onko kellään mitään arviota/huhua/tietoa koska mac alkaisi varustamaan kannettaviaan blue-ray asemalla?? monella valmistajalla alkaa olla noita blue-ray asemia koneissaan ja ainakin Sony vaiolla jopa tallentavaa sellaista.mac ois ostoaikeissa mutta jos tietäis et koska niihin tulis teräväpiirtoasemia niin vois vaikka odotella hetken aikaan..??
koska blue-ray mackiin?
4
522
Vastaukset
- 1stMacFinn
Viimeksi S Jobs kommentoi tuota: Blueray is a bag of hurt, joten ei ihan seuraavassa revisiossa taida tulla.
Ulkoisia toki on saatavilla.- Jotkut vaan ei osaa..
Sen ymmärrän ettei "kaikkitietävät"amatöörinörtit tiedä että kyseessä on Blu-ray eikä "Blueray", mutta että itse S Jobskin..
- jepsin stiivi
Jotkut vaan ei osaa.. kirjoitti:
Sen ymmärrän ettei "kaikkitietävät"amatöörinörtit tiedä että kyseessä on Blu-ray eikä "Blueray", mutta että itse S Jobskin..
Ettei vain Blur - ay!
- ...on tietysti....
...tällä hetkellä sitä mieltä ett8ä blu-ray on turha koska Jobs & Co. on, sitten kun blu-ray Maceihin tulee niin se on OK. Samaten IBM oli jees sen jälkeen kun Apple sen totesi, Intel oli täyttää paskaa kunnes Apple itse päätti siirtyä käyttämään tuon firman suorittimia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619354Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492910Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja382695- 572571
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971975- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501371Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101234- 281221