin 100m suoraan niin olet St. Patricksin etuovella.

      • Joopelu

        Hyvä ja edullinen paikka, lohiruoka hyvää ja päivisin Happy hour, 2 olutta yhden hinnalla.


      • Anonyymi
        Joopelu kirjoitti:

        Hyvä ja edullinen paikka, lohiruoka hyvää ja päivisin Happy hour, 2 olutta yhden hinnalla.

        Mikähän mahtaa olla paikan nimi, entä sijainti?


    • Åöååå

      Vapiano lähellä teidän hotellia.

      • PaluuMenneisyyteen

        Vieläkö aloittaja on samassa hotellissa yli kuuden vuoden jälkeen?


      • Vsjs

        Täällä ollaan eikä hyvää ruokaravintola ole vielä löytynyt.Ehdotuksia otetaan edelleen vastaan.


      • ei.sittenkään.takuuta
        Vsjs kirjoitti:

        Täällä ollaan eikä hyvää ruokaravintola ole vielä löytynyt.Ehdotuksia otetaan edelleen vastaan.

        Varaudu odottamaan toiset seitsemän vuotta.


    • viimeinenkerta2010

      Nordic Hotel Forum on rakentamisestaan rappeutunut todella nopeasti, viron lehdistössä on pohdittu jopa asumiskieltoa! Yläkerroksen allasosasto suotaa mikrobikosteutta läpi kaikkien kerroksien, jolloin sisäilman laatu ja huoneiden äänieristys on menetetty lähes kokonaan.
      Aamiainen on nykyisin täysin hostellitasoa!
      Mutta tietenkin omalla vastuulla voi tuonnekin mennä.

      • ToinenkinSamanniminen

        Kokemuksesi taitaa olla jostain aivan toisesta Nordic Hotel Forumista kuin missä itse olen yöpynyt, viimeeksi itsenäisyyspäivän aikoihin. En näet tunnista tekstistäsi sitä hotellia jossa itse yövyin!


      • allergiareaktiot

        Nordic Hotel on homeessa.


    • Home.Tohtori

      Koko Tallinna on HOMEESSA, pysykää pois

      • home.is.best

        Tohtorin aivot on syntymähomeessa.


      • Anonyymi

        Sana HOME on englantia, Suomeksi se on KOTI.


    • virovorot

      Hotellin aulassa parveilee enemmän vorolaisia kuin asiakkaita.

      • Paavo-Purjus

        Kyttäävät Suomen kännikalaa


    • SuosinHotellia

      Forumin respa ottaa huoran tilaamisesta vain 2 euroa.

    • Anonyymi

      Hirveä känni huora hotelli.

      • Anonyymi

        Asiantuntija tietää!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe