Asun isäni, veljeni ja siskoni kanssa. Siskoni on jo 21vuotta ja asuu vielä kotona! Hän on ylipainoinen, ei harrasta mitään, istuu facebookissa aina paitsi, kun käy töissä. Ei siivoa tai pidä muutenkaan kotia yllä. Jo 5 vuotta oon joutunu kestämään häntä. Hän haukkuu minua jatkuvasti ja käyttäytyy muutenkin alentavasti. Koko ajan hän henkisellä väkivallalla musertaa minua. Fyysistä väkivaltaakin hän aina silloin tällöin yrittää, mutta harrastan voimailulajeja ja pystyn helposti hänet rauhoittamaan.
Minulla on kyllä läheisiä joille voin puhua asiasta, mutta he eivät osaa auttaa minua!!
Olen yrittäny kaikilla mahdollisilla keinoilla, että hän muuttaisi pois. Mutta ei. Itse en voi muuttaa, kun opiskelen vielä, eikä minulla ole rahaa asua omillani ja hän ei vaan lähde kotoa!
Kertokaa jos teillä on ideoita miten saisin hänet lähtemään!!!
Koska olen varma, ettei hän muutu tuosta. Niin ainut vaihtoehto on, että saisin hänet lähtemään....
Ongelmia isosiskon kanssa
vielä pikkutyttö
3
903
Vastaukset
- oli hieman
samanlainen suhde veljensä kanssa. Loppui, kun kaveri muutti pooois...
- läheiset eivät osaa
auttaa? Ehdota heille konkreettisia toimenpiteitä, että vanhemmat juttelevat siskon kanssa oikein kunnolla kahden kesken ja sitten häneltä pitää saada kirjallinen lupaus, että hän jättää sinut rauhaan. Voisitko saada lukon huoneesi oveen, jotta saat olla edes siellä rauhassa?
- vanhemmillesi,
että tätä on jatkunut jo viisi vuotta ja että sinullakin on oikeus elää rauhassa kotona. Sano, että muuten puhut tästä ulkopuolisille ja pyydät päästä asumaan muualle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165423Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361701- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201159Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846