Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

RYÖSTÄJÄT HOI!(ehkä lasten vanhemmatkin)

saapasjalkakisuli

Serkultani ehdittiin alle viidessä minuutissa ryöstää lompakko taannoin kaupassa kun hänen silmänsä vältti,ja kun kaupoista ei tuntunut apua löytyvän tarpeeksi(sen verran mitä pystyivät) ja yhteystiedotkin jätetty varmuuden vuoksi ja löytötavaratoimistoon soitettu sekä kortti jäädytetty.

Epäiltynä eräs pikkupoika,mutta kun ei varmaa näyttöä,niin ei voinut mitään tehdä.

Rahat tietenkin jo mennyt,mutta olisi edes reiluja että tällaiset pikkurikolliset toimittaisivat edes jäljelle jääneet henkkarit muut arvopaperit/dokumentit lähimpään poliisilaitokseen(heillä kai postiluukut joihin heittää ne anonyymisti)

Sääli,kun rahasta ei ole niinkään kyse,mutta jos itse olisin niin rahan tarpeessa,niin todennäköisesti veisin edes uhrin henkkarit jonnekin ennemmin kuin roskiin heittäisin.Onko täysin sadusta repäistyä vai?

Serkkuni kovin tarvitsisi papereitaan takaisin,ja sinänsä arvailen että ei tule onnistumaan,mutta ryöstäjät/rikolliset-jos yhtään omatunto soimaa,niin viekää ne henkkarit, tai jos vain satutte löytämään, lähimpään poliisilaitokseen tai minne tahansa,mihin sen voisi jättää tietäen sen,että joku muu sen toimittaisi asiaa hoitaville!!!

Alkaa jo sapettaa tällainen touhu,että mitään ei arvosteta.Itse usein löytänyt tavaraa ja heti etsinyt omistajaa kun ehtinyt.Henkkareitakin voi tietenkin käyttää hyväkseen,mutta epäilen tämän ryöstäjän olevan sellainen,sillä kaupassa ei paljoa asiakkaita ollut siihen aikaan...

4

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etystsdt

      Multakin kerran hävis lompakko, jossa oli 40€ (olin sillon 8v ja se oli sillon ihan huima summa). Olin eka varma että sen löytäjä pitää ite rahat, mutta onneks joku kunminkin palautti sen poliisiasemalle, ja sain sen ;)

    • tiedätkö,

      mikä on ryöstö?

      Ryöstö on rikos, jossa toisen omaisuutta anastetaan väkivallan tai uhkauksen avulla. Ero varkauteen on se, että ryöstö sisältää ihmiseen kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkailua. Ryöstö tuomitaan tekotavan mukaan aina joko perusmuotoisena tai törkeänä, lievää tekomuotoa ei ole laissa määritelty.


      tuokin oli max näpistys koska, varkauden ja näpistyksen raja on 300€
      ja tuskin sillä sun serkulla on ollut mitään 3 hunttia..

      • Aloittaja

        Joo,sorge,olin niin jotenkin vihasta sokaistu,että työnsin tämän tekstin johonkin vain,kun kategorioita on niin monta.Oli siis serkullani suuri määrä tavaraa jo esim.kortilla.Mutta kiva tietää nyt sanan 'ryöstö' merkitys.Minut on siis kerran ryöstetty mutta päässyt tilanteesta tavarat tallessa mutta mustelmilla(mikä tapahtui ulkomailla,virkavalta ei siellä kovin avulias jne.)

        En siis mietiinyt loppuun mihin laittaa tätä muutenkin älytöntä asiaani,jossa ei mitään järkeä.

        Eräs ihana nainen soitti lompakon löytämisestä,joten asia jo hoitunut!
        :D


      • Juttu hyvä
        Aloittaja kirjoitti:

        Joo,sorge,olin niin jotenkin vihasta sokaistu,että työnsin tämän tekstin johonkin vain,kun kategorioita on niin monta.Oli siis serkullani suuri määrä tavaraa jo esim.kortilla.Mutta kiva tietää nyt sanan 'ryöstö' merkitys.Minut on siis kerran ryöstetty mutta päässyt tilanteesta tavarat tallessa mutta mustelmilla(mikä tapahtui ulkomailla,virkavalta ei siellä kovin avulias jne.)

        En siis mietiinyt loppuun mihin laittaa tätä muutenkin älytöntä asiaani,jossa ei mitään järkeä.

        Eräs ihana nainen soitti lompakon löytämisestä,joten asia jo hoitunut!
        :D

        Hyvä, että lompakko löyty!

        Olen itse kadottanut lompakon kaksi kertaa ja yhtenä kertana vain melkein.

        Ekalla kerralla rahapussi tais jäädä taksiin. Se oli pikkuveljeltä lainassa. Onneksi siinä ei ollut rahaa, postimerkki oli...

        Tokalla kerralla jäi rahapussi laivaan, siinä oli melkein sadan euron edestä rahaa. Harmittaa, kun säästin matkalla rahaa, jotka sitten kumminkin menetin. Soitin laivaan tai johki myöhemmin, mutta eihän sitä rahapussia koskaan takasin saanut.

        Silloin kun melkein menetin, niin jotkut pojat olivat R-kioskin sivupöydällä lompakkoni kädessään, mutta onneksi sain sen otettua.

        Kerran olen hävittänyt bussiin silmälasit ja kännykän, kännykän sain takaisin soittamalla jonnekin, mutta silmälasit jäivät...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe