Äsken pyöräilessäni kaverini näköinen ihminen tuli minua vastaan. Hän on kuitenkin toisella puolen Suomea festareilla, ja vielä varmistin asian soittamalla hänelle. Taustalta kuului kova melu ja musiikki, enkä muutenkaan usko että hän valehtelisi minulle.
Tämä tyyppi jonka näin, näytti aivan selvästi kaveriltani. Hän ei kuitenkaan moikannut takaisin tai näyttänyt edes näkevän muita ihmisiä. Kaverini on sen verran "omalaatuisen" näköinen, että en usko olevan ketään samannäköistä, puhumattakaan, että näin pienellä paikkakunnalla.
Näinkö ehkä kaksoisolennon ("doppelgänger"), vai onko kaverini poikkeuksellisen kavala valehtelija? Olen vähän huolissani hänestä, koska kaksoisolennon näkemisen uskotaan olevan kuoleman tai pahan onnen enne. Olen jo pari kertaa soitellut hänelle, että olisi varovainen. En kuitenkaan kehtaa kertoa mitä näin, koska hän voisi pitää minua hulluna!
Hän ei myöskään puhelimessa vaikuta siltä, että hän tietäisi minun nähneen "hänet", vaan aivan vilpittömän kuuloisena kertoo kuulumisiaan. Jos kaverini olisi tullut äsken vastaan, hän olisi varmasti nähnyt minut kun moikkasinkin hänelle, vaikka tämä esittikiin että ei näe. Se että hän "jäi kiinni" valheesta kuuluisi kyllä hänen puheestaan, eikä hän enää edes yrittäisi väittää olevansa festareilla, koska kuitenkin näin hänet täällä ja tietäisin että hän ei ole. Siksi näkemäni ei voinut olla kaverini.
Kaksoisolento??
23
2893
Vastaukset
- lukenut
Ja yrittää niitä vaihtaa oikeisiin!
Tuosta Jeesus sanoi:"Yli kaiken peljätkää häntä, jolla on tapettuaan valta heittää helvettiin!" Uusi Testamentti
Eli kannattaa kiertää kaukaa.
Mustalainen voi seisoa oven takana soittamassa ovikelloa ja oven vieressä voi piileskellä tuollainen kaksoisolento! Tai muulla tavalla.- tähän?
Mikä yhteys mustalaisilla on näihin mielestäsi saatanan aikaansaamiin kaksoisolentoihin? Mustalaisethan ovat valtaosin kristittyjä, ja vieläpä periaatteen tasolla hartaita sellaisia, vaikka käytännössä eivät aina periatteiden mukaan toimisikaan.
- parkettien sellainen
Se kaveri kusettaa sinua koska luottaa siihen että uskot saumattomasti hänen puheisiinsa etkä omiin silmiisi. Niinkuin näytät uskovankin.
- ihmisillä on
kaksoisolento jossain päin maailmaa, siis ihan joka ikisellä.
Eli älä ole huolissasi.- moisen väitteen
kuullut ?
Olen kuullut että koira haudattuna sarjan päähenkilöstä olisi olemassa kaksoisolento ja vieläpä suomalainen mies, ellen väärin muista !!?
- Dru
Jos sinusta tuntuu tuolta, kannattaa mielestäni luottaa vaistoihinsa. Soittele kaverillesi ja tarkista, että on kunnossa!
- jos tuo
on totta. Sen olen itsekkin joskus kuullut että jokaisella on kaksoisolento jossain päin maailmaa, mutta en oikein usko sitä. Olisit mennyt jutteleen tuolle "kaksoisolennolle", olisit nähnyt hänet lähempää ja voinut tarkistaa onko hän kaverisi/tismalleen kaverisi näköinen.
- sdvsdvd
https://youtu.be/RmQHWlQpDVY?t=86 Siinä muistaakseni Petteri Olkinuora tuo nuorempi tyyppi ja tuossa joku http://nobledental.co/index.php/doctors/40-dr-abdalla-alsabra lääkäri. Onhan heissä vähän samaa näköä
- asfarggr
Siinä joku ihme https://youtu.be/_H6lNpzpMW0?t=24 vähän arto paasilinnan näköinen tyyppi
- triplojanähnyt
Kolmoisolentojakin voi olla !
Mulle tuli vastaan kolme naapurin näköistä jannua.
Ne on sen kolmoisolentoja !- viis-sorminen
Mun eno sano, jotta ihmisel voi olla nelos ja viitosolentojakin.
Siis niin monta kun yhdes kädes on sormii. - RAAMATUNTODISTUS
viis-sorminen kirjoitti:
Mun eno sano, jotta ihmisel voi olla nelos ja viitosolentojakin.
Siis niin monta kun yhdes kädes on sormii.Kuutosolentojakin voi olla.
Nimittäin Jumala loi maan Pyhän Raamatun todistuksen mukaan kuudessa
päivässä, eli päivä per olento.
Seitsemäntenä päivänä Jumala sitten huilasi. - persettisoikoon
RAAMATUNTODISTUS kirjoitti:
Kuutosolentojakin voi olla.
Nimittäin Jumala loi maan Pyhän Raamatun todistuksen mukaan kuudessa
päivässä, eli päivä per olento.
Seitsemäntenä päivänä Jumala sitten huilasi.Eli seitsemäs saman näköinen onkin sitten saatanan luoma demoni?
- Sinausta
Liskoihmiset eli reptiliaanit (myös liskot, drakonialaiset) ovat UFO-ilmiöön liittyvien nykyajan uskomusten mukaan liskonkaltaisia, ihmisenmuotoisia avaruusolentoja. Liskojen kerrotaan voivan tekeytyä ihmisten näköisiksi ja kuuloisiksi. Joissain salaliittoteorioissa liskoihmiset ovat soluttautuneet päättäviin asemiin, ja ohjailevat ihmiskunnan asioita.
Maailma toimii samalla tavalla, kuin ei oliskaa olemassa salaliittoteoriaa. Ei tarvitse pelätä mitää kun Jeesus on läsnä, ja autuuden muuri suojana.- liskosisko
JEE, JEE , VELJET SISKOT
JEESUS VOITTAA KAIKKI LISKOT !!!
- Kaksoisolento
Olen myös törmännyt Suomessa American pie elokuvan Jim Levenstein (lukiolaispojan) isän Noah Levensteinin näköiseen kaksoisolentoon eräässä tapaamisessa. Heti tavattuani hänet minulle tuli tuntemus, että olen nähnyt hänet jossain aiemmin, kun hän oli niin tutun näköinen. Vasta jälkeenpäin ajattelin asiaa tarkemmin minulle valkeni, että häntä vastaavan tyypin olin nähnet American pie elokuvassa.
- seiskafani
Mä tapasin kaverin näköisen olennon ja alkup. kaverin olin tavannu 7 vuatta
sitte.
Se oli seittoisolento ! - satavarma
Mulla on kaksoisolentoja alun toistasataa .
- tuhatvarma
satavarma kirjoitti:
Mulla on kaksoisolentoja alun toistasataa .
Mulla niitä on alun toistatuhatta !
- Anonyymi
https://youtu.be/4ffvc1QaHlA?t=108 vertasimpa tuota grillimyyjää tähän seuraavaan https://youtu.be/yONXeoQSjQE?t=3 eli tohon TImo Tavalliseen. Ovatkoha sukua, muistuttavat niin toisiaan
- Anonyymi
Neumanilla oli aikanaan kaksoisolentoja Suomessakin tai päinvastoin Do they know its christmas 1984 lopussa sielä taustalla Neuman ei varmasti laula kuorossa mukana.
- Anonyymi
On niitä samannäköisiä ihmisiä ei se mikään yliluonnollinen asia ole...,,,
- Anonyymi
https://crop.kaleva.fi/IGG9vM6fvOCGyGvvcjx3SF78zlA=/2600x1894/smart/https://lorien-media-prod.s3.amazonaws.com/images/archive/2020/09/06/2020.09.06.05.56.39_neo-3781227.jpg Siinä melkein kuin elastinen ja Floor Jansen vieretysten . Onhan Jukassa kyllä heiman ehkä BB-Jukan ja räppäri Toni Samin näkyä kans mutta ilmeen perusasu ja naaman asento jotenkin elastismainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17410168Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523425Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493163- 642835
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032189- 1162163
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251993Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671608Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221386Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121356