Minulla on kaksi hiilipiirosta, joiden tekijästä en saa selvää.
Yksi on 1948 A tai H Talvio. Oliko näillä taiteilijoilla enenmänkin tuotantoa.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2098211.jpg
Kenen tekemä hiilipiiros
10
4899
Vastaukset
- ArtZone
Minulla on saman taiteilijan 3 piirrosta.
Yksi on vuodelta -49 ja kaksi vuodelta -51.
Signeerattu nimellä A.Talvio.- klog
Täältäkin löytyy tuollaista taidetta Signeerttu A. Talvio vuodelta -61. Kuvassa vesiputous.
Olisi kiva tietää, ovatko nämä minkään arvoisia? - Heli 51
klog kirjoitti:
Täältäkin löytyy tuollaista taidetta Signeerttu A. Talvio vuodelta -61. Kuvassa vesiputous.
Olisi kiva tietää, ovatko nämä minkään arvoisia?Minultakin löytyi vanhempien jäämistöstä pari Talvion hiilityötä v.1948. Onkohan niillä mitään arvoa !
Heli - Taide
Heli 51 kirjoitti:
Minultakin löytyi vanhempien jäämistöstä pari Talvion hiilityötä v.1948. Onkohan niillä mitään arvoa !
HeliOstin juuri ko. taiteilijan kehystetyn grafiikkatyön v.-53 huutokaupalla ja maksoin kokonaiset 4 euroa...siis halvalla sain! Netissä pyynnit n.20-30 Euroa/ kpl.
- Regina Rento
Taide kirjoitti:
Ostin juuri ko. taiteilijan kehystetyn grafiikkatyön v.-53 huutokaupalla ja maksoin kokonaiset 4 euroa...siis halvalla sain! Netissä pyynnit n.20-30 Euroa/ kpl.
Hiilipiirros: Taleva järvi ? Vuodelta -47
- toisen talun tekijä
Regina Rento kirjoitti:
Hiilipiirros: Taleva järvi ? Vuodelta -47
Kuka on tekijä kahdessa ylemmässä piirroksessa. (toinen kuva ei näkyvissä)
- null Lepe
null Todennäköisesti A Talvio. Omistan A Talvion hiili- lyijykynätyön vuodelta 1938. Joka on tehty hyvin lapsenomaisesti. H Talvio on todennäköisesti hänen poika.
- graffigna
ainakin hyvin samantapainen hiilityö.
Ilmeisesti siis tuotantoa enemmänkin...
Millaiset kehykset noissa töissä? Onko pelkkä lasi joka teipattu mustalla teipillä reunoista? - Kolinmaisema
Oulun kierrätyskeskuksessa on A. Talvion tekemä "värikynätyö,takana teksti arvomalli." Vuodelta 1917.
- SHR
Minulla on A Talvio hiilityö Kaivo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513735Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182767Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6242405Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202087KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar852012Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441731- 221693
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431655Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971516- 281476