Almeran kestävyys?

Mitä tiedossa?

Almerallani on ajettu 220 000km. Malli on -98 1,6 litran koneella. Olen ihmetellyt vikojen puuttumista. Itse olen ajanut tällä 1300 000 km eikä tosiaankaan akun vaihdon, renkaiden vaihdon ja määräaikaishuoltojen lisäksi ole ilmennyt mitään vikoja. Ei mitään. Minkälaisia vikoja ja remontteja on tiedossa, jos ajaa vaikka 350 000 asti? Auto on säännöllisesti huollettu ja ruostesuojattu. Pellit ja pohja ovat tiptop kunnossa. Kannattaako jatkaa ajoa vai vaihtaa uudempaan? Itse en autoa huolla enkä korjaile.

6

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 130 000km olen ajanut

      Että silleen

    • Uittu-Antero

      Kannattanee vaihtaa päikseen johonkin toiseen, ihan sama mihin, kunhan pääset tuosta eroon jos se kerran toimii.

      • oli kysymys

        Kysymyshän liittyi siihen, miten Almera jatkossa kestää. Leviääkö kärry seuraavan 100 000 km aikana totaalisesti vai mitä. Toistaiseksi on hämmästyttävän kestävä ollut. Onko kärry ohjelmoitu kestämään esim. 300 000 km, sen jälkeen kaikki leviää vai kuinka käy. Kauanko nämä yleensä kestävät jos hyvin huoltaa?


    • japsi..

      nissanit,itel -99 1.4 165 000aj ihmetelly kun ei mitään vikoja merkkiliik hk vuosihuollot tehty suojattu auto uudesta asti tavallista rauhallista ajoa pääasiassa yksin,muakin kiinnostaa tuleeko mun autoon mitään vikoja koskaan vai onko ne vuosihuollot jo ennaltaehkäsyä,ite kun vaan ajelen ja ostan bensaa.Konekin tuntuu uuden karheelta käy kuin uutena äänet hiljaiset ei kolinoita kilkatuksia.

      • meni usko

        Minulta meni usko. 1999 diesel ja 220 000km kohdalla lukituspetti moottorin alaosassa ja koko alaos pa**kana. Siihen asti oli melko huoletonta ajoa.


    • 300000-500000

      Vaihda vaihteiston öljyt, sitten sekin kestää. Tulee todennäköisesti jotain pienempää , esim. laturi, startti ja sen hintaluokan juttua, mutta niiden takia ei kannata autoa vaihtaa. Älä pelkää, AJA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe