kaksoismassavauhtipyörä

pyörä pyörii

Onko kenelläkään tietoa onko noita vauhtipyöriä jouduttu vaihtamaan useammin kuin kerran.Itselläni dsg jettaan vaihdettu kerran,ihan vaan mietityttää että onko vaihdetut vauhtipyörät laadultaan parempia vai onko edelleenkin tuurista kiinni miten jatkossa käy?

4

2576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jürgen

      Minulla on nyt se tilanne edessä Skoda Octaviassa 2.0 TDI DSG että joudun uusimaan ko.osan ja toivon että ei tarvitse vaihtaa toista kertaa.Jollakin palstalla luin että sen kaksoismassavauhtipyörän pitäisi kestää auton iän mutta joissakin malleissa se on viallinen tai väärin asennettu niin sitten tulee kalliita korjauksia.
      Toivotaan että kestää pitkään.

    • jappi-x

      Se kestää mitä kestää. Kaksoismassavauhtipyörän kestävyyden kannalta paras ratkaisu on vaihtaa tilalle tavallinen vauhtipyörä ja kytkin. Korjasin oman volkkarini laittamalla täristävän vauhtipyörän tilallle National-korjaussarjan jossa tuli tavallinen vauhtipyörä ja kytkin sekä pultit. Loppui vauhtipyörän täristys ja klotaaminen. Auto toimii niinkuin ennenkin.

      Osat maksoi 425 euroa ja töihin meni muutama tunti. Mielestäni ei ollut kallista, tai edes vaikeata. Oma mekaanikko piti ideaa hyvänä ja meinasi hommata itelleenkin jos vauhtipyörä rupeaan täristämään.

      http://www.tuningstudio.fi/portal/tuoteryhmat?productcategory=2610§ion=c

      • Hepsu124

        Paljon ajava voi joutua vaihtamaan 2-3 vuoden välein. Kannattaa olla tarkkana noiden kanssa.


    • vagg

      itsellä meni kaksoismassavauhtipyörä paskaks vw passat 1.9tdi vm.-00 ja tilasin uuden ja maksaa ovh. 780 ja kytkin paketti 350. jos minun aikana hajoaa toisen kerran niin laitan kiinteän vauhtipyörän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2262
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1739
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1656
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1457
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe