Voisikohan nyt joku neuvoa miten siellä poistetaan kansioita????Kiitos!
Vikasietotillassa
34
214
Vastaukset
- Kari.
Ihan samalla tavalla kuin muutenkin.
- uskallanko
hypätä sinne poistelemaan???? kun ei oo tuota ammatitaitoa moiseen puuhaan!
- öhöm,
uskallanko kirjoitti:
hypätä sinne poistelemaan???? kun ei oo tuota ammatitaitoa moiseen puuhaan!
Vie kone ihan kiltisti jonkun ammattimiehen huollettavaksi.
- poistamassa
öhöm, kirjoitti:
Vie kone ihan kiltisti jonkun ammattimiehen huollettavaksi.
mutta ei poistu, eli neuvoja jos saisi.....
- poistaa
harrastelijakirurgi kirjoitti:
yritit poistaa?
sellaista kun FSPS kasiota ja Fsgkiapi. Auta jos osaat! Kiitos
- et osaa
poistaa kirjoitti:
sellaista kun FSPS kasiota ja Fsgkiapi. Auta jos osaat! Kiitos
niitä muka Unlockerilla poistaa, ni on kumma. Oletko poistanut f-securen ilman poistotyökalua eli väärin? Onko f-secure yhä käynnissä koneellasi?
Jos ei MUKA lähde, asenna f-secure uudestaan ja poista se oikein. Ei auta, että luot uuden ketjun aina. - ei poistu
et osaa kirjoitti:
niitä muka Unlockerilla poistaa, ni on kumma. Oletko poistanut f-securen ilman poistotyökalua eli väärin? Onko f-secure yhä käynnissä koneellasi?
Jos ei MUKA lähde, asenna f-secure uudestaan ja poista se oikein. Ei auta, että luot uuden ketjun aina.Unlokkerilla. Minulla oli siis sonera tietoturva jonka sisällä siis F- Secure. Sonera tietoturva poistui mutta jäi tuollainen kansio joka sisältää nuo tiedostot. Käynnistysohjelmissa oli F-Sekure mutta ei ole enää. Miten pirussa asennan F-Sekuren uudestaan kun se oli tuossa soneran tietoturvassa.......
- öhöm,
ei poistu kirjoitti:
Unlokkerilla. Minulla oli siis sonera tietoturva jonka sisällä siis F- Secure. Sonera tietoturva poistui mutta jäi tuollainen kansio joka sisältää nuo tiedostot. Käynnistysohjelmissa oli F-Sekure mutta ei ole enää. Miten pirussa asennan F-Sekuren uudestaan kun se oli tuossa soneran tietoturvassa.......
että lataat jonkun pienen Linux live-cd:n ja boottaat koneen sillä ja poistat ne kansiot.
Ihme kun kukaan ei vaivautunut antamaan näin yksinkertaista ohjetta.
Jos jotakin pienempää poistotyökalua etsit niin tällä voi kokeilla:
http://swandog46.geekstogo.com/avenger2/avenger2.html - kannattaako
öhöm, kirjoitti:
että lataat jonkun pienen Linux live-cd:n ja boottaat koneen sillä ja poistat ne kansiot.
http://swandog46.geekstogo.com/avenger2/avenger2.htmljotain Linuxia vistaan......tyhmähän minä mutta....
kannattaako kirjoitti:
jotain Linuxia vistaan......tyhmähän minä mutta....
osaa. Tuossahan luki että kone BOOTATAAN sillä Linux-CD:llä, ei sitä Vistaan tungeta.
- onko vielä
ei poistu kirjoitti:
Unlokkerilla. Minulla oli siis sonera tietoturva jonka sisällä siis F- Secure. Sonera tietoturva poistui mutta jäi tuollainen kansio joka sisältää nuo tiedostot. Käynnistysohjelmissa oli F-Sekure mutta ei ole enää. Miten pirussa asennan F-Sekuren uudestaan kun se oli tuossa soneran tietoturvassa.......
jtn f-securen prosesseja käynnissä. Jos Soneran turvan poistamisen jälkeen oli vielä käynnistyvissä fsecurea, poisto on tosi vaillinainen.
- toheloit
ei poistu kirjoitti:
Et varmasti saa Soneran etkä kenekään muunkaan operaattorin tietoturvapalvelu (F-securea) uudelleen asennettua ennen kuin olet saanut väärin poistamasi kaikki kansioit ja niiden rippeet kokonaan pois koneeltasi.
Soita Soneran tekniseen tukeen kertovat miten saat ne väärin poistetun rippeet pois koneeltasi ja neuvovat mistä ja miten saat ladattua/asennettua sen Sonera tietoturvapalvelu (F-securen) taas koneellesi.
Älä ihmeessä käytä mitään rekisterin puhdistusohjelmia kun tietotaitosi ovat kovin puuttellisia niiden ohjelmien käyttöä ajatellen, saisit niillä vain koneesi entistä enemmän sekaisin. - tuon,
RepeRuutikallo kirjoitti:
osaa. Tuossahan luki että kone BOOTATAAN sillä Linux-CD:llä, ei sitä Vistaan tungeta.
kokeillaan, hetko
- aloittajalle
öhöm, kirjoitti:
http://swandog46.geekstogo.com/avenger2/avenger2.htmlsaattavan tuottaa hieman vaikeuksia linuxilla panna windowsia kuntoon. Toki pätevä neuvo muuten. Live-linux pitäisi jokaisella win-käyttäjällä olla hätätapauksiin. Jopa virustorjuntaohjelmien tekijät jakavat nykyään linux-pohjaisia korjauslevyjä, joilla voi putsata muuten käynnistymättömiä koneita. Esim. Avira Rescue System http://www.avira.com/en/support/support_downloads.html
- tuolla
RepeRuutikallo kirjoitti:
poistaa, ei onnistu. Ilmoittaa ettei käyttöoikeuksi poistaa, kerro mitä nyt....
- kaikissa
tuolla kirjoitti:
poistaa, ei onnistu. Ilmoittaa ettei käyttöoikeuksi poistaa, kerro mitä nyt....
aloittamissasi ketjuissa ollutkin kyse, että koetat rajoitetuin oikeuksin tehdä hallintotöitä? Pyydä koneesi järjestelmänvalvojaa hoitamaan homma.
- kyllä aloittelijalle
aloittajalle kirjoitti:
saattavan tuottaa hieman vaikeuksia linuxilla panna windowsia kuntoon. Toki pätevä neuvo muuten. Live-linux pitäisi jokaisella win-käyttäjällä olla hätätapauksiin. Jopa virustorjuntaohjelmien tekijät jakavat nykyään linux-pohjaisia korjauslevyjä, joilla voi putsata muuten käynnistymättömiä koneita. Esim. Avira Rescue System http://www.avira.com/en/support/support_downloads.html
on vaikeaa linux ja asennekin voi olla mutta kiitos linkistä...Ei tää minun ongelma taida näillä eväillä korjaantua...
- tämän sivun
toheloit kirjoitti:
Et varmasti saa Soneran etkä kenekään muunkaan operaattorin tietoturvapalvelu (F-securea) uudelleen asennettua ennen kuin olet saanut väärin poistamasi kaikki kansioit ja niiden rippeet kokonaan pois koneeltasi.
Soita Soneran tekniseen tukeen kertovat miten saat ne väärin poistetun rippeet pois koneeltasi ja neuvovat mistä ja miten saat ladattua/asennettua sen Sonera tietoturvapalvelu (F-securen) taas koneellesi.
Älä ihmeessä käytä mitään rekisterin puhdistusohjelmia kun tietotaitosi ovat kovin puuttellisia niiden ohjelmien käyttöä ajatellen, saisit niillä vain koneesi entistä enemmän sekaisin.neuvoilla lähde. Naapurin mies on tietoliikenne inssi jospa se tietäisi.......kiitos neuvoistasi.....
- kyllä minä
kaikissa kirjoitti:
aloittamissasi ketjuissa ollutkin kyse, että koetat rajoitetuin oikeuksin tehdä hallintotöitä? Pyydä koneesi järjestelmänvalvojaa hoitamaan homma.
olen järjestelmänvalvoja......neuvo nyt niin ei tarvi kyselällä........ammattilaiselta apua...pliis
- moneen
tämän sivun kirjoitti:
neuvoilla lähde. Naapurin mies on tietoliikenne inssi jospa se tietäisi.......kiitos neuvoistasi.....
kertaan saanut tarvittavan tiedon. Ehkäpä inssisi sen sinulle kertoo.
- järjestelmänvalvojalla
kyllä minä kirjoitti:
olen järjestelmänvalvoja......neuvo nyt niin ei tarvi kyselällä........ammattilaiselta apua...pliis
pitäisi olla käyttöoikeusrajoituksia.
Taidat kylläkin vedättää, tai joku käyttää nimimerkittömyyttäsi hyväkseen. - niin kun
moneen kirjoitti:
kertaan saanut tarvittavan tiedon. Ehkäpä inssisi sen sinulle kertoo.
ei poistu. Eikä täältä apua tule........kaikki neuvot tervetulleita mutta ei auta........kiitoksia sinulle, kerron sitten kun saan ne pois, en kysele enään......moikkis=))
- soneran..
ei poistu kirjoitti:
..tietoturva-kansioita etsi-toiminnolla. Niitä sitten poistelet, jos ei muuten lähde, unlockerilla sitten. Avaat ne kansiot, jotka ei suostu lähtemään ja poistat tiedostoja yksitellen kansion sisältä.
- tehnyt niin
soneran.. kirjoitti:
..tietoturva-kansioita etsi-toiminnolla. Niitä sitten poistelet, jos ei muuten lähde, unlockerilla sitten. Avaat ne kansiot, jotka ei suostu lähtemään ja poistat tiedostoja yksitellen kansion sisältä.
mutta ei anna poistaa vaikka yksitellen sieltä yrittää.....
järjestelmänvalvojalla kirjoitti:
pitäisi olla käyttöoikeusrajoituksia.
Taidat kylläkin vedättää, tai joku käyttää nimimerkittömyyttäsi hyväkseen.Laitan nyt omalla rekatulla nikillä. Ei ole rajoituksia, kerro miten nyt??
pji kirjoitti:
Laitan nyt omalla rekatulla nikillä. Ei ole rajoituksia, kerro miten nyt??
Eli jos ammattilaisia täältä päin niin voi tulla katsomaan konetta ja näyttää miten poistetaan.....
pji kirjoitti:
Eli jos ammattilaisia täältä päin niin voi tulla katsomaan konetta ja näyttää miten poistetaan.....
ilmoittautunut halukkaaksi katsoa konetta. Odottelen yhteydenottoja......tarjoan jopa pullakahvit kun tulet!!!
- zxcvfvc
pji kirjoitti:
ilmoittautunut halukkaaksi katsoa konetta. Odottelen yhteydenottoja......tarjoan jopa pullakahvit kun tulet!!!
Mutta mene vikasietotilaan ja koeta poistaa tiedosto resurssienhallinnan kautta.
zxcvfvc kirjoitti:
Mutta mene vikasietotilaan ja koeta poistaa tiedosto resurssienhallinnan kautta.
kävin jo vikasietotilassa, ei auta. Minähän tarjosin, että jokainen voi tulla minun koneelta nuo poistamaan. Eli olisin kovin iloinen jos tulisit ja poistaisit tiedostot, näyttäisit miten ammattimiehet toimii!!!!! Käykö?????
pji kirjoitti:
kävin jo vikasietotilassa, ei auta. Minähän tarjosin, että jokainen voi tulla minun koneelta nuo poistamaan. Eli olisin kovin iloinen jos tulisit ja poistaisit tiedostot, näyttäisit miten ammattimiehet toimii!!!!! Käykö?????
nyt nukkumaan mutta aamulla otan vastaan, tervetuloa....eli öitä!
- ..kirjoittelet?
pji kirjoitti:
Ilmaisfoorumille, ilmaiselle keskustelupalstalle!
Ammatti-ihmisiä löytyy taatusti arkipäivisin kotikäynneille, korvausta vastaan. - zxcvfvc
pji kirjoitti:
En voi auttaa muuten kuin että googlaa se tiedosto jotta tiedät mihin ohjelmaan se liittyy. Jos esim F-secure niin yksi vaihtoehto on asentaa ohjelma uudelleen ja sitten poistaa se ohjelman omalla poistokalulla. Tai Tutki F-securen sivusto jos siellä on ladattava poistotyökalu. Toki ei saa olla toista virustorjuntaa päällä. Tai tapa tehtävienhallinnassa prosessi mikä käyttää kyseistä tiedostoa. (jos tiedät mikä prosessi). Tai asenna winkku uusiksi. Tai vie kone huoltoon. Tai osta uusi.
- vaan
öhöm, kirjoitti:
http://swandog46.geekstogo.com/avenger2/avenger2.htmlkun ei kelvannut mikään, mikä pitää ladata koneelle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904463
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603321Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1232426Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1012385- 422065
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282007Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91657- 291628