raiskaus kiihottaa

Yks vaan

Oonko ainoa "lajiani", ku mua raiskaus, tai pikemminki väkisin ottaminen jotenki kiihottaa? Kaiken lisäksi tää alko tuntuu näinki paljo sen jälkeen, ku miestuttavani,melkeen miesystäväni raahasi mut väkisellä sänkyyn, ikäänkuin kostoksi, repi multa housut, nuoli ja työnsi sormia sisään, oli jo ottanu iteltäänki housut, mut ei saanu seisomaan(ja luulen, ettei hän halunnutkaan viedä ihan loppuun). Nyt haluisin, et sama toistuis uudelleen..Ottakaa jotain kantaa?!

17

11963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwer

      jotain pelottavan samaa seksissä ja väkivallassa.

      ehkä et poikkeakaan monesta.

    • Täysin normaalia

      Raiskaus- ja väkisinotto-fantasiat ovat yleisiä niin miehillä kuin naisillakin.

      Muistaakseni tutkimuksien mukaan hieman yli 50% naisista myöntää fantasioivansa tulevansa raiskatuiksi.

      • just joo..

        Nyt tän lukee joku hullu pervo raiskaaja ja aattelee et no niin onpa hyvä, puolet naisista tosiaankin haluaa tulla raiskatuksi et eiku mäkeen vaan!! Raiskaajat haluu vaan satuttaa ja hallita, sillä ei ole mitään tekemistä rakastelun kanssa. Jos nainen fantasioi tulevansa raiskatuksi, tarkoittaa se varmaan lähinnä roolileikkejä tutun ja turvallisen seksikumppanin kanssa. Mua ei oo raiskattu, mut oon nähny unta jossa mua raiskas ex-poikaystävä, ja tunsin itseni likaiseksi ja oloni kauheaksi kauan aikaa..eli jos unikin vaikuttaa noin voimakkaasti, oikea raiskaus varmaan tappais mut henkisesti..


      • Pion
        just joo.. kirjoitti:

        Nyt tän lukee joku hullu pervo raiskaaja ja aattelee et no niin onpa hyvä, puolet naisista tosiaankin haluaa tulla raiskatuksi et eiku mäkeen vaan!! Raiskaajat haluu vaan satuttaa ja hallita, sillä ei ole mitään tekemistä rakastelun kanssa. Jos nainen fantasioi tulevansa raiskatuksi, tarkoittaa se varmaan lähinnä roolileikkejä tutun ja turvallisen seksikumppanin kanssa. Mua ei oo raiskattu, mut oon nähny unta jossa mua raiskas ex-poikaystävä, ja tunsin itseni likaiseksi ja oloni kauheaksi kauan aikaa..eli jos unikin vaikuttaa noin voimakkaasti, oikea raiskaus varmaan tappais mut henkisesti..

        Jokainen täysjärkinen ihminen ymmärtää eron fantasian ja todellisuuden välillä. En todellakaan väittänyt, että raiskauksesta fantasioiva nainen (tai mies) haluaisi fantasiansa toteutuvan oikeasti.

        Ja mitä tulee fantasioiden "sairauteen", niin haluaisin kommentoida sen verran, että mielestäni "sairasta" fantasiaa ei ole olemassakaan. Jokainen ihminen on seksuaalisuudeltaan erilainen. Ei voida vetää rajaa normaalin tai epänormaalin välille. Yleisen ja harvinaisen välille kylläkin, mutta epätavallinen seksuaalinen fantasia tai orientaatio ei tee ihmisestä henkisesti sairasta.


      • babeii
        just joo.. kirjoitti:

        Nyt tän lukee joku hullu pervo raiskaaja ja aattelee et no niin onpa hyvä, puolet naisista tosiaankin haluaa tulla raiskatuksi et eiku mäkeen vaan!! Raiskaajat haluu vaan satuttaa ja hallita, sillä ei ole mitään tekemistä rakastelun kanssa. Jos nainen fantasioi tulevansa raiskatuksi, tarkoittaa se varmaan lähinnä roolileikkejä tutun ja turvallisen seksikumppanin kanssa. Mua ei oo raiskattu, mut oon nähny unta jossa mua raiskas ex-poikaystävä, ja tunsin itseni likaiseksi ja oloni kauheaksi kauan aikaa..eli jos unikin vaikuttaa noin voimakkaasti, oikea raiskaus varmaan tappais mut henkisesti..

        Jos nainen nyt täällä kertoo unelmoivansa väkisin ottamisesta, niin ei se nyt tarkoita sitä että hän yllyttäisi miehiä raiskaamaan. Jos ihmiset alkaisivat noukkia toimintaohjeita netistä, niin aika hullu/vaarallinen tämä maailma olisi. Monet nykynaiset kaipaavat hieman voimakkaampia otteita miehiltä, jotka tuntuvat nykyään olevan melko pehmoja. Raiskaus on kenties liian voimakas ilmaisu, mutta pieni kuritus on asia erikseen ;)


    • .....

      Siksi mieheni kanssa harrastetaanki sm:ää jotta saan kokea turvallisesti tuontapaisia juttuja.Oieka raiskaus ei käytännössä olisi yhtään "kivaa".HYI
      Mutta siitä fantasiointi on monilla naisilla normaalia.

      • Mielipide

        .....vaan vain yksi tapa harrastaa seksia.....


    • mies

      Valta kiihottaa. Raiskaus on äärimmäistä vallankäyttöä.

      • supergourmet

        se on. Minäkin kiihotun räjähdysmäisesti kun mieheni raiskaa mua.Repii hiuksistä,raahaa,puree ja läimäyttää tosi kovaa takapuolelle...eli olen alistuva.Tosielämässä olen kuitenkin kovis.


    • Raiskattu

      Mä haaveilen miehestä, joka on rakastava ja empaattinen, joka jaksaa ja ymmärtää, ja arvostaa ja kunnioittaa minua.

      Joka rakastaa minua hellästi ja intohimoisesti joka solullaan.

    • Käärmeensilmät

      Fantasiana rajummat otteet raiskaukseen saakka ovat yleisiä. Ongelmana ne alkaa olla vasta kun pyörii mielessä pakkomielteenomaisesti, muu läheisyys/seksin muoto ei innosta ja alkaa riistäytyä todellisuuden puolelle.

      Fantasian suosisio ei ihmetytä, suorituspaineiden aikana on kuvitelmissa vapauttavaa olla se jolle tehdään ei se joka päättää. Terve s/m suhde voi ilmentää noita tarpeita suht turvallisella tavalla.

      Raiskauksen todellisuus sensijaan on karu ja traumaattinen. Vaikeaa on jos on vahvoja fantasioita ja etsii kumppanista agressiivisia otteita- toisinaan riski törmätä aidosti vaaralliseen yksilöön kasvaa ja siitä on leikki kaukana.

      • Nannu

        Mäkin olen aina fantasioinut raiskauksesta ja se on ainoa fantasia joka saa mut tulemaan!

        Mutta todellakin paino sanalla FANTASIA! Raiskauksessa sinänsä ei ole mitään kiihottavaa, enkä koe kipuakaan kiihottavana! Kiukku ihan nousee kun täälläkin lukee mitä ihmiset ovat joutuneet kokemaan!

        Mut yleinen fantasia tosiaan on, eikä siinä nähdäkseni mitään pahaa ole!


    • Kieroutunutko

      Minulla on ihan sama juttu, ja itse asiassa googlettamalla tämänkin keskustelun löysin.

      Minua on hyväksikäytetty lapsena, enkä koe sitä millään tavalla kiihottavana, mutta... Tosi nuoresta asti minua on kiihottanut alistaminen ja ns.väkisin makaaminen. Tuntuu tosi ristiriitaiselta vihata jotain ja kiihottua samantapaisista asioista. Olin myös aika järkyttynyt tajutessani, että olin joskus n.10-vuotiaana leikkinyt kaverini kanssa pehmoleluilla leikkejä, joissa oli seksuaalista alistamista.

      Minulla on vähän parempi olo, kun tiedän että muitakin on. Toivon silti, että joku antaa tälle nimen ja kertoo, miten elää sen kanssa (tai päästä siitä eroon).

    • homo!!

      saitko käyrää aekoenaan?

    • pimeässä...

      Ilmeisesti se joitain kiihottaa mutta minua se kuvottaa sillä olen raiskauksen uhri itse enkä fantasioinut moisesta aiemminkaan.
      Minusta seksin kuuluisi olla ihanaa ja että molemmat nauttii mutta miten enää nauttia kun miehen kosketus ahdistaa ja yksin pelottaa kulkea missä tahansa..

    • minäkin outo kenties

      kuulostaa ihanalta. itse en tiedä olenko sairasm kun näen tv;stä raiskauksen kiihotun saman tien. Olen kokenut seksuaalista väkivaltaa, mutta päässyt siitä yli.

    • Anonyymi

      Ehkä se on vain jonkinlainen tapa käsitellä tapahtunutta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1680
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1329
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1258
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      183
      1112
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1033
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      158
      1033
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      892
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      866
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      826
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      784
    Aihe