Tunisia!

miumiu4

Tarkoituksenamme on matkustaa tunisiaan elokuun puolessa välissä.. ja mietimme, kumpi lomakohde olisi edullisempi hammamet vai Sousse?

Sitten vielä se pistää mietityttämään, että onko Soussesta Tunisiin kuinka helppo päästä ja mitä maksaa? Onko Hammametista kuinka paljon halvempi matkustaa Tunisiin?

Lisäksi kaipailisin hyviä shoppailupaikkoja niin Hammametissa, Soussessa kuin Tunisissakin ja mieluiten ohjeita niihin menoon :) Lisäksi haluaisin tietää, missä olisi isoja ostoskeskuksia tms?

Ja vielä, että toimiiko Tunisiassa Visa Electron siis saako sillä nostettua automaateista rahaa? Toinen vaihtoehto olisi S- pankin Visa Depit, toimiiko se? Kun jos mikään noista ei toimi, olemme pulassa.. ellemme varaudu ottamaan matkaan euroja mukaan, siksi tiedustelen.

Kiitos :)

8

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ''''

Hammamet on lähempänä Tunisia kun Sousse , joten varmaan halvempi matkustaa, mutta Soussestakin pääsee junalla helposti ja halvalla. Visa Electron käy automaateissa.

• AEK

Meinaatteko ottaa valmismatkan vai mennä reittilennolla? Elokuussa nimittäin ei Aurinkomatkat eikä Detur tee matkoja Tunisiaan. Pitävät taukoa ja jatkavat syyskuun puolella. Tjareborg ja Finnmatkat tekee, mutta käsittääkseni jäljellä on muutamia kalliita hotelleja. Ei taida edullisia äkkilähtöjä ainakaan saada. Niin ja kai jotain maakuntalentoja on!?!? Itse lähden 15.8 Sousseen. Hauskaa matkaa vaan teille. minä lasken jo päiviä!!!

• moro vaan

Meinaatteko ottaa valmismatkan vai mennä reittilennolla? Elokuussa nimittäin ei Aurinkomatkat eikä Detur tee matkoja Tunisiaan. Pitävät taukoa ja jatkavat syyskuun puolella. Tjareborg ja Finnmatkat tekee, mutta käsittääkseni jäljellä on muutamia kalliita hotelleja. Ei taida edullisia äkkilähtöjä ainakaan saada. Niin ja kai jotain maakuntalentoja on!?!? Itse lähden 15.8 Sousseen. Hauskaa matkaa vaan teille. minä lasken jo päiviä!!!

• AEK

Ohoh, meni kahteen kertaan. mut ensin valitti ettei mun nimimerkki kelpaa, joten vaihdoin!!!

• Deronda

ja Tunisin välillä kulkee junia tunnin tai kahden välein. Hinta on noin 7 dinaria eli 4 euroa yhteen suuntaan. Itse olin Soussessa, mutta jälkeenpäin ajateltuna olisi Hammamet ehkä kuitenkin ollut minulle sopivampi paikka, koska siltä pääsee tunnissa Tunisiin ja Soussesta menee kaksi tuntia. Hammametista olisin varmasti käväissyt pääkaupungissa usempanakin päivänä.

Toinen matkustustapa olisi tietysti louage-taksit eli pakettiautotaksit. Silloin sinun on Soussessa aluksi ajettava taksilla louageasemalle kaupungin reunalle. Junat ovat paljon viihyisämpiä kuin likaiset taksit.

Islamilaisten pyhä kuukausi Ramadan taitaa tänä vuonna osua elokuulle. Silloin voi olla tavallistakin vaikeampaa saada mistään alkoholia.

• Äslema

Ei ole turistipaikoissa juurikaan eroa, onko ramadan vai ei. Alkoholia saa ravintoloista sekä "Magazin General" -kaupoista.

• käynyt

Hammametissa ei ole kauheasti shoppailu mahdollisuuksia , mutta on han siinä vieressä yasmine hammamet. jos hammametissa kuljet niin jos sinulta tulaan kysymään mitä tämä tuote maksaa suomessa niin sanokaa one visa.(se TOIMII). Hammamet on tai no yleensä Tunisia on lapsi ystävällinen maa. Siellä tullaa pussaamaan lasta poskelle.

• taksia

hammametin keskustasta vaikka hotel mediterraneehen 3.500 dinaaria eli jotaki 1e

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3735
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      118
      2757
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      624
      2405
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      20
      2087
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      85
      2002
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      44
      1731
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      21
      1689
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1652
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      97
      1516
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1476
    Aihe