Minulle puhuttiin totena, eli lapsenlapselleni oli kerrottu, että noutaja on koulutettu näyttelemään kuollutta, jotenka tämä koira kuulema lopettaa hengittämisen. Kerran oli ollut hengittämättä peräti 20 minuuttia kun oli unohdettu "herättää" henkiin.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Noutaja näyttelee kuollutta,lopettaa hengittämisen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kuka uskoo?
3
474
Vastaukset
- milla_88
Kyllä, pitää paikkansa.
- varmasti pidä!
Mikään hapella toimiva otus ei ole 20min hengittämättä!!
Ymmärrän että pienet lapset saattavat tuon uskoa, muttaettä aikuiset ihmiset...hävetkää hupsut :D
- ...
...myös koirat voivat hengittää monella tavalla. On syvää ja pinnallista hengittämistä.
Kokeile itse, osaat itsekin hengittää ilman, että vatsa tai rinta kohoilee. Tee sitä 20 minuuttia, niin kärsit tajuttomasta happivajeesta ja olet tappanut päästäsi paljon aivosoluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510