Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

matkaluottoa??

aLANYAAn--

Nyt pitäs saada äkkiä vähän lainaa kun loman alku ja tilin tulo ei ihan kohtaa nyt.. lähtö vois olla 1.8, mihin on tjäreborgilla noin 560euron matka viikoksi (aika kallis??)

kannattaako hakua sieltä matkaluottoa vai joutuuko kuseen niiden kanssa? ONko kokemuksia?

11

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertaisuus

      Jos olet niin pöljä, että et itse osaa laskea riittävätkö tulosi lainan ja sen koron maksamiseen, kannattaa jäädä Suomeen. Miten voit kuvitella muiden osaavan vastata kysymykseesi, kun et kerro tulojesi määrää etkä mitään muutakaan rahatilanteestasi.

    • napa

      olen tulossa samana päivänä matkaan kanssasi! en kyllä osaa sanoa kannattaako matkaluottoa ottaa, mutta ainakin itse meinaan varmasti sitä käyttää! ei tilipäivää näy ennen reissun alkua enää :( tilasin juuri saman matkan ja mietin myös, että taisipa jäädä aika kalliiksikin tuo hinta.. mikä hotelli sulla on kyseessä?

    • tutuilta,vanhemmilta....

      noissa tilijutuissa on meinaa korkea korko ja matkan hinnnaksi tulee siten paljon enemmän kuin tuo 560€

      • manni67

        tarvii kun äkkilähdöllä lähtee, tarvii sitä joskus jotkut muutenkin. Me haimme oman pankin kautta käyttöluottoa joka myönnettiin vuorokauden sisällä, ei tarvinnu odotella kortteja. Sitä pidetään nyt sitten sellaisena matkakassana maksetaan takaisin ja käytetään uudelleen. Korot on sen verran alhaiset, että ei tule matkasta huisin kallis. Sitten kun korot lähtee kipuamaan ylös maksetaan se pois. Kun haluaa matkustaa sen kerran vuodessa ainakin ja muitakin menoja on arjessa niin olemme nähneet tämän ihan hyväksi ratkaisuksi.
        Hyvää matkaa ja lomaa kaikille, perässä tullaan=0)


    • käynyt

      Eikö sinulla ole visaa tai onko se täynnä? Itse olen hyödyntänyt visaa, se on ilmaista luottoa ainakin kuukaudeksi. Pääsääntöisesti kyllä säästän aina etukäteen matkat, näin talous pysyy tasapainossa paremmin.

      • todellakin

        ilmaista luottoa?


      • käynyt
        todellakin kirjoitti:

        ilmaista luottoa?

        Minulla on ainakin sellainen visakortti, jolla maksaminen on ilmaista kotimaassa ainakin. Eli tietty luottoraja jonka voin käyttää ja maksan laskun seuraavalla kuulla/seuraavilla kuilla erissä ilman mitään ylimääräistä kulua. Toki 16e vuosimaksu tulee, mutta tulee vaikken koko vuonna visaa olisi vinguttanutkaan.

        Lisäksi voin luottokuntaan soittamalla tilapäisesti nostaa luottorajaa muutamalla tonnilla 1 kuukaudeksi. Käytän tuota ominaisuutta nimenomaan ulkomaanmatkoja ajatellen, jos jotain yllättävää sattuu, vaikka vakuutukset onkin viimeisen päälle.


    • voi voi

      Eikö nyt pitäisi ottaa järki käteen ja ENSIKSI säästää ja lähteä matkalle sitten. Ei se ole ihme, että velkaannutaan korviaan myöten kun ei osata suhtetuttaa tuloja ja menoja. En todellakaan ymmärrä moista ajatuksen kulkua. Minä laitan tuloistani JOKA kuukausi muutaman kympin ns.lomatilille ja hyvin pärjään ja matkustan joka vuosi vähintään kolme reissua ilman lainoja, on kyse vaan asennoitumisessa ja ennakoimisessa. Ei kannata ryhtyä velkakierteesen.

      • kotonas

        jos ei oo rahaa!


    • hyvänen aika

      lähe minnekään, jos oot kerran persaukinen!

    • lotta-mari

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe