Salon poliisin alkutöppäys

Markku Ahdeoja

Kun tein ensimmäisen rikosilmoituksen Salon poliisille, niin sitä ei otettu vastaan.

Komisario Pekka Ylikippari selitteli jutun olevan vanhentunut vaikka ei tutustunut aineistoon ja hän tuntui tienneen jo asioista ennenkuin edes sain suuta avattua.

Poliisi oli jo ollut yli puoli vuotta ennen tietoinen Aksel ja RAuha Jokinen kuolinpesästä. Meillä oli yksi asejupakka jo.

Tutkinnajohtajaksi tuli rikoskomisario Läksy ja tutkijaksi rikosylikonstaapeli Antti Olkinuora.

Ensimäisessä kuulustelussa Antti Olkinuora totesi etti tämä juttu hänelle kuulu.

Kun poliisi valehteli minulle ensimmäisen kerran, niin aloin käyttämään nauhuria.

Komisario Läksy tivasi vain mikä on rikos eikä halunnut tutkia.

Epäillyn pelkkä kertomus oli riittävä.

Minun asiakkaani ollessa kuulustelussa, niin Ylikonstaapeli Olkinuora totesi hänen saaneen jo perintöosuutensa.

Puolueellinen asenne. Pesänselvittäjä asianajaja Jari Niinistö sanoi tämän saman asian asiakkaalleni heti ensi tapaamisella.

Puolueellisuus. Nyt onkin selvinnyt, että asiakkaani perintöosuus onkin yli 50 % koko 2,4 miljoonan euron pesästä.

Häntä yritettiin huijata oikein tosissaan ja monelta tahoa.

Kun puujupakka alkoi ja ihmettelin miksi yksi osakas saa hakata kuolinpesän metsää ja laittaa rahat omalle tilille niin miksei minun asiakkaani saa tehdä samoin.

Ylikonstaapeli Olkinuora hermostui ja totesi ettei se käy. Kun tivasin miksei, niin Olkinuora huusi ja sanoi älä mussuta.

Tarkoituksena oli huijata asiakkaaltani yli 1,2 miljoonan euron omaisuus.

Ei ihme jos Salon poliisi on niin hermostunut.

Samoin pesänselvittäjä asianajaja JAri Niinistö

Korvenoja-Niinistö toimistosta Salossa.

Kyseessä on toimisto, jonka Sauli Niinistö myi 1988.

27

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyi ihan

Puhdas viestiketju,
      kauanko menee, ennen hihittelijän ensitekstejä.

Työvuoro alkanee n. 8.00

:)

• Markku Ahdeoja

näitä viestejä tuli vahingossa 2 kun kone meni jumiin ja painelin sitten lähetys namiskaa.

Ja ups kaksihan sieltä tuli :)

Haluammeko arvailla hihiin kommentit. Mielenterveys ja minun hulluus.

Mahdollisesti olen unohtanut ottaa aamupillerin jne.

Viranomaisten koneet ovat kovassa käytössä 8 jälkeen kun pitää lukea mitä olen illalla tai aamulla kirjoittanut :)

Salon poliisit eivät siis lue näitä vaikka he niistä tietävätkin. Todella fiksua. Onhan minulle myös vastailtu ettei kukaan halua/jaksa lukea kirjoituksiani.

Hassua kuitenkin vastatata niihin

• Arkku Ohde-Maja

(nopeasti referoimalla lukien voi vetää tältä palstalta seuraavanlaisen johtopäätöksen)

...että tämä Markku Ahdeoja otti aikanaan hoitaaksen kuolinpesän, koska kuvitteli pystymetsäkoulutuksella ja vakaasti itsensä ylivertaisuuteen uskoen pystyvänsä hoitamaan juristeille kuuluvaa toimenkuvaa.

Aikansa sössittyään kuolinpesän asioita Markku Ahdeoja huomasi, että tie nousee pystyyn, eikä hänestä ollutkaan asian hoitajaksi. Tällöin Markku Ahdeoja marssi poliisin puheille ja vaati poliisia selvittämään aiheuttamansa sotkun.

Poliisi totesi, ettei asialle voi enää mitään tehdä, koska "pesänhoitaja" Ahdeoja oli jo asiansa niin pahasti sotkenut. Tällöin Markku Ahdeojalle iski post-traumaattinen stressitila itse itselleen aiheutetuista sotkuista ja hän kiisti itseltään kaiken tapahtuneen ja alkoi syyttämään poliisia, valtionjohtoa ja koko yhteiskuntaa asiosta, jotka alunperin kuitenkin vain johtuivat siitä, että hän ihan itse haukkasi suuremman palan, kuin pystyi sulattamaan.

Karpo kaivoi aikanaan vuosikymmeniä näitä Suomen kansan syvimpien rivien surkeimia hölmöläisiä esiin korpien kätköistä. On suorastaan ihme, ettei tämä toukohousu eksynyt yhteenkään ohjelmaan todistamaan maailmanlopun tuloa. Ehkä Karpo tietämättään missasi kyseenalaisen toimittajauransa hölmöimmän henkilön tietämättään. Tiedä häntä!

• Markku Ahdeoja

Niin Salon poliisi ei kyennyt homma hoitamaan joten komisario Vidjeskog, nähtyään komisario Sundqvistin kuulustelupöytäkirjat, siirsi rikostutkinnan kunnon poliiseille Loimaalle.

Komisario Vidjeskog teki hienon päätöksen, kun totesi ettei Salon poliisi todellakaan voi tutkia enää minua koskevia rikosasioita.

Sinulla taitaa olla Salon poliisiasemalla tylsää, kun yrität keksiä minulle uutta nimea.

Tehän kutsutte ylikonstaapeli Olkinuoraakin paalinaruksi. onko se nyt kohteliasta.

• Kumara Jadeohka
        Markku Ahdeoja kirjoitti:

Niin Salon poliisi ei kyennyt homma hoitamaan joten komisario Vidjeskog, nähtyään komisario Sundqvistin kuulustelupöytäkirjat, siirsi rikostutkinnan kunnon poliiseille Loimaalle.

Komisario Vidjeskog teki hienon päätöksen, kun totesi ettei Salon poliisi todellakaan voi tutkia enää minua koskevia rikosasioita.

Sinulla taitaa olla Salon poliisiasemalla tylsää, kun yrität keksiä minulle uutta nimea.

Tehän kutsutte ylikonstaapeli Olkinuoraakin paalinaruksi. onko se nyt kohteliasta.

Mikä ihme saa sinut aina uskomaan, että jokainen sinun juttujasi arvosteleva kirjoittaja täällä olisi poliisi? Kuvitteletko, että koko muu maailma yhtyy mielipiteisiisi ja nousee barrikadeille kanssasi taisteluun koko universaalia maalimankaikkeutta vastaan.

Usko pois, että täällä arvostelee sinua paljon täysjärkisemmätkin tahot, kuin poliisi. Vai eikö Markku Ahdeojan maailmassa olekaan sananvapaus voimassa?

• jokohama humahuta
        Kumara Jadeohka kirjoitti:

Mikä ihme saa sinut aina uskomaan, että jokainen sinun juttujasi arvosteleva kirjoittaja täällä olisi poliisi? Kuvitteletko, että koko muu maailma yhtyy mielipiteisiisi ja nousee barrikadeille kanssasi taisteluun koko universaalia maalimankaikkeutta vastaan.

Usko pois, että täällä arvostelee sinua paljon täysjärkisemmätkin tahot, kuin poliisi. Vai eikö Markku Ahdeojan maailmassa olekaan sananvapaus voimassa?

"Kuvitteletko, että koko muu maailma yhtyy mielipiteisiisi ja nousee barrikadeille kanssasi taisteluun koko universaalia maalimankaikkeutta vastaan."
        Olisiko pikkasen liioiteltu mielikuva? Terveet ja rehelliset kansalaiset täällä pääasiassa ovat mahdollista virkamiesrikollisuutta vastaan. Kun joku sen torppaa, niin herää epäilys muillakin, kuin Markulla.
        Poiliisi seuraa tätä foorumia, mutta ei lue eikä kirjoita tänne? Jotkut myöntävät olevansa poliiseja.

"Usko pois, että täällä arvostelee sinua paljon täysjärkisemmätkin tahot, kuin poliisi. Vai eikö Markku Ahdeojan maailmassa olekaan sananvapaus voimassa?"
        Tässä nyt ei se paljon puhuttu järki taas toimi ollenkaan. Olisitko kuitenkin SP:sta?
        MA:han sitä sananvapautta täällä nimenomaan hakee, ja pyrkii käyttämään. Epämääräinen lauma kaikenlaisia ei poliiseja ja poliiseja yrittä syöttää M:lle jos minkälaista tautia, reseptiä ja erillaisia hoitomuotoja.

Ahtisaarta lainataksemme, "on ennen kuulumatonta", että joku kyläpoliisi ryhmänä alkaa julkisella foorumilla sotimaan kansalaisia vastaan ja sairaskertomusia esittämään nimimerkkien suojassa!
        Salon poliisin nimissä kaikki ei ns normi-ihmiset on luokiteltu kuka mitenkin, mutta kuitenkin pelkäksi saastaksi ja poliisin työtä vaikeuttavaksi ryhmäksi.
        Kivaahan se on vain asemalla istuskella ja kirjoitella foorumeihin herjausjuttuja kansalaisista.

• Markku Ahdeoja

Nimeni väänetely on Salon poliisin kykyjä vastaavaa toimintaa.

Myös potkiminen onnistuu Salon poliiislta hyvin.

Mikäs oli potkimissaldo Salon poliisilla tänään?

• Markku on oikeassa

Hyvää huomenta, kaikille lukioille

• Markku B.
        Markku on oikeassa kirjoitti:

Hyvää huomenta, kaikille lukioille

Miksi et toivottanut muille suomen koululaisille huomenia. Ala- ja yläastelaisetkin ja ammattikoululaiset myös olisivat varmasti mielissään huomenen toivotuksista, vaikka vapaalla ovatkin...

Me lukijat olemme koulumme käyneet, miten on sinun laitasi? Ettet vaan olisi Markku A.?

• Jarde Kauhkomaa

Markku anagrammeiksi.

Äläkä mielellään aloita taas sitä. "Taitaapa Salon poliisilla olla tylsää..." -juttua. Se on jo kuultu.

Edelleenkin aivan muualta, eikä varsinkaan poliisi!

• Markku Ahdeoja
        Jarde Kauhkomaa kirjoitti:

Markku anagrammeiksi.

Äläkä mielellään aloita taas sitä. "Taitaapa Salon poliisilla olla tylsää..." -juttua. Se on jo kuultu.

Edelleenkin aivan muualta, eikä varsinkaan poliisi!

ei varsinkaan poliisi.

No mutta olet nimimerkillä ja keksustelet kuten poliisi. Truha sitä nyt natista on, kun haluaa olla nimimerkin suojissa, niin silloin lukijalle annetaan valinnanvapaus.

Minä kirjoitan omalla nimellä ja minut tuntevat tietävät millainen olen, joten heillä ei valitettavasti jää mielikuvitukselle sijaa.

Sinun kohdallasi Jarde kauhkomaa voi olettaa mitä tahansa. Voit olla Salon poliisi, joka kieltää olevansa Salon poliisi. Voit olla Salolainen, joka kiistää olevansa Salolainen.

Haluat kikkailla sanoilla. Haluat osoittaa fiksuutta pienellä näytöllä osaamisellasi, joka ei ainakaan minua saa ihastelemaan vaan pitämään sinua pikkumaisena näpertelijänä.

Täällä on esiintynyt monia, jotka tuntevat minut henkilökohtaisesti, jopa omia sukulaisia näkyy joskus kirjoittelevan.

Toivon tasokasta keskustelu todellisista ongelmista ja todellakin minulla on omat tarkoitusperäni, jotka ovat itsekkäät. Sattuu vain olemaan niin, että kun itsekkäät tarkoitusperät koskevat myös yhteiskuntaa, niin miksei voisi silloin myös hyödyttää sitä :)
        Voit olla Argentiinassa oleva henkilö, joka jostain syystä osaa suomea ja on kiinnostunut kirjoittamaan painavaa mielipidettä.

Sinun pitää paljastaa itsestäsi enemmän ennekuin olet uskottava herra tai rouva Kauhkomaa. Koska sukupuolikin on kadoksissa.

Veikkaisin enemmän miestä, yksnimkertaisemman lauserakenteen vuoksi.

Et halua leimaantua poliisiksi, muttet uskalla paljastaa itsestäsi liikaa.

On joskus hauska huomata miten tuohtunut ihminen paljastaa kirjoittaessaan asioita, joista ei moni tiedä.

Silloin kirjoittajamäärä saattaa supistua jopa yhteen kuten täällä on välillä käynyt.

Tai jotkut käyttävät nimimerkkiä, jonka tunnistan.

Hihiillä on varma merkki käyttää hihii asiaa vähän joka väliin. Hihii voi myös kirjoittaa järkevästi, jonkin toisen nimimerkin alla.

Hihiinä esiintymisellä hän haluaa purkaa pahaa oloaan ja provosoida sekä provosoitua.

• Orkku Madejahka

ei varsinkaan poliisi.

No mutta olet nimimerkillä ja keksustelet kuten poliisi. Truha sitä nyt natista on, kun haluaa olla nimimerkin suojissa, niin silloin lukijalle annetaan valinnanvapaus.

Minä kirjoitan omalla nimellä ja minut tuntevat tietävät millainen olen, joten heillä ei valitettavasti jää mielikuvitukselle sijaa.

Sinun kohdallasi Jarde kauhkomaa voi olettaa mitä tahansa. Voit olla Salon poliisi, joka kieltää olevansa Salon poliisi. Voit olla Salolainen, joka kiistää olevansa Salolainen.

Haluat kikkailla sanoilla. Haluat osoittaa fiksuutta pienellä näytöllä osaamisellasi, joka ei ainakaan minua saa ihastelemaan vaan pitämään sinua pikkumaisena näpertelijänä.

Täällä on esiintynyt monia, jotka tuntevat minut henkilökohtaisesti, jopa omia sukulaisia näkyy joskus kirjoittelevan.

Toivon tasokasta keskustelu todellisista ongelmista ja todellakin minulla on omat tarkoitusperäni, jotka ovat itsekkäät. Sattuu vain olemaan niin, että kun itsekkäät tarkoitusperät koskevat myös yhteiskuntaa, niin miksei voisi silloin myös hyödyttää sitä :)
        Voit olla Argentiinassa oleva henkilö, joka jostain syystä osaa suomea ja on kiinnostunut kirjoittamaan painavaa mielipidettä.

Sinun pitää paljastaa itsestäsi enemmän ennekuin olet uskottava herra tai rouva Kauhkomaa. Koska sukupuolikin on kadoksissa.

Veikkaisin enemmän miestä, yksnimkertaisemman lauserakenteen vuoksi.

Et halua leimaantua poliisiksi, muttet uskalla paljastaa itsestäsi liikaa.

On joskus hauska huomata miten tuohtunut ihminen paljastaa kirjoittaessaan asioita, joista ei moni tiedä.

Silloin kirjoittajamäärä saattaa supistua jopa yhteen kuten täällä on välillä käynyt.

Tai jotkut käyttävät nimimerkkiä, jonka tunnistan.

Hihiillä on varma merkki käyttää hihii asiaa vähän joka väliin. Hihii voi myös kirjoittaa järkevästi, jonkin toisen nimimerkin alla.

Hihiinä esiintymisellä hän haluaa purkaa pahaa oloaan ja provosoida sekä provosoitua.

Eipä taida sinun psykologintaitosi riittää minun profiloimiseeni, kuten ei riittänyt nähtävästi sinun "juristintaitosikaan" kuolinpesän salvittämiseen. Joten se siitä.

Ja mitä lauserakenteisiin tulee, niin omasi taisi jäädä niille käymättömille suomentunneille...

t: Jarkka

• Markku Ahdeoja
        Orkku Madejahka kirjoitti:

Eipä taida sinun psykologintaitosi riittää minun profiloimiseeni, kuten ei riittänyt nähtävästi sinun "juristintaitosikaan" kuolinpesän salvittämiseen. Joten se siitä.

Ja mitä lauserakenteisiin tulee, niin omasi taisi jäädä niille käymättömille suomentunneille...

t: Jarkka

Niin olet kovasti rohkea nimettömänä nimimerkin suojissa.

Silloin voi sanoa olevinaan mitä tahansa. Se vain on niin että silloin, kun itsetunto ei ole kohdallaan niin pitää keksiä sanaväännöksiä, koska luulee niiden auttavan.

Sillä tosin helpotetaan vain omaa ahdinkoa. Joulukuussa jatketaan moitekanteen käsitelyä ja todellakin syyttäjällä on jo osa tapauksesta joten menee hyvin.

Tai sitten olet se toinen tekniikan tohtoreista se herra Lokki otaksun.

• liidokki

Niin olet kovasti rohkea nimettömänä nimimerkin suojissa.

Silloin voi sanoa olevinaan mitä tahansa. Se vain on niin että silloin, kun itsetunto ei ole kohdallaan niin pitää keksiä sanaväännöksiä, koska luulee niiden auttavan.

Sillä tosin helpotetaan vain omaa ahdinkoa. Joulukuussa jatketaan moitekanteen käsitelyä ja todellakin syyttäjällä on jo osa tapauksesta joten menee hyvin.

Tai sitten olet se toinen tekniikan tohtoreista se herra Lokki otaksun.

Yhteenvetona kirjoituksiesi perusteella on se, että olet selvittänyt 2.1 milj. euron rikoksen, josta sinulla on varma näyttö.

• vama tter
        liidokki kirjoitti:

Yhteenvetona kirjoituksiesi perusteella on se, että olet selvittänyt 2.1 milj. euron rikoksen, josta sinulla on varma näyttö.

Älä Markku huolestu,kyllä maailmassa tutkittavaa piisaa... paperia koneeseen vaan ja ilmoituksia tekemään.

• Rooperttiin
        vama tter kirjoitti:

Älä Markku huolestu,kyllä maailmassa tutkittavaa piisaa... paperia koneeseen vaan ja ilmoituksia tekemään.

Nykyisin vain joko itselleen tai toiselle vaaralliset mielenterveyspotilaat ovat lukkojen takana, loput ovat avohoidossa, kuten tälläkin palstalla hyvin näkyy.

• oolraittis
        Rooperttiin kirjoitti:

Nykyisin vain joko itselleen tai toiselle vaaralliset mielenterveyspotilaat ovat lukkojen takana, loput ovat avohoidossa, kuten tälläkin palstalla hyvin näkyy.

• Kiitenniitti
        oolraittis kirjoitti:

Suomessa ei Poliisi soittele ovikelloa ja pysäyttele kaupungilla ilman syytä.

Ei tarvitse olla poliisin kanssa tekemisissä ja kyllä sitä pari kertaa vuodessa voi puhaltaa, nehän vielä kiittää ja toivottaa hyvää matkaa.

• Ollikka-Peromaa
        Kiitenniitti kirjoitti:

Suomessa ei Poliisi soittele ovikelloa ja pysäyttele kaupungilla ilman syytä.

Ei tarvitse olla poliisin kanssa tekemisissä ja kyllä sitä pari kertaa vuodessa voi puhaltaa, nehän vielä kiittää ja toivottaa hyvää matkaa.

Kerro sitten miten tuomio tuli, ja kene syy oli nyt. Tuomarin, lautamiesten, polisin vai jopa todistajien.
        Kiitos jo nyt vastauksesta.

• Joulupokko
        Ollikka-Peromaa kirjoitti:

Kerro sitten miten tuomio tuli, ja kene syy oli nyt. Tuomarin, lautamiesten, polisin vai jopa todistajien.
        Kiitos jo nyt vastauksesta.

Kummallista, vaikka ei ole sekuntiakaan poliisin työtä tehnyt, niin hän tietää paremmin ja menee jopa poliisia neuvomaan.

• Allas Kuikka
        Joulupokko kirjoitti:

Kummallista, vaikka ei ole sekuntiakaan poliisin työtä tehnyt, niin hän tietää paremmin ja menee jopa poliisia neuvomaan.

Syksy oli ja meni. Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen? Eikö vieläkään ...

Ketkäs kaikki ovatkaan toistaiseksi saaneet tuomioita näissä jutuissasi?

• aslak kiesa
        Allas Kuikka kirjoitti:

Syksy oli ja meni. Loimaan poliisin tutkinnatkin ovat päättyneet. Jokos syyttäjä on nostanut syytteen? Eikö vieläkään ...

Ketkäs kaikki ovatkaan toistaiseksi saaneet tuomioita näissä jutuissasi?

Joko ? Mitä oli tuomiossa ?

• JoikuPeera
        aslak kiesa kirjoitti:

Joko ? Mitä oli tuomiossa ?

Jokos syyttäjä on nostanut syytteen? Eikö vieläkään ...

• Markku Ahdeoja
        JoikuPeera kirjoitti:

Jokos syyttäjä on nostanut syytteen? Eikö vieläkään ...

En pysty edes itse nostamaan syytettä, koska syyttäjän on ensin tehtävä edes joku päätös.

Ette tosiaan ole olleet suomalaisen oikeusjärjestelmän kanssa tekemisissä.

Minähän olen vasta vääntänyt tätäkin juttusekamleskaa 6 vuotta.

Komisario Läksy selvitti kavallusta yli puolitoista vuotta.

Oikeuskansleri teki päätöstään yli vuoden.

Mutta nopea oli Salon poliisi, kun syytti minua julkisrauhan häirinnästä. Siihen ei mennyt kuin muutama kuukausi.

Kun komisario Läksy teki minusta rikosilmoituksen niin siihen meni yli 2 vuotta ennen kuin tuli päätös.

Eikö teillä ole mitää käsitystä suomalaisesta hitaasta oikeusjärjestelmästä.

Voi voi tämä vaatii sitekeyttä ja taiselu kestää vähintään 10 vuotta

• päätöksiä on ...

En pysty edes itse nostamaan syytettä, koska syyttäjän on ensin tehtävä edes joku päätös.

Ette tosiaan ole olleet suomalaisen oikeusjärjestelmän kanssa tekemisissä.

Minähän olen vasta vääntänyt tätäkin juttusekamleskaa 6 vuotta.

Komisario Läksy selvitti kavallusta yli puolitoista vuotta.

Oikeuskansleri teki päätöstään yli vuoden.

Mutta nopea oli Salon poliisi, kun syytti minua julkisrauhan häirinnästä. Siihen ei mennyt kuin muutama kuukausi.

Kun komisario Läksy teki minusta rikosilmoituksen niin siihen meni yli 2 vuotta ennen kuin tuli päätös.

Eikö teillä ole mitää käsitystä suomalaisesta hitaasta oikeusjärjestelmästä.

Voi voi tämä vaatii sitekeyttä ja taiselu kestää vähintään 10 vuotta

> En pysty edes itse nostamaan syytettä, koska syyttäjän on ensin tehtävä edes joku päätös.

Yritätkö todellakin kertoa meille että kuuteen vuoteen yksikään syyttäjä ei ole saanut tehtyä yhtään päätöstä? Vaikka asia on jo mennyt oikeuskanslerille asti?

Voi Markku Markku. Ei kannata ihan noin paljon aliarvioida lukijoita.

• kiires topi
        päätöksiä on ... kirjoitti:

> En pysty edes itse nostamaan syytettä, koska syyttäjän on ensin tehtävä edes joku päätös.

Yritätkö todellakin kertoa meille että kuuteen vuoteen yksikään syyttäjä ei ole saanut tehtyä yhtään päätöstä? Vaikka asia on jo mennyt oikeuskanslerille asti?

Voi Markku Markku. Ei kannata ihan noin paljon aliarvioida lukijoita.

Loimaallakin on jo estutkinta päättynyt, miten on, lähteekö syyttäjä syyttämään ? Vai tuleeko taas TP ja SJP ?

• ööoppo
        kiires topi kirjoitti:

Loimaallakin on jo estutkinta päättynyt, miten on, lähteekö syyttäjä syyttämään ? Vai tuleeko taas TP ja SJP ?

Loimaallakin on jo estutkinta päättynyt, miten on, lähteekö syyttäjä syyttämään ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2615
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2209
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2161
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1884
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1763
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe