Nyt pitäs saada äkkiä vähän lainaa kun loman alku ja tilin tulo ei ihan kohtaa nyt.. lähtö vois olla 1.8, mihin on tjäreborgilla noin 560euron matka viikoksi (aika kallis??)
kannattaako hakua sieltä matkaluottoa vai joutuuko kuseen niiden kanssa? ONko kokemuksia?
matkaluottoa??
11
739
Vastaukset
- yksinkertaisuus
Jos olet niin pöljä, että et itse osaa laskea riittävätkö tulosi lainan ja sen koron maksamiseen, kannattaa jäädä Suomeen. Miten voit kuvitella muiden osaavan vastata kysymykseesi, kun et kerro tulojesi määrää etkä mitään muutakaan rahatilanteestasi.
- napa
olen tulossa samana päivänä matkaan kanssasi! en kyllä osaa sanoa kannattaako matkaluottoa ottaa, mutta ainakin itse meinaan varmasti sitä käyttää! ei tilipäivää näy ennen reissun alkua enää :( tilasin juuri saman matkan ja mietin myös, että taisipa jäädä aika kalliiksikin tuo hinta.. mikä hotelli sulla on kyseessä?
- tutuilta,vanhemmilta....
noissa tilijutuissa on meinaa korkea korko ja matkan hinnnaksi tulee siten paljon enemmän kuin tuo 560€
- manni67
tarvii kun äkkilähdöllä lähtee, tarvii sitä joskus jotkut muutenkin. Me haimme oman pankin kautta käyttöluottoa joka myönnettiin vuorokauden sisällä, ei tarvinnu odotella kortteja. Sitä pidetään nyt sitten sellaisena matkakassana maksetaan takaisin ja käytetään uudelleen. Korot on sen verran alhaiset, että ei tule matkasta huisin kallis. Sitten kun korot lähtee kipuamaan ylös maksetaan se pois. Kun haluaa matkustaa sen kerran vuodessa ainakin ja muitakin menoja on arjessa niin olemme nähneet tämän ihan hyväksi ratkaisuksi.
Hyvää matkaa ja lomaa kaikille, perässä tullaan=0)
- käynyt
Eikö sinulla ole visaa tai onko se täynnä? Itse olen hyödyntänyt visaa, se on ilmaista luottoa ainakin kuukaudeksi. Pääsääntöisesti kyllä säästän aina etukäteen matkat, näin talous pysyy tasapainossa paremmin.
- todellakin
ilmaista luottoa?
- käynyt
todellakin kirjoitti:
ilmaista luottoa?
Minulla on ainakin sellainen visakortti, jolla maksaminen on ilmaista kotimaassa ainakin. Eli tietty luottoraja jonka voin käyttää ja maksan laskun seuraavalla kuulla/seuraavilla kuilla erissä ilman mitään ylimääräistä kulua. Toki 16e vuosimaksu tulee, mutta tulee vaikken koko vuonna visaa olisi vinguttanutkaan.
Lisäksi voin luottokuntaan soittamalla tilapäisesti nostaa luottorajaa muutamalla tonnilla 1 kuukaudeksi. Käytän tuota ominaisuutta nimenomaan ulkomaanmatkoja ajatellen, jos jotain yllättävää sattuu, vaikka vakuutukset onkin viimeisen päälle.
- voi voi
Eikö nyt pitäisi ottaa järki käteen ja ENSIKSI säästää ja lähteä matkalle sitten. Ei se ole ihme, että velkaannutaan korviaan myöten kun ei osata suhtetuttaa tuloja ja menoja. En todellakaan ymmärrä moista ajatuksen kulkua. Minä laitan tuloistani JOKA kuukausi muutaman kympin ns.lomatilille ja hyvin pärjään ja matkustan joka vuosi vähintään kolme reissua ilman lainoja, on kyse vaan asennoitumisessa ja ennakoimisessa. Ei kannata ryhtyä velkakierteesen.
- kotonas
jos ei oo rahaa!
- hyvänen aika
lähe minnekään, jos oot kerran persaukinen!
- lotta-mari
tässä se matkaluotto on https://www.matkaluotto.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232458- 1341915
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631256Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1121239En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351102Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451059HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241046Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse57953