Yllättäen, syystä jota en ole pystynyt selvittämään, uudet kirjoitukseni Officen kirjoitusohjelmalla ovat outoja. Tiedostojen ikonit eivät ole normaaleja OO-ikoneja, vaan sellaisia joita kone ei tunnista eikä osaa avata. Yrittäessäni avata tiedostoa kone pyytää valitsemaan ohjelman, jolla ohjelma avataan.
Osaisiko joku neuvoa asiassa? Kiitän
Tallennus/avausongelma
5
657
Vastaukset
Viestistäsi voisi päätellä, että napsautat ensin asiakirjatiedoston kuvaketta ja toivot, että käyttöjärjestelmä avaa oikean ohjelman. Ja tämä linkitys on nyt katki.
Toinen tapa käsitellä asiakirjoja on käynnistää ensin ohjelma (esim. Openoffice.org) ja sitten avata asiakirja ohjelmasta käsin. Tiedostovalikon Viimeisimmät asiakirjat -komennolla löytänet ne asiakirjasi. Jos ei, niin on edelleen jäljellä Avaa -komento, jolla voi kahlata läpi hakemistoja.
Eräs mahdollinen syy ongelmaasi on tosin se, että Openoffice.org on poistettu koneeltasi.- Saga-Amalia
Kiitoksia suuresti, näin se tosiaan toimii! OpenOfficea en ole poistanut koneelta. Eilen poistin ja asensin uudelleen, mutta sama juttu. Vanhempiin tiedoistoihin ei ole tapahtunut tätä samaa, ne aukeavat edelleen ilman että ohjelman laittaa ensin päälle.
- täältä
Saga-Amalia kirjoitti:
Kiitoksia suuresti, näin se tosiaan toimii! OpenOfficea en ole poistanut koneelta. Eilen poistin ja asensin uudelleen, mutta sama juttu. Vanhempiin tiedoistoihin ei ole tapahtunut tätä samaa, ne aukeavat edelleen ilman että ohjelman laittaa ensin päälle.
jäänyt ruksi pois
eli kun tallennat nimelläja avautuu tallennusikkuna josta ruksaa automaattinen tiedoston tunniste. mulla poisti kyseisen ongelman. - Saga-Amalia
täältä kirjoitti:
jäänyt ruksi pois
eli kun tallennat nimelläja avautuu tallennusikkuna josta ruksaa automaattinen tiedoston tunniste. mulla poisti kyseisen ongelman.Suurtakin suuremmat kiitokset viimeisimmälle vastaajalle! Kyseisen kohdan ruksiminen tosiaan poisti ongelman. Kiitos =)
- dcojbidoru
Saga-Amalia kirjoitti:
Kiitoksia suuresti, näin se tosiaan toimii! OpenOfficea en ole poistanut koneelta. Eilen poistin ja asensin uudelleen, mutta sama juttu. Vanhempiin tiedoistoihin ei ole tapahtunut tätä samaa, ne aukeavat edelleen ilman että ohjelman laittaa ensin päälle.
KtHgCm jvkeacimadci, [url=http://bfotzikaydrj.com/]bfotzikaydrj[/url], [link=http://iyfflssmqsuv.com/]iyfflssmqsuv[/link], http://kyctexvkegdp.com/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399