Olisiko Alanyassa käyneillä lomalaisilla antaa tietoa tehokkaista
vatsalääkkeistä jos sattuisi tarvitsemaan. ?
Vatsalääkkeet
5
1897
Vastaukset
- resepti
varalta ostaa vaan ne määrää sitten lääkäri jos tulee tarvista. Usein tauti menee muutamassa päivässä ohi ja kiinnittäisin enemmän huomiota ettei sitä saa kuin tulevaan lääkitykseen. Maitohappotaput on ok kun vain aloittaa syödä 2 viikkoa ennen matkaa.
- paikalliset
Mene apteekkiin (Ezcanesi) ja KERRO VAIVASI. Olen käyttänyt Diafuryl Fort (2/ pv) ja Ornisid Fort (1/pv). Todella tehokkaita paikallisiin pöpöihin. Suomalaiset valmisteet eivät tehonneet minun pöpöihini.
- tehpkasta
BUSCOPAN onTurkissa apteekista saatava hyvä lääke, sitä on myös lääkäri määrännyt, mutt saa ilman reseptiäkin.Muista juoda riittävästi, mineeraali vesi on parempaa kuin tavallinen sisältämiensä suolojen vuoksi.Ayran (jugurttijuoma) saa tavllisista kaupoista pitää nestetasapainoa yllä.Ei kannata vaivoista kärsiä ja lomaa pilata .
- olikohan ayiram
Turkissa Alanyassa ainakin 07 oli myynnissä sellasta Ayiram jugurrtia, pienissä kioskeissakin. Se on juotavaa, semmosessa sinisessä purkissa. Pahaa se on kyllä. Olimme mun kaverin kanssa tosi pahan masupöpön uhreina monta päivää, ja ystäväni joutui sairaalaan asti tiputukseen koska kuivui ihan kasaan. Lääkärit tietysti antoivat lääkettä, mutta neuvoivat myös tuon jugurtin. Oli ihan loistavaa! Siinä on suoloja jne ja se rauhoitti vatsaa. Mulla on laktoosi, mutta tosta en saanut oireita.
Loma meni aika pieleen ton taudin takia kun ehdittiin niin pitkään sairastaa ennen kuin tajuttiin lääkäriin soittaa. - Reissunainen09
Jos vatsa toimii liian "vilkkaasti",Lopermid on mielestäni paras,nopein ja halvin
apu.Hinta alle euron, eli viimeksi ostaessani 1,56 TL.Kannattaa ostaa ensi töik-
seen,niin saa nopeasti avun.Vaikea siitä enää apteekkia on hakea,kun masu
toimii "sata lasissa" ;-))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544796
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1734302- 1313935
- 673912
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493701Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793518- 993074
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p162496