Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Britney oli

loistava!

Aivan ihana konsertti eilen illalla! Todellakin kannatti tulla 700km päästä katsomaan tätä laululintusta ;)
Mitä mieltä olitte muut Britney fanit? ihquuu!

Vaikka lehdissä on ollut kaikenlaista juttua Brtineystä niin kyllä se shown osaa vetää. Aivan mahtavaa! I am stronger than yesteray.. Kumpa olisin vaan bongannu sen jostain kadulta ni olis saanu nimmarin.

118

18251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keikka!

      Olin kyllä todella pettynyt. Enää haamu entisestään :(

      • salakuvia :D

        Mä en ees tienny et siellä oli kuvaus kielto :DD Sain Everytimesta hyvän videon, mutta en saa laitettuu sitä Youtubee... ainoostaa facebookii, mut mä pidin keikasta paljon!!!

        Plussat:
        Glitteriä riitti :D
        Volyymi tuntu rintakehässä
        Iloset fanit
        tunnelma
        Britney(kin) tanssi, eikä vaa seisonu
        lava moneen suuntaan
        "Britney, I love you!!!" huuto keskellä hiljaista kohtaa Everytimessa :D Siinä kesi suuri huuto :) ja sain sen nauhalle :))

        Miinukset:
        -Takarivipaikat ylhäältä... (by the way.. joku muija valitti mulle, et hänen korviinsa sattuu ku me kiljutaa :D HALOO! Mitä sä luulet et Britneyn keikal muka tehtäis xD)
        -playback, vaikkakin oikee laulu ois ollu aika karseeta, eikä ois lavashowkaa ollu nii näyttävä
        - DJ Havanna brown... lämppäri ei ollu kovin erikoinen, mut kaunis! En tajunnu et se on lämppäri :D
        - Kommunikaatio Britneyn kanssa jäi vähälle...
        - Olisin halunnu enemmän liikettä yleisössä...Paikoin liian passiivista porukkaa...


      • ne
        salakuvia :D kirjoitti:

        Mä en ees tienny et siellä oli kuvaus kielto :DD Sain Everytimesta hyvän videon, mutta en saa laitettuu sitä Youtubee... ainoostaa facebookii, mut mä pidin keikasta paljon!!!

        Plussat:
        Glitteriä riitti :D
        Volyymi tuntu rintakehässä
        Iloset fanit
        tunnelma
        Britney(kin) tanssi, eikä vaa seisonu
        lava moneen suuntaan
        "Britney, I love you!!!" huuto keskellä hiljaista kohtaa Everytimessa :D Siinä kesi suuri huuto :) ja sain sen nauhalle :))

        Miinukset:
        -Takarivipaikat ylhäältä... (by the way.. joku muija valitti mulle, et hänen korviinsa sattuu ku me kiljutaa :D HALOO! Mitä sä luulet et Britneyn keikal muka tehtäis xD)
        -playback, vaikkakin oikee laulu ois ollu aika karseeta, eikä ois lavashowkaa ollu nii näyttävä
        - DJ Havanna brown... lämppäri ei ollu kovin erikoinen, mut kaunis! En tajunnu et se on lämppäri :D
        - Kommunikaatio Britneyn kanssa jäi vähälle...
        - Olisin halunnu enemmän liikettä yleisössä...Paikoin liian passiivista porukkaa...

        Seksikkäät sirkus/tanssija pojat


      • Mirja-Matami
        ne kirjoitti:

        Seksikkäät sirkus/tanssija pojat

        ..nuo ollut kiva nähdä!!!


      • jape71
        Mirja-Matami kirjoitti:

        ..nuo ollut kiva nähdä!!!

        Onneks pääsin takahuoneeseen pistin breeseriä britneyn kanssa. Sillä on sit ihanan siniset silmät. Nam


      • sanoo sulle
        salakuvia :D kirjoitti:

        Mä en ees tienny et siellä oli kuvaus kielto :DD Sain Everytimesta hyvän videon, mutta en saa laitettuu sitä Youtubee... ainoostaa facebookii, mut mä pidin keikasta paljon!!!

        Plussat:
        Glitteriä riitti :D
        Volyymi tuntu rintakehässä
        Iloset fanit
        tunnelma
        Britney(kin) tanssi, eikä vaa seisonu
        lava moneen suuntaan
        "Britney, I love you!!!" huuto keskellä hiljaista kohtaa Everytimessa :D Siinä kesi suuri huuto :) ja sain sen nauhalle :))

        Miinukset:
        -Takarivipaikat ylhäältä... (by the way.. joku muija valitti mulle, et hänen korviinsa sattuu ku me kiljutaa :D HALOO! Mitä sä luulet et Britneyn keikal muka tehtäis xD)
        -playback, vaikkakin oikee laulu ois ollu aika karseeta, eikä ois lavashowkaa ollu nii näyttävä
        - DJ Havanna brown... lämppäri ei ollu kovin erikoinen, mut kaunis! En tajunnu et se on lämppäri :D
        - Kommunikaatio Britneyn kanssa jäi vähälle...
        - Olisin halunnu enemmän liikettä yleisössä...Paikoin liian passiivista porukkaa...

        keikalla että sun kiljunta sattuu sen korviin ni totta hemmetissä se kiljuminen pitää lopettaa. mikään ei oo äsyttävämpää ku tommoset häiriäkäyttäytyjät keikoilla. tottakai jossain määrin tommonen on ihan ymmärrettävää mutta esim ac dcn keikalla joku ärsyttävä ämmä kilju koko helvetin keikan ja ei lopettanu vaikka kaikki muut siinä ympärillä sano sille että olis hiljaa kun pilaa sen keikan niitten muitten osalta.


      • no Johan on markkinat
        salakuvia :D kirjoitti:

        Mä en ees tienny et siellä oli kuvaus kielto :DD Sain Everytimesta hyvän videon, mutta en saa laitettuu sitä Youtubee... ainoostaa facebookii, mut mä pidin keikasta paljon!!!

        Plussat:
        Glitteriä riitti :D
        Volyymi tuntu rintakehässä
        Iloset fanit
        tunnelma
        Britney(kin) tanssi, eikä vaa seisonu
        lava moneen suuntaan
        "Britney, I love you!!!" huuto keskellä hiljaista kohtaa Everytimessa :D Siinä kesi suuri huuto :) ja sain sen nauhalle :))

        Miinukset:
        -Takarivipaikat ylhäältä... (by the way.. joku muija valitti mulle, et hänen korviinsa sattuu ku me kiljutaa :D HALOO! Mitä sä luulet et Britneyn keikal muka tehtäis xD)
        -playback, vaikkakin oikee laulu ois ollu aika karseeta, eikä ois lavashowkaa ollu nii näyttävä
        - DJ Havanna brown... lämppäri ei ollu kovin erikoinen, mut kaunis! En tajunnu et se on lämppäri :D
        - Kommunikaatio Britneyn kanssa jäi vähälle...
        - Olisin halunnu enemmän liikettä yleisössä...Paikoin liian passiivista porukkaa...

        Älkää nyt masentuko,mutta ei tämä Britney jaksa kiinnostaa minua musiikista en pidä enkä henkilöstä itsestäkään,on silti hyvä että Suomessa käy ulkomaalaisia artisteja,eimuuta kuin hyvää kesää ja pitäkää toisistanne huolta.


      • on
        jape71 kirjoitti:

        Onneks pääsin takahuoneeseen pistin breeseriä britneyn kanssa. Sillä on sit ihanan siniset silmät. Nam

        ruskeet silmät.


    • ?

      saiko joku keikalta salakuvia??

      • nuori nainen

        Miten niin salakuvia? Siellähän oli joka toisella jonkillainen kamera kädessä jolla sai nauhalle vaikka mitä. Itsekin kuvasin niin että akku loppu kamerasta. Ei se niin salaista ollut. Ja varmasti tulee kuvia nettiin ihan tavisten laittamana, kun ei lehdet sitä tee.
        Hieman pettymys oli mullekin, kun lähes kaikki tuli playbackinä, tosin en olekaan mikään Britney fani. Koko show oli kyllä tanssioiden osalta mahtava. Olis jonkun miehen voinu viedä itselleen mukaan kotiin... :)


      • jv

        saisit minut


      • salakuvia :D

        Mä en ees tienny et siellä oli kuvaus kielto :DD Sain Everytimesta hyvän videon, mutta en saa laitettuu sitä Youtubee... ainoostaa facebookii, mut mä pidin keikasta paljon!!!

        Plussat:
        Glitteriä riitti :D
        Volyymi tuntu rintakehässä
        Iloset fanit
        tunnelma
        Britney(kin) tanssi, eikä vaa seisonu
        lava moneen suuntaan
        "Britney, I love you!!!" huuto keskellä hiljaista kohtaa Everytimessa :D Siinä kesi suuri huuto :) ja sain sen nauhalle :))

        Miinukset:
        -Takarivipaikat ylhäältä... (by the way.. joku muija valitti mulle, et hänen korviinsa sattuu ku me kiljutaa :D HALOO! Mitä sä luulet et Britneyn keikal muka tehtäis xD)
        -playback, vaikkakin oikee laulu ois ollu aika karseeta, eikä ois lavashowkaa ollu nii näyttävä
        - DJ Havanna brown... lämppäri ei ollu kovin erikoinen, mut kaunis! En tajunnu et se on lämppäri :D
        - Kommunikaatio Britneyn kanssa jäi vähälle...
        - Olisin halunnu enemmän liikettä yleisössä...Paikoin liian passiivista porukkaa...


      • tyttö.

        Ammattilaiset ei.


      • nuori nainen
        jv kirjoitti:

        saisit minut

        ... et tainnu olla siellä tanssimassa...


      • nuori nainen
        jv kirjoitti:

        saisit minut

        ... et tainnu olla siellä tanssimassa...


      • nuori nainen
        jv kirjoitti:

        saisit minut

        ... et tainnu olla siellä tanssimassa...


    • Katjamaaria

      Todella suuri pettymys oli konsertti!!!!!!! Britney ei ollut lainkaan "läsnä", esitti shownsa, mutta ei kommunikoinut lainkaan yleisön kanssa. Tähden ympärille oli viritelty liikaa kaikkea sälää, tosin tanssijat ja sirkustähdet olivat ainoa asia, mikä piti konsertin kasassa. He kommunikoivat yleisön kanssa ja tanssivat/esittivät yleisölle. Minun Britney fanitus päättyi tähän konserttiin, diiva mikä diiva! Kyllä tuon neitokaisen huippu vuodet ovat menneet. Minä en ajanut turhaan 600km, sillä tanssijat olivat aivan huippu luokkaa!!!!!! Nyt Madonnaa odotellessa

      • madde!

        kommunikoi yleisön kanssa. konsertissa on varmasti hauskaa. madonnalla on itseironiaa joten hän voi laskea leikkiä itsestään:)


      • Hollywood MK

        Tässä videossa paljastetaan että hollywoodissa on mielenkontrollointia joka nimeltään Mkultra tai mk ultra, ja tuolla videolla on mm. Brittney Spears:

        "Hollywood MK Deception 7 Hollywood Elite's Monarch mind control victims programming "
        Lähde-video:

        http://www.youtube.com/watch?v=7X9OA0Ck_gk&feature=related

        Katso tämä. ja ymmärrät että kaikki lähes tähdet on vain mielen kontrollointi uhreja? Myös Britni
        Videolla mainitaan myös, jotenkin liittyy asiaan?: Gwen Stefani christina aguilera madonna pink justin timberlake, christina aguilera , madonna pink kelly paris kruuse cameron diaz brangelina , marilyn manson, anna nicole johnny depp , tim burton dennis hopper morgan freeman ,bruce willis, helena bonham carter-rothschild Jaime Presly Britny Spers amy smart angelina jolie jenifer anniston halle berry annie leibowiz beyonce jayz tyra banks tarantino Jim carey Helena bonham carter rothchild daisy christina ricci marilyn monroe rihana

        Toinen Britni on mielenkontrolloitu uhri-video mind control :
        Freeman puhuu britinin 'sekoomisesta':

        http://www.youtube.com/watch?v=oQCiSAeuhOE&feature=related

        "Short excerpt from "The Butterfly Effect" episode of the Esoteric Science Roundtable with Kory Kortis and guest host Freeman.Tags: britney spears disney mouseketeer mind control slave MK Ultra Kabballah Illuminati goddess freemason mystery religion "

        CIA mielenkontrolloinnista kertoo, ja mm. huumeet, satanismi ja hyväksikäyttö, jne. joita CIA ja maailman valassa olevat t ekee. Britnillä olisi tukanleikku meinannut että se olisi vapautunut systeemistä, jossa sen 'mielenkontolli-orjakauppias' hallitsee, leikkaamalla tukan, niin että se ei enää olisi ollut vain hemaiseva blondi.


      • Cian mies
        Hollywood MK kirjoitti:

        Tässä videossa paljastetaan että hollywoodissa on mielenkontrollointia joka nimeltään Mkultra tai mk ultra, ja tuolla videolla on mm. Brittney Spears:

        "Hollywood MK Deception 7 Hollywood Elite's Monarch mind control victims programming "
        Lähde-video:

        http://www.youtube.com/watch?v=7X9OA0Ck_gk&feature=related

        Katso tämä. ja ymmärrät että kaikki lähes tähdet on vain mielen kontrollointi uhreja? Myös Britni
        Videolla mainitaan myös, jotenkin liittyy asiaan?: Gwen Stefani christina aguilera madonna pink justin timberlake, christina aguilera , madonna pink kelly paris kruuse cameron diaz brangelina , marilyn manson, anna nicole johnny depp , tim burton dennis hopper morgan freeman ,bruce willis, helena bonham carter-rothschild Jaime Presly Britny Spers amy smart angelina jolie jenifer anniston halle berry annie leibowiz beyonce jayz tyra banks tarantino Jim carey Helena bonham carter rothchild daisy christina ricci marilyn monroe rihana

        Toinen Britni on mielenkontrolloitu uhri-video mind control :
        Freeman puhuu britinin 'sekoomisesta':

        http://www.youtube.com/watch?v=oQCiSAeuhOE&feature=related

        "Short excerpt from "The Butterfly Effect" episode of the Esoteric Science Roundtable with Kory Kortis and guest host Freeman.Tags: britney spears disney mouseketeer mind control slave MK Ultra Kabballah Illuminati goddess freemason mystery religion "

        CIA mielenkontrolloinnista kertoo, ja mm. huumeet, satanismi ja hyväksikäyttö, jne. joita CIA ja maailman valassa olevat t ekee. Britnillä olisi tukanleikku meinannut että se olisi vapautunut systeemistä, jossa sen 'mielenkontolli-orjakauppias' hallitsee, leikkaamalla tukan, niin että se ei enää olisi ollut vain hemaiseva blondi.

        Onneksi tätäkin kaikkea vastaan voi suojautua hyvin tehdyllä foliohatulla. ...Minustakin ajottain tuntuu että Cia, Kgb,peta ja ukk-instituutti yrittää ohjailla mieltäni jollain avaruusteknologiasäteillä.


      • piip piip
        Cian mies kirjoitti:

        Onneksi tätäkin kaikkea vastaan voi suojautua hyvin tehdyllä foliohatulla. ...Minustakin ajottain tuntuu että Cia, Kgb,peta ja ukk-instituutti yrittää ohjailla mieltäni jollain avaruusteknologiasäteillä.

        Täytyy sanoa, että kommenttisi sai hymyilemään, sen verran hauskasti se oli kirjoitettu, mutta joskus totuus voi olla tarua ihmeellisempää ja kun kulissien taakse on saanut kurkistaa ei enää ole naivi suomalainen. Eikä se ole niin tavatonta, että meitä valvotaan. Teeppä vaikka seuraava experimentti gmailissasi. Kirjoita maili, joka sisältää kansainvälisiä sanoja tai brädejä, jolla voi olla mainosarvoa ja hups kenenkäs mainoksia sinne ylänurkkaan ilmestyikään. Tämä tageily lienee viattomasta päästä.


    • blaah

      Upea show kieltämättä ja kaikki se sälä ympärillä sirkuksineen, tanssioineen olivat tottakai hienot...sitä itseasiassa ajattelinkin kyseisen neitokaisen konsertin olevan....mutta maksaisinko 115€ tai enemmän siitä että konsertti tulee nauhalta? En maksaisi. Muutama vuosi sitten kävin katsomassa Gwen Stefania joka lauloi ja KOMMUNIKOI yleisön kanssa loistavasti! Britney heitti keikan jossa ei tarvitse olla läsnä, riittää kunhan osaa tanssiaskeleet ja avata suutansa....

      Kyllä minäkin liputan tanssioiden puolesta...voi sitä kehojen hallintaa...

      No tulipahan nähtyä....ja tietenkin kyllä minäkin kuitenkin jalkani rakkuloille tanssin , kyllä sen verran bilehenkeä löytyy täältä...

      • tyttö.

        ja se kommunikoi loistavasti yleisön kanssa.

        kunpa mä oisin päässy kattoo Britneyn keikkaa
        mutta taas toisaalta kun se vaa tanssi ja laulu tuli nauhalta niin enpä tainnu mitään menettää.
        mutta olis ollu vaa niin kiva tavata Britney.


      • maksamme

        Meidän on vaadittava kylmää esitystä,vähempi sirkusta.


    • tosinpaikalla

      mutta mietin monesti että pitäisikö mennä. Kyllähän se varmaan on elämys. Elämys se aina on kun ulkomaalainen suosittu artisti tulee Suomeen, ne on kuitenkin niin erilaisia kun Suomen artistien keikat.

      Miinusta varmaan minultakin olisi tullut playbäckista, puuttuvista välispiikeistä. Kyllä artistin pitää kommunikoida yleisönkin kanssa ja ottaa haltuun yleisö. Eipä se kovasti edes harmita ettei paikan päällä ollut. Joku 60-80 euroa olisi ollut varmaan hyvä lipunhinta.

      Youtubesta näkee onneksi jotain pätkiä tästä ja ei kyllä ainakaan vielä ole harmittanut ettei paikan päällä ollut vaikka varmasti hieno show kyllä!

      • yleisöään?

        Kannattaisi olla läsnä ja muistella kouluaikojen matikkaa, levymyynti laskee kuin kissan häntä jos ei pistä parastaan.


    • Kiintopiste

      Minua ei kiinnosta tosin, jos joku hoilailee jotain musiikin kanssa. Pelkkä musiikki ilman kirkuvia naisia on paljon rauhoittavampaa kuunneltavaa.

      • Hirvee krappis

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen


      • Bastrado
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        Et ole tosissasi............hakeudu hoitoon.


      • Aisankannattaja.
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        Kannattiko - maksoi maltaita ja kortti meni - ja tärkeintä, se on ohi! Se on taakse jäänyttä elämää - kannattiko todella - mieti !


      • n-88n
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä sä teet itselles, mutta mieti minkä vaaran aiheutat muille käytöksessäs.


      • vastau
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        Olennaista on että olisit voinut tappaa jonkun
        senkin moukka.

        Kuuluisit tyrmään

        Jos olet vakavissasi
        eikä ollut vitsi kyseessä,
        ole hyvä,
        ja ilmottaudu mielisairaalaan.


      • vastau
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        Älkää käyttäkö elinvoimaa

        humalassa ajamisesta vitsailemiseen.

        Et tahdo kuolla fyysisesti liikenteessä.

        Vaikka olisit missä fiiliksissä

        saat niin pahoin turpaasi
        fyysisesti

        Jos sitä kerjäät.


      • vastau
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        Älkää käyttäkö elinvoimaa

        humalassa ajamisesta vitsailemiseen.

        Et tahdo kuolla fyysisesti liikenteessä.

        Vaikka olisit missä fiiliksissä

        saat niin pahoin turpaasi
        fyysisesti

        Jos sitä kerjäät.


      • Hoitsu.
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        Mitä äitejä tämän kaltaisista naisenkutaleista tulee?? He kyllä varmasti lisääntyvät, se on varma ja lapsista ei todella tule muuta sitten taas kuin äitinsä kaltaisia ! Lapset matkivat hämmästyttävän tarkasti vanhempiaan. VOI SURKU! Olet vielä vaaraksi muillekin!!!


      • vastau
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        Voit saada turpaasi.

        En ole mikään Jumala


      • kaikkea mitä
        Aisankannattaja. kirjoitti:

        Kannattiko - maksoi maltaita ja kortti meni - ja tärkeintä, se on ohi! Se on taakse jäänyttä elämää - kannattiko todella - mieti !

        täällä päästellään.


      • vastau
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        Voit saada turpaasi.

        En ole mikään Jumala

        päättämään Teidän hengestänne.

        Toivon että pidätte huolen ettei kukaan joudu liikenneonnettomuuteen.

        Toivoo

        Teidän Kuningattarenne


      • =D
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        No kyllä oli kannattava reissu!!=D Hei haloo ihmiset, hieman huumoria peliin.. ei kannata uskoa kaikea mitä lukee..


      • ??
        Hoitsu. kirjoitti:

        Mitä äitejä tämän kaltaisista naisenkutaleista tulee?? He kyllä varmasti lisääntyvät, se on varma ja lapsista ei todella tule muuta sitten taas kuin äitinsä kaltaisia ! Lapset matkivat hämmästyttävän tarkasti vanhempiaan. VOI SURKU! Olet vielä vaaraksi muillekin!!!

        Millä perusteella kyseessä on naispuolinen henkilö....

        mä nauran täällä katketakseni!!!
        näin tyhmiä ihmisiäkö täällä käy?
        joku heittää just sillä kaivatulla ironialla vitsiä, niin porukka on tyrmään ja tapettavaks heittämässä :D :D :D

        ootte te hauskoja.. lisää tyhmien ihmisten kommentteja.
        tää s24 keskustelu on aina pelkkää sanasotaa.. kaikki haluu päästä pätemään ja sanoa sen nasevimman kommentin.. ketään ei kuitenkaan kiinnosta :D... huomenna ei kukaan muistakkaan miten maailmanloppu oli lähellä jonkun mauttoman vitsin takia.

        sit ollaan niin suomalaisia, ja niin yhteishenkeen koko kansa... paskan marjat. vihaa, kateutta ja ymmärtämättömyyttä täynnä koko kansa.

        ei muuten livenä menis nää keskustelut tälle tasolle. tää on se kasvottomuuden miinus.


      • suuttunu....)=
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        Kannattais vähän funtsia! Tollanen matka kännissä! Jos tekee mieli dokata, niin vois ehkä harkita, että menee vaikkasta junalla tai sitte ottaa jostaki selväpäisen kuskin. Aika paljon ihmisiä kuolee kännisten takia... Mikä on helvetin väärin. Mikään asia ei ole niin tärkeetä, että olis pakko kännissä lähteä ajeleen lyhempiäkään matkoja. Ja kyllä siitä hienostaki asiasta lähtee hohto pois jos kännis ajaa jonku ihmisen yli tai kolaroi sen "tärkeän" asian takia.
        Omasta hengestä ei känniset ilmeisesti piittaa, mutta entä muiden ihmisten henki?

        Järki käteen liikenteessä!


      • Väliin tulija
        Aisankannattaja. kirjoitti:

        Kannattiko - maksoi maltaita ja kortti meni - ja tärkeintä, se on ohi! Se on taakse jäänyttä elämää - kannattiko todella - mieti !

        Taas joku seko höpisee humalastaan... muka 4 promillea...heko heko vaikka se on ihan sama millaisessa kännissä tuota toista sekoilijaa kattelee!!! Että joku viitsii maksaamitään tuollasesta, muka "show": sta!! Voi raukkoja... Vaikka, eihän se ole hullu joka pyytää....vaan se, joka maksaa...


      • itelles
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        !!!


      • ksanor
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        Oletko nähnyt mun mustaa volkkaria? Se on nimittäin jäänyt keikalle. Olin itsekin siellä mutta jouduin takaisin seuloihin - ja nyt on ränniä edessä. muista meta


      • JUUR NÄIN
        ?? kirjoitti:

        Millä perusteella kyseessä on naispuolinen henkilö....

        mä nauran täällä katketakseni!!!
        näin tyhmiä ihmisiäkö täällä käy?
        joku heittää just sillä kaivatulla ironialla vitsiä, niin porukka on tyrmään ja tapettavaks heittämässä :D :D :D

        ootte te hauskoja.. lisää tyhmien ihmisten kommentteja.
        tää s24 keskustelu on aina pelkkää sanasotaa.. kaikki haluu päästä pätemään ja sanoa sen nasevimman kommentin.. ketään ei kuitenkaan kiinnosta :D... huomenna ei kukaan muistakkaan miten maailmanloppu oli lähellä jonkun mauttoman vitsin takia.

        sit ollaan niin suomalaisia, ja niin yhteishenkeen koko kansa... paskan marjat. vihaa, kateutta ja ymmärtämättömyyttä täynnä koko kansa.

        ei muuten livenä menis nää keskustelut tälle tasolle. tää on se kasvottomuuden miinus.

        todellakin oot oikees tääl on niin sika paljon ihmisii jotka uskoo kaiken ja on niin tyhmii et heittelee sellasii kommenttei et tääl saa nauraa kippuras----paskan marjat. vihaa, kateutta ja ymmärtämättömyyttä täynnä koko kansa.


      • kannata
        suuttunu....)= kirjoitti:

        Kannattais vähän funtsia! Tollanen matka kännissä! Jos tekee mieli dokata, niin vois ehkä harkita, että menee vaikkasta junalla tai sitte ottaa jostaki selväpäisen kuskin. Aika paljon ihmisiä kuolee kännisten takia... Mikä on helvetin väärin. Mikään asia ei ole niin tärkeetä, että olis pakko kännissä lähteä ajeleen lyhempiäkään matkoja. Ja kyllä siitä hienostaki asiasta lähtee hohto pois jos kännis ajaa jonku ihmisen yli tai kolaroi sen "tärkeän" asian takia.
        Omasta hengestä ei känniset ilmeisesti piittaa, mutta entä muiden ihmisten henki?

        Järki käteen liikenteessä!

        uskoo kaikkee mitä lukee did you read it?????? epäilen syvästi


      • liibalaaga
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        kyllä olet sitten idiootti


      • suistuit sen ruosteisen
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        munamankelis kanssa tukevassa humalassa pöpelikköön. Eli kortti ei mennyt, mutta muutama mustelma tuli.
        Elele rauhassa haavemaailmassasi.
        Madonna tulee ja menee, mutta et sinä siellä konsertissa ola, paitsi haaveissasi.


      • ---------------------
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        Jopas satuilet


      • bbba
        Hirvee krappis kirjoitti:

        lähteä kattoo Britneytä,olin ihan kuumana tosin myös aika jurrissa
        et en paljonkaan muista koko keikasta mitään
        mut ajoin autolla noin 800km että näen Britneyn
        ja takastulomatkalla kotiin ,Poliisit pysäytti ja Ajokortti lähti
        kun puhalsin noin 4 promillea ,ei juurikaan harmita
        Britney oli ajokortin arvoinen ja sen kortin menettämisen
        ja seutaavaks Madonnaa kattoo,sit joutuu taas ajaa kännissä ja nyt jo ilman korttii,en toki tuu sit muistaa Madonnastakaan hevon helvettii
        mut osallistuminen on tärkeää ja dokaaminen

        sähän olet viisas. ei voi muuta sanoo ku et hakeudu HOITOOON


    • a shit

      Aivan yliarvostettu peppulin keikuttaja. Osaa laulaa vain karvan verran paremmin kuin madonna ja sekään ei ole paljon. Oikeinkirjoitus "I am stronger than yesteray" paljastaa sen, että fanit on tasan samanlaisia kuin diivaileva pyllerökin.

      • maaatti_92

        hahahah!! niimpä, sammaa mieltä olen kanssasi. nykypäivinä näyttää muutenkin siltä että laulajien ei tarvitse osata edes laulaa kunhan on pysäyttävän kaunis ulkomuoto, mahtava showtekniikka sekä upeat tanssitaidot jeejee:D
        britney on aika diiva!


      • Ben Stiller
        maaatti_92 kirjoitti:

        hahahah!! niimpä, sammaa mieltä olen kanssasi. nykypäivinä näyttää muutenkin siltä että laulajien ei tarvitse osata edes laulaa kunhan on pysäyttävän kaunis ulkomuoto, mahtava showtekniikka sekä upeat tanssitaidot jeejee:D
        britney on aika diiva!

        "pysäyttävän kaunis ulkomuoto" eli isot bosat.... muu kroppahan tuolla BS:llä on jo aika loppuun poljettu....


      • Siis täh? Kenet näit?
        Ben Stiller kirjoitti:

        "pysäyttävän kaunis ulkomuoto" eli isot bosat.... muu kroppahan tuolla BS:llä on jo aika loppuun poljettu....

        Mulla on deet ja NE ON ISOT!


    • Onnellinenfani

      Itse olen vieläkin ihan sekaisin onnesta, onneksi keikalle pääsin. Show oli mahtava. Ne jotka tätä valittavat britneyn laulamisesta: Keikkaahan mainostettiin nimen omaan showna eikä niinkään britneyn konserttina ! Show olisi muutenkin ollut mahdotonta toteuttaa niin että britney olisi itse laulanut, miettikää nyt mitä loikkimista se siellä lavalla oli ! korkeintaan olisi pystynyt ähkimään mikkiin !

      Olen melkovarma että moni oikea britney fani nautti esityksestä täysin. Sillä oikeille faneillekkin oli jo ollut tiedossa ettei britney itse laula ! Loistava show oli ! Itse olisin voinut keikasta pulittaa enemmänkin !

    • door

      Erittäin suuri pettymys...Britneyn esitys oli robottimainen, ei antanut itsestään mitään yleisölle...Britney tuli, esitti setin ja lähti. Jätti erittäin kylmäksi ainakin minut..Encore kappaleita tuli vain yksi!!!

      Itse konsertin päätähti oli onneton ja tätä vauhtia, jos jatkaa, kuka haluaa mennä uudestaan katsomaan tuommoista sontaa..., mutta se on totta että taustat toimi(klovnit, taikurit, trapetsitaiteilijat)

      • hakemaan

        sellaista "salaperäisyyden imagoa"kun ei liiku ihmisten
        näkövillä.Varmaan idea on,että tällä tavalla saa ihmiset
        enempi kiinnostumaan.

        Osaako hän laulaa sekin jää salaisuudeksi,show kun
        on laitettu ympärille niin isoksi ettei itse asiaa saa selville.


    • randy spears

      oli kyllä kaikkien aikojen show. lapsellista jättää yleltä koko vuosikymmenen tapahtuma uutisoimatta. nykyinen madonna on britneyn rinnalla pelkkä rusto.

      • ihan hyvä

        ja show näyttävä,mutta mitäs muuta?


      • eikä faneja
        ihan hyvä kirjoitti:

        ja show näyttävä,mutta mitäs muuta?

        kunnioittaa. Tuli vain kuudeksi tunniksi ja lähti pois niin pian kuin pääsi.


      • aivotkäyttöö
        eikä faneja kirjoitti:

        kunnioittaa. Tuli vain kuudeksi tunniksi ja lähti pois niin pian kuin pääsi.

        Ei se Britney niitä lentolippuja varaa. IDIOOTIT.


      • bruce springsteen
        aivotkäyttöö kirjoitti:

        Ei se Britney niitä lentolippuja varaa. IDIOOTIT.

        ei suomessa kukaan muukaan musa stara viihdy, u2 ei edes viitsinyt tulla soitteleen.

        bruce oli yhden yön viime kesänä sit häipy äkkiä espanjaan.


      • .......
        bruce springsteen kirjoitti:

        ei suomessa kukaan muukaan musa stara viihdy, u2 ei edes viitsinyt tulla soitteleen.

        bruce oli yhden yön viime kesänä sit häipy äkkiä espanjaan.

        minä en edes kusis tähän paska valtoon päin.


      • n.22.
        ....... kirjoitti:

        minä en edes kusis tähän paska valtoon päin.

        mä en alkais maksaa noin paljoo yhen ämmän takia että sen näkis.. enkä ees muutenkaan tykkää koko britneystä! ehkä 1hyvä biisi sil on mut muuten ihan p...a!


      • pave___
        eikä faneja kirjoitti:

        kunnioittaa. Tuli vain kuudeksi tunniksi ja lähti pois niin pian kuin pääsi.

        kuka v*ttu tänne junttilaan haluu tulla ? ei täällä starat viihdy brucet,britneyt,u kakkoset sun muut starat,he viihtyvät paremmin stokiksessa.


    • menossa

      michael jacksoniksi, onneksi hänen lapset ovat otettu pois häneltä. narkomaani ja alkoholisti jippii amerikka jippii

    • ...vaan

      Mitä järkeä maksaa tuon pirihoron konsertista kun kaikki tulee playbackina? Eihän Britney (tai moni muukaan nykypoppari) osaa edes laulaa kunnolla, tietokoneellahan ne käsittelevät lauluääntä paremmaksi ja sitten vetävät näillä keikoilla levyt taustalta samaan aikaan kun "laulaja" esittelee itseään vähissä vaatteissa...Kuuntelisit sen paskan levyjä kotonasi, niin pääsisit halvemmalla...

    • IHAN SAMA!

      On kuulkaa ihan sama oliko keikka hyvä vai ei!

      Rahat on Britneyn pussissa. PISTE.

      Toista kertaa Brineyn uralle tuskin osuu enää maailmakiertuetta, joten on ihan sama millaisen konsertin heittää!

      Rahastus, ja pois! Faneista viis!

      Kyllähän jotain on pielessä, jos 115 euron konserttilipun ostaneella on jälkikäteen HYVÄKSIKÄYTETTY OLO!

      • rahat takas

        en mene enää keikalle, vaikka tulis Suomeen sata kertaa. playbackina biisit ja ääänentoisto surkea. tuli todellakin tunne, että käydäänpä tässä heittämässä keikka ja rahat pois. ja mihin neitokaisen koreografiat on unohtunut. käveli vaan lavalla alusvaatteisisaan. ei muuta kuin neitokainen laihdutuskuurille. uskomatonta diivailua mediaankin päin. onneksi hs ja iltapäivälehdet ei lähtenyt tuon diivan vaatimuksiin mukaan. nöyryyttä hiukan tai loppuu ura lyhyeen.


      • bbbs
        rahat takas kirjoitti:

        en mene enää keikalle, vaikka tulis Suomeen sata kertaa. playbackina biisit ja ääänentoisto surkea. tuli todellakin tunne, että käydäänpä tässä heittämässä keikka ja rahat pois. ja mihin neitokaisen koreografiat on unohtunut. käveli vaan lavalla alusvaatteisisaan. ei muuta kuin neitokainen laihdutuskuurille. uskomatonta diivailua mediaankin päin. onneksi hs ja iltapäivälehdet ei lähtenyt tuon diivan vaatimuksiin mukaan. nöyryyttä hiukan tai loppuu ura lyhyeen.

        näinpä. loppuu levynmyynti lyhyeen ku tollasii keikkoi heittelee. miettis vähän, yleisöhän se hänen palkkas maksaa. show oli mahtava, britney itse lavalla koko keikan ajasta yhteensä about puol tuntii, äänentoisto paska, 2-4 sanaa yleisölle koko keikan aikana. vähän vedetään tääkin nyt tasta alta äkkiä pois tyylillä koko keikka, passiivista.


    • 199191

      Vetää kyllä suurimman osan playbackina, sori

    • entinen fani

      Britney on kivannäköinen nuori nainen joka ei osaa oikein mitään.
      Koko sirkus, musiikki, sävellykset, sanoitukset, tanssi, lavakoreagrafia, tanssijat,
      suunnittelu, managerointi, markkinointi, tekniikka, roudaus, logistiikka jne. on ammattilaisten hyvää työtä. Ainoa osaamaton tässä sirkuksessa on tämä nätti pimu joka ketkuu lavalla tissiensä kanssa ja aukoo suutaan esiäänitetyn musiikin tahdissa.
      Kiva tyttö, ei siinä mitään, mutta vastaavia löytyy joka baarista ja minkä tahansa opiston miltä tahansa luokalta.

      • puhut

        "Britney on kivannäköinen nuori nainen joka ei osaa oikein mitään.
        Koko sirkus, musiikki, sävellykset, sanoitukset, tanssi, lavakoreagrafia, tanssijat,
        suunnittelu, managerointi, markkinointi, tekniikka, roudaus, logistiikka jne. on ammattilaisten hyvää työtä. Ainoa osaamaton tässä sirkuksessa on tämä nätti pimu joka ketkuu lavalla tissiensä kanssa ja aukoo suutaan esiäänitetyn musiikin tahdissa."

        Samaa mieltä. Nainen ei osaa yhtään mitään.


    • connoisseur

      Täällä on paljon väkeä, jotka kaipaisivat välitöntä hoitoa. Maksavat rahaa ja kulkevat satojen kilometrien päästä kuuntelemaan pikkipimperon vääntelehtemistä ja suunaukomista.

      Tätä se teettää kun mielenterveyshuolto on Suomessa huonoissa kantimissa.

    • connoisseur

      Täällä on paljon väkeä, jotka kaipaisivat välitöntä hoitoa. Maksavat rahaa ja kulkevat satojen kilometrien päästä kuuntelemaan pikkulort*n vääntelehtemistä ja suunaukomista.

      Tätä se teettää kun mielenterveyshuolto on Suomessa huonoissa kantimissa.

    • Perunanenäh

      Varmaan tuo on nätti anglosaksissa maissa. Suomalaista TUO EI OIKEIN "NAPPAA".
      Kapeat muumio kasvot, iso nenä ja nurinpäin kääntyneet silmät (japsit ihmettelevät tuota). Mutta brittiläistä kauneuskäsitystä..OK.

      Tulee mieleen, että kun amerikkalinen lehti valitsi maailman 20 seksikkäintä naista...90% heistä oli amerikkalaisia. Kuriositeetin vuoksi pari eurooppalaistakin oli päässyt mukaan. Ilta-Sanomat ja tyhmät ihmiset uskoivat tähän täydellisesti!

      No, amerikan mantereelle on muuttanut maailman
      seksikkäimmät ja neimmat ihmiset! Johan Iltalehtikin todistaa samaa.

    • SALLI MUN NAURAA :DDDD

      kaikki tuli nauhalta haha ei menettänyt mitään

      • jaa vaan

        Noh älkää huoliko, nykyään jokainen isompi artisti vetää nauhalta.. Niin teki esim. Marilyn Manson joskus vuonna yks ja kaks provinssissa (ja kyllä vitutti, kun olit mkasanut liput, jonottanut eturiviin pari tuntia ja sitten äijä vaan seisoo siinä, eikä tee mitään). Katsokaas, se artistin elämä ei ole niin yksinkertaista. Keikkoja vedetään paljon. Pitäisi tanssia ja laulaa yhtä aikaa; kokeilkaa kuinka helppoa on laulaa hengästyneenä ja kuinka hyvltä se kuulostaa. Eikä aina jaksa innostua, ei vain jaksa. Lukekaa vaikkapa muutamia artistien kirjoittamia kirjoja, saatte esimakua, mitä on elämä artistina. Se on katokaas vähän sitä suurempaa maailmaa, kuin tämä Suomi ja suomen pikku Himit ja Yölinnut tai Pete Parkkoset..

        Ja kyllä se neiti laulaa osaa, onhan hän jo sen useita vuosia todistanut, eikö se jo riitä..

        Jos nyt menis vetään vähän koksuu nokkaa..


      • jaa vaan

        Noh älkää huoliko, nykyään jokainen isompi artisti vetää nauhalta.. Niin teki esim. Marilyn Manson joskus vuonna yks ja kaks provinssissa (ja kyllä vitutti, kun olit mkasanut liput, jonottanut eturiviin pari tuntia ja sitten äijä vaan seisoo siinä, eikä tee mitään). Katsokaas, se artistin elämä ei ole niin yksinkertaista. Keikkoja vedetään paljon. Pitäisi tanssia ja laulaa yhtä aikaa; kokeilkaa kuinka helppoa on laulaa hengästyneenä ja kuinka hyvltä se kuulostaa. Eikä aina jaksa innostua, ei vain jaksa. Lukekaa vaikkapa muutamia artistien kirjoittamia kirjoja, saatte esimakua, mitä on elämä artistina. Se on katokaas vähän sitä suurempaa maailmaa, kuin tämä Suomi ja suomen pikku Himit ja Yölinnut tai Pete Parkkoset..

        Ja kyllä se neiti laulaa osaa, onhan hän jo sen useita vuosia todistanut, eikö se jo riitä..


      • asdasd9
        jaa vaan kirjoitti:

        Noh älkää huoliko, nykyään jokainen isompi artisti vetää nauhalta.. Niin teki esim. Marilyn Manson joskus vuonna yks ja kaks provinssissa (ja kyllä vitutti, kun olit mkasanut liput, jonottanut eturiviin pari tuntia ja sitten äijä vaan seisoo siinä, eikä tee mitään). Katsokaas, se artistin elämä ei ole niin yksinkertaista. Keikkoja vedetään paljon. Pitäisi tanssia ja laulaa yhtä aikaa; kokeilkaa kuinka helppoa on laulaa hengästyneenä ja kuinka hyvltä se kuulostaa. Eikä aina jaksa innostua, ei vain jaksa. Lukekaa vaikkapa muutamia artistien kirjoittamia kirjoja, saatte esimakua, mitä on elämä artistina. Se on katokaas vähän sitä suurempaa maailmaa, kuin tämä Suomi ja suomen pikku Himit ja Yölinnut tai Pete Parkkoset..

        Ja kyllä se neiti laulaa osaa, onhan hän jo sen useita vuosia todistanut, eikö se jo riitä..

        Jos nyt menis vetään vähän koksuu nokkaa..

        " jokainen isompi artisti " taitaa olla vähän väärä käsite. Ainakin tallican keikalla james sentään lauleskeli ;)


    • lkdlkn

      Hehe... ei Britney uskalla sentään liikkua itä-euroopassa kadiulla. Se lensi Ruotsista juuri ennen keikkaa kentälle, kiidätettiin autolla keikalle ja pikapikaa keikan jälkeen autolla kentälle ja sieltä Ruotsiin. Ei se edes lapsiaan uskaltais Suomeen tuoda.

      Mut asiasta toiseen. Britney laittoi muutama tunti kivan kuvan Helsingin keikalta Twitterin sivullensa.
      http://twitter.com/BritneySPears

    • S

      Olisin itsekkin halunnut nähdä esityksen. Fanitan erityisesti Britney Spearssia!!! Mahtava laulaja!!! Paras! Kurja vaan etten päässyt. :(

      • kuuno k

        onko elvis kuollut,mitä,mitä?


      • KTK
        kuuno k kirjoitti:

        onko elvis kuollut,mitä,mitä?

        Ja tästä kaikesta maksoitte 100 euroa..?


    • tampereen miäs!!!!!!!!!!

      Sehän esitteli uusimman naisten alusasumuodin... aina kun laitat sloggit jalkaan muista käyttää pitkiä korkkareita... Sellanen kalsaripelle se oli ettei toista ole lindsay lohankin on vetävämpi misu.

    • että tiedoksi vaan

      naurettava hepeniään ja huulisynkkaansa heiluttava kasa meikkiä, ei aito artisti. "Älkää kuvatko minua, ettei naamarini irtoa" Ostakaa paskaa ja maksakaa, typerykset.

      Ei mistään kotoisin.

    • että tiedoksi vaan

      naurettava hepeniään ja huulisynkkaansa heiluttava kasa meikkiä, ei aito artisti. "Älkää kuvatko minua, ettei naamarini irtoa" Ostakaa paskaa ja maksakaa, typerykset.

      Ei mistään kotoisin.

      • oikeassa:

        ei ole Spermalan Riitasta mihinkään - on sellainen onneton äyhkijä. Iukuu niinkuin kissa pistoksissa, mutta ainahan kansaa on näillä huijattu.


    • kertoo

      suomalaisista, että tämmöset aiheet on aina tääläkin suosituimpien keskusteluiden kärjessä? Todella masentavaa.

    • jepjep25465895587

      Sain duunista 3 lippua ko. "artistin" keikalle, jotka iloisinmielin annoin eteenpäin. Ihmettelen,että joku voi maksaa siitä,että pääsee kuuntelemaan playback-esitystä. Britney ei ole koskaan osannut laulaa,eikä koskaan tule oppimaankaan. Joku nyt vetää hernetä nenään tästä mutta mietis hetki ennenkuin avaudut. Muija heiluu lavalla toista tuntia ja laulaa,eikä kuulosta edes hengästyneeltä,ring any bells ??? Huh huh, mitä fuulaa. Voit kysyä keneltä vain,että hengästyykö hillumisen aikana ja pystyy laulamaan/artikuloimaan ilman hengästyneen ihmisen oireita.

      No,Britney sai rahanne ja te unelmanne.

    • jepjep254477848745557845

      Sain duunista 3 lippua ko. "artistin" keikalle, jotka iloisinmielin annoin eteenpäin. Ihmettelen,että joku voi maksaa siitä,että pääsee kuuntelemaan playback-esitystä. Britney ei ole koskaan osannut laulaa,eikä koskaan tule oppimaankaan. Joku nyt vetää hernetä nenään tästä mutta mietis hetki ennenkuin avaudut. Muija heiluu lavalla toista tuntia ja laulaa,eikä kuulosta edes hengästyneeltä,ring any bells ??? Huh huh, mitä fuulaa. Voit kysyä keneltä vain,että hengästyykö hillumisen aikana ja pystyy laulamaan/artikuloimaan ilman hengästyneen ihmisen oireita.

      No,Britney sai rahanne ja te unelmanne.

      • Hehhehehehhe

        Niinpä niin, silkkaa paskaahan tuo britni tekee. Tai on AINA tehnyt. En ymmärrä muutenkaan tätä geneeristä "tanssimusiikkia" jonka sisältösanoma on yleisesti ottaen täyttä paskaa ja miljardi kertaa kierrätettyä mielikuvituksetonta huttua. Kai näistä jotkut ala-arvoiset ammattikoululaiset diggaa. :( Opettelisitte edes kuuntelemaan oikeaa musiikkia OIKEILLA instrumenteilla varustettuna. Ampuisin varmaan itteni jos tykkäisin moisesta roskasta.


    • Wanhat Herrat 69

      Aivan loistava show! Yleisökontakti oli totkai rakennettu minimiin, ehkä hyvä nyt niin. Konsertit sitten taas tulevaisuudessa paikkaa tätä puolta. Rahalla sai todellakin vastinetta, ei mikään 60 min. töräytys, joita myöskin on nähty ns. "maailman tähdiltä".

      Harmi, että tällä keskustelupalstalla on taas kaikki ne, jotka eivät todellakaan olleet lähelläkään ko. tapahtumaa. "Minä sain töistä 5 lippua ja laitin heit eteenpäin", "Britney ei ole koskaan osannut laulaa"," ...diiva...". Voi surkeutta =) Miksi kommentoida konserttia, jossa ei ollut edes mukana? Juu juu, muutama totkai vakuuttaa jopa olleensa.

      JA hei, ei se Elvis enään tule. JA Paul Ankaa pääsee totkai aina kuuntelemaan. Varmasti juttelee mukavia yleisön kanssa suurimman osan ajasta.

      Seuraavaksi Madonna. Yhteistä varmasti taito tehdä kunnon tapahtuma! Ja molemmat osaavat laulaa! JES!

      • Britney!

        No vittu siinähän annoitte liput eteenpäin jos sellaset saitte! Ainakin oikeilla faneilla oli mahdollisuus osallistua tapahtumaan :)

        Kuunelkaa mitä kuuntelette,mutta tajutkaa että kaikki eivät pidä samasta!


      • .....
        Britney! kirjoitti:

        No vittu siinähän annoitte liput eteenpäin jos sellaset saitte! Ainakin oikeilla faneilla oli mahdollisuus osallistua tapahtumaan :)

        Kuunelkaa mitä kuuntelette,mutta tajutkaa että kaikki eivät pidä samasta!

        kun ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken musiikista, tulevat palstalle "kiehumaan" ja muka arvostelemaan jonkun, tässä tapauksessa BS:n, musiikkia ja heitä jotka sitä kuuntelevat. Osaisivat edes sanoa jotain asiallista kommenttia, niin asia saattaisi jopa edetäkin johonkin suuntaan, vaan ei. Tulee vain mieleen, että miksiköhän musiikkia tehdään laidasta laitaan ja kaikelle sille löytyy kyllä kuulijansa. Mutta vain pieni osa ihmisitä notkuu jollakin foorumilla ja valittaa työkseen, kuuntelematta kyseistä musiikkia tai edes sietämättä esiintyjää. Se vain säälittää. Paneutuisitte siihen oman alanne musiikkiin ja fanitukseen, niin rauhan saisivat myöskin ne, jotka tässäm tapauksessa BS:ä kuuntelee ja fanittaa. Eipä silti, että heidän fanituksensa tähän loppuu vaikka täällä hilluttekin, mutta sääliä teitä täytyy. Voisitte hankkia vaikka elämän itsellenne..........


    • oli tosi loistava konsertti. tunnelma oli hyvä lämppäri oli hyvä ja yleisöä oli tosi paljon melkein täysi areena.
      upein konsertti jossa olen ollut ikinä. visuaallisesti varmaan suomen upeimpia mitä on koskaan ollut suomessa.
      tovottavasti konsertista ulee joskus dvd niin voisi katsoa tämän upean spektaakkelin uudelleen.
      ne jotka haukkuvat konserttia niin eivät tiedä mistä jäivät paitsi. britney on upea ja päihittää madonnan menne tullen kaikessa.

      • the omen

        britneysta kun meillä suomessa on kuningasbändimme LORDI joka takoo mainetta ja rahaa jenkeissä.


      • She is the best

        Vaikka olenkin Britney - fani, pidän silti Madonnaa popin kuningattarena, uran pituus ja saavutukset tällä vanhemmalla kollegalla on sen verran mittavat :) . Mutta täytyy sanoo, että Madonna ei ole enää täydessä terässä! Esim. Madonnan uusin, nyt meneillään oleva kiertue on suoraan sanottuna tylsä. Tuntuu, että vastaavan on nähnyt monet kerrat aiemminkin ja paremmin tehtynä. Eikä se Madonna tanssi sen enempää ku Britneykään, vaikka on väitetty, että Madonna tanssisi konsertissaan enemmän kuin Britney. Tosin kummallakin on erittäin provosoiva tyyli esiintyä! Tuollaisen tyylin voi toteuttaa joko hyvän maun mukaisesti tai sitten menee överiksi. Minusta kumpikin taiteilee siinä hyvän ja huonon maun rajalla, mutta pisteet Britneylle, koska popin prinsessa on rakentanut shokeeraavan esityksen ympärille ikään kuin biiseihin välittyvän tunnelman / tarinan lavasteiden ja välineiden avulla ( esim. kappaleessa Peace of me oleva häkki) , jolloin kokonaisuudesta tulee tasapainoinen katsaus. Madonnan keikassa sen sijaan käy melkein sääliksi viisikymppisen naisen robottimainen nykiminen, edes sekavat videot taustalla eivät pelasta esitystä. Mut siitä plussaa, jos Madonna oikeasti vetää livenä :). On vain ajan kysymys, milloin popin kuningattaren titteli siirtyy Britneylle, sillä ko. artisti sen parhaiten ansaitsisi. Toki Christina Aguilera, Shakira yms. ovat myös loistavia artisteja, mutta en vain näe heitä Madonnan manttelin perijänä.


    • Charlotte..........

      Joku täällä arvosteli kovasti Spearsin ulkonäköä. Siis koska te suomalaiset ootte viimeks kattoneet peiliin??? Teillä on pienet aasialaistyyppiset silmät, leveä taulunaama, ei vyötäröä, olette lyhyitä ja aika moni on myös pyöreä. Sitten tuollaiset mongoloidit on aina arvostelemassa pitkien, hoikkien ja nättien ulkomaalaisten naisten ulkonäköä!! Tiedän, koska olen itse puoliksi ulkomaalainen ja suomalaiset äijät on aina arvostelleet ulkonäköä. Vaikka suurin osa palautteesta on myönteistä, on myös niitä jotka katsovat asiakseen sanoa isoon ääneen niin että varmasti kuulen, että "ei tuo nyt niin erikoinen ole". Kuka suomalainen äijä muka itse on hyvännäköinen. Niin ja sit ne venäläiset luuskat ja vinosilmät, mitä tuotte idästä/aasiasta. Ei nekään erikoisia ole. Kattokaa peiliin ja miettikää onko varaa arvostella kenenkään ulkonäköä ja varsinkaan itseänne paremman näköisten ihmisten!!!

      • tuiskukin osaa laulaa

        Britneyn ulkonäkö on sikäli kommentoitavissa että jos laulaja ei laula niin kai se sitten myy ulkonäöllä.

        Onhan Tuiskun Anttikin hurjän söpö pikkupoika, ei sille silti kuuluis mikkiä antaa.

        Sikäli noi voi kyllä päästää lavalle että CD:ltä kuulee saman kuin lavallakin.

        Eikös Charlotte ollu hämämäkki joka asui possulassa?


      • muista kirjoitat?

        "Teillä on pienet aasialaistyyppiset silmät, leveä taulunaama, ei vyötäröä, olette lyhyitä ja aika moni on myös pyöreä. Sitten tuollaiset mongoloidit on aina arvostelemassa pitkien, hoikkien ja nättien ulkomaalaisten naisten ulkonäköä!! "

        "sit ne venäläiset luuskat ja vinosilmät"

        "miettikää onko varaa arvostella kenenkään ulkonäköä "

        Kirjoituksesi on ristiriitainen, et pidä siitä, että ihmiset arvostelee muiden ulkonäköä ja sitten itse arvostelet? Vai onko näin, että sua ei saa arvostella, mutta sä voit arvostella muita? Ja kauneus on katsojan silmissä, joku voi pitää kauniina/komeana ihmistä jota joku muu ei pidä. Makuasioita.


    • Tiedonjanotus

      Näkykö siltä muuten se vittu lavalla. Sehän sitä esittelee aina kun mahdollista. Oliko se taas kyniny sen paljaaksi niin, että hoo-hipsu-häpyhuulet lörtsöttivät joka suuntaan niin, että vitun rako vain nauroi? Kerro! Kerro! Kerro! Näyttikö siltä, että joku oli sitä nussinu yöllä vittuun?

    • She is the best

      En valitettevasti päässyt paikan päälle tähän konserttiin, mutta olen katsonut sen youtubesta! Britney todella säteili lavalla, itsevarmana, eloisana ja iloisena. Olen aina pitänyt siitä, kuinka Britneyn konserteissa panostetaan visuaalisuuteen. Tanssinumerot, näyttävät asut, videoesitykset, erikoistehosteet, taikatemput ja varsinainen sirkus - show muodostavat täydellisen paketin ! Kokonaisuutena konsertti on sangen räväkkää ja rohkeaa, etenkin kun biisilistan kappaleet ovat jotain muuta kuin viatonta purkkapoppia. Tykkäsin kuitenkin kovasti, kun uran läpimurtokappale Baby one more time oli myös mukana!

      Birtneyn aikaisempia konsertteja olen nähnyt televisiosta ja dvd : ltä. Voisi sanoa, että yhteinen tekijä kaikille Britney Spearsin isoille konserteille kiertueesta riippumatta on energisyys ja todellinen lavasäteily. Toivottavasti nuo ominaisuudet pysyvät mukana jatkossakin!

      Playbackistä on ihan turha valittaa, koska sitä käyttää poppareista varmasti reippasti yli puolet, enemmän tai vähemmän. Kyllä Britney taisi osittain livenäkin laulaa? Ainakin Boys ja Everytime kuulostivat oikeasti liveltä. Jos 100% live - esitystä haikailee, on mentävä johonkin klasissen musiikin konserttiin tai vaikka rock - tapahtumaan.

      Ymmärrän, että monet mollaa Britneytä, se on helppoa ja syitä riittää. Oon silti huomannut, että etenkin Britneyn musan kuuntelu tai kyseisen artistin fanitus jakaa ihmisten suhtautumisen kahteen leiriin. Joskus kun menee sanomaan väärässä paikassa väärään aikaan,että kenenkäs musasta sitä tykkäpi, ni johan saa leiman otsaansa. Toisaalta on tyyppejä, jotka osaa ajatella iteki, eivätkä takerru tuollaiseen asiaan. En silti anna kyseisen ilmiön olla esteenä faniudelleni. Britney tulee olemaan aina paras artisti meikäläiselle!

    • Britneyblaa

      Vaikka oli aitiopaikka edessä, alkoi melkeinpä kyllästyttää.. Sama kuin olisi kuunnellut radiosta tai katsonut telkkarista..
      Playback keikka! :S Sillä naisella ei valitettavasti enää lauluääntä ole.
      Levyillä kuullaan tietokoneella muokattua ääntä.. :/

    • että Britney on

      silmiensä puolesta rehellinen ihminen; silmät ovat sielunpeili vai väittääkö joku vastaan?

    • fanit
    • tsvsa

      kuka on britney

    • CandyboX Collector

      Minunkin miellestä oli aivan mahtava konsertti ! :-) (Globen, Tukholma)
      En välitä mitä kaikkea paskaa lehdissä lukee hänesta - hän on showgirL ! ;D

      Mut ei hän antanut mitään nimmareita, ei ainakaan Ruotsissa..

      Moikka ! / Sari

    • on ihmisille,

      jotka eivät pidä hiljaisuudesta. Surullista oikeasti että jotkut tosissaan kuuntelee sitä paskaa vielä aikuisina ihmisinäkin, alle 15-vuotiaat tytöt vielä ymmärrän. Maailma on täynnä oikeaa kaunista musiikkia jossa on sisältöä, esim. klassista, mutta monet vain tyytyvät Britneyyn ja maksavat itsensä kipeäksi paljastelevan ja julkisuudessa sekoilevan laulutaidottoman luuskan näkemisestä (eikä edes kuulemisesta, playbäkkinähän tuo veti)... Noh, kaikkea ei voi järjellä käsittää.

      • She is the best

        Ei siinä mitään, vaikka et Britneyn musiikista tykkääkään, mutta aikamoinen yleistys tuo kommenttisi! :) Se, että kuuntelee tämän artistin levyjä, ei tarkoita sitä, etteikö voisi kuunella muutakin. Esim. ei mulle tule vaikeuksia klassistakaan musaa kuunella, Mozart ja vastaavat on ihan ok. Sitäpaitsi tuo musiikkimaku ei kato ikää! Mitä surullista siinä muka on, jos aikuinen ihminen tykkää kuunella Britneyn musiikkia? Ei kerrassaan mitään, kun tarkemmin rupeaa ajattelemaan. Luulenpa, että tuo surullinen fiilis heijastuupi ei - musiikillisista asioista. Britneyn musiikista tykkäämätön henkilö kokee jotenkin säälittävänä ko. artisin musaa kuuntelevan tyypin, koska kaiketi alitajuisesti ajattelee, että musan kuunelija diggaa myös näitä ei - musiikillisia asioita! Näin asian laita ei l välttämättä ole. Musiikki on musiikkia ja siitä voi pitää sellaisenaan. Paljastelut ja sekoilut ajoittuivat vuoteen 2007 ja vuoden 2008 alkupuolelle. Kannattaa siis vähän päivittää noita tietoja :) . Surullista tässä on joidenkin ihmisten jyrkät asenteet.


      • oli hyvä
        She is the best kirjoitti:

        Ei siinä mitään, vaikka et Britneyn musiikista tykkääkään, mutta aikamoinen yleistys tuo kommenttisi! :) Se, että kuuntelee tämän artistin levyjä, ei tarkoita sitä, etteikö voisi kuunella muutakin. Esim. ei mulle tule vaikeuksia klassistakaan musaa kuunella, Mozart ja vastaavat on ihan ok. Sitäpaitsi tuo musiikkimaku ei kato ikää! Mitä surullista siinä muka on, jos aikuinen ihminen tykkää kuunella Britneyn musiikkia? Ei kerrassaan mitään, kun tarkemmin rupeaa ajattelemaan. Luulenpa, että tuo surullinen fiilis heijastuupi ei - musiikillisista asioista. Britneyn musiikista tykkäämätön henkilö kokee jotenkin säälittävänä ko. artisin musaa kuuntelevan tyypin, koska kaiketi alitajuisesti ajattelee, että musan kuunelija diggaa myös näitä ei - musiikillisia asioita! Näin asian laita ei l välttämättä ole. Musiikki on musiikkia ja siitä voi pitää sellaisenaan. Paljastelut ja sekoilut ajoittuivat vuoteen 2007 ja vuoden 2008 alkupuolelle. Kannattaa siis vähän päivittää noita tietoja :) . Surullista tässä on joidenkin ihmisten jyrkät asenteet.

        älkää kitiskö, show oli hyvä.. ja hyvät oli jatkotki Hiltonis ;) ps. Se "asu" siksi ruotsissa, koska se levytti uusia biisejä ;)


      • jefa
        oli hyvä kirjoitti:

        älkää kitiskö, show oli hyvä.. ja hyvät oli jatkotki Hiltonis ;) ps. Se "asu" siksi ruotsissa, koska se levytti uusia biisejä ;)

        Jos puhutaan pelkästään lauluäänestä, voisi sanoa, että Britney ei osaa sen kummemmin laulaa. Jos verrataan esim. Christina Aguileraan. Onhan Britneyllä joitakin ihan hyviä biisejä, joiden tahdissa on mukavaa pyöriä tanssilattialla.. Britneyn ääntä parannellaan kuitenkin varmasti tietokoneella, tai ainakin se kuulostaa vahvasti siltä. Christinan äänestä taas kuulee kuinka nainen osaa vetää korkealta niin että ääni kuitenkin pysyy kirkkaana ja selkeänä ja muutenkin ääni kuulostaa puhtaammalta.. Tanssitaidoista tai diivamaisuudesta en mene sen enempää mitään sanomaan kun en ole asiaan tutustunut..


      • pianonvirittäjä
        jefa kirjoitti:

        Jos puhutaan pelkästään lauluäänestä, voisi sanoa, että Britney ei osaa sen kummemmin laulaa. Jos verrataan esim. Christina Aguileraan. Onhan Britneyllä joitakin ihan hyviä biisejä, joiden tahdissa on mukavaa pyöriä tanssilattialla.. Britneyn ääntä parannellaan kuitenkin varmasti tietokoneella, tai ainakin se kuulostaa vahvasti siltä. Christinan äänestä taas kuulee kuinka nainen osaa vetää korkealta niin että ääni kuitenkin pysyy kirkkaana ja selkeänä ja muutenkin ääni kuulostaa puhtaammalta.. Tanssitaidoista tai diivamaisuudesta en mene sen enempää mitään sanomaan kun en ole asiaan tutustunut..

        Tämä tähtönen ei ole ainoa jonka ns.laulusaundia muokataan koneilla,erilaisella
        rekvisiitalla halutaan peitellä sitä,että musiikki tulee nauhalta,mietitty juttu.On
        paljon bändejä sekä solisteja jotka ihan oikeesti osaa hommansa.Mitä näihin biiseihin tulee osa on tehty jo vuosia sitten,ihan kuin olisin kuullut aikaisenmin?
        Olisi mielenkiintoista nähdä ja kuulla kuinka sujuisi täysin vieras kappale,
        kun pitäisi laulaa se nuoteista,voin sanoa heti ei onnistu! Olen virittänyt pianoja 35 v ja nähnyt sinne kulisseihin,en tosin tämän tähtösen mutta monien muiden,kertakäyttösytkäri,kaasu aika vähissä!


    • lololololoooolllllll

      Se oli tosi ihguu

    • moipöö

      jep jep

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2384
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      60
      2114
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1951
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1682
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1602
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe