Mikä ilmakivääri max 60 Eur

todellinen noviisi

Moi,

Ajattelin ostaa mökkihuviksi halvan ilmakiväärin. Olen katsellut, että Hong Kongissa löytyisi Gold Cupia hintaan 25 Eur ja Moto.netistä saa tällaisen 59 Eurolla

http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=53-7137

Onko suosituksia mistä ja minkä merkkisen ilmakon haen, kun hintaa saa olla korkeintaan tuo 59 Euroa.

Onhan tuollaisessa Gold Cupissakin muuten varmistin?

5

2015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viesteihin vastaileva.

Toinen mokoma ainakin pitäisi säästää lisää. Halpa taittuvaviritteinen on todella huono ostos. "Sarana" heikko kohta. Kiinteäpiippuinen alta tai sivustaviritettävä kestää ainakin kauemmin.

• mökkihuviksi

ei liene väliä millainen tuskin tarkuusammuntaa harrastat,saat honkkarista neljä ilmakkoa samalla rahalla mitä maksaa vipuviritteinen

• Viesteihin vastailija

Kun honkkarin ostat ja viikon silloin tällöin sillä lätistelet, sarana suivaantuu. Ei ole piipun alku ja sylinterin reikä enää kohdallaan. Tiivistyskin viturallaan. Paineet variksille ja luoti melkein varpaillesi vaipuu. Mielesi hetikohta hatutukseen taipuu.

• aseharrastaja

Tuossa hintaluokassa aivan sama, halvin mahdollinen paras, joskus ~10-15 vuotta sitten ostin citarista jonku halvan sohlon 20mk?, vieläki se kituuttaa menemään, suht tarkkakin. Ja on ammuttu ja paljon. Mökkikäyttöön se on parempi ku tuo toinen kivääri, Remington joka maksoi *15 euroissa ku mitä koi kiinanihme markoissa. Toki voimaa remingtonissa on hieman enemmän, laudasta läpi viiheltäen mutta pahviin ammuttaessa siitä on vaan haittaa, potkaisee aivan jumalattomasti ja se syö tarkkuutta. Sen 304m/s lähtönopeus on aivan turhaa jos on tarkoitus ampua tarkasti, kilpakivääreissä(luokkaa 1-3k€) lähtönopeus on n.160-170m/s ja sellaisella tekee sellaista 8mm kasaa/ 5laukausta 15m tuelta helposti joten lähtönopeuksia ei saa tuijottaa. Laukaisu on taas sitten se missä halvoissa hävitään ja paljon mutta kaikkea ei voi saara.

• osmootti

älä osta mitään lutkua! osta kunnon alaviritteinen gamon tai hatsanin ilmakivääri! Mulla on, toiminu todella hyvin! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2633
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1687
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1546
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe