Ostinpas vajaa vuosi sitten otsikonmukaisen boksin ja täytyy sanoa, että olen todella pettynyt tuotteeseen. Ensinnäkin boksi tykkää tilttailla, jopa useita kertoja päivässä. Tallennukset menevät siksi pilalle, kun boksi tilttaa hetkellisesti, eli sammuu ja sitten käynnistyy. Alkuvaiheessa oli jopa ihme, jos boksi joskus suostui jonkun ohjelman tallentamaan. Nykyisin se jostain syystä toimii hiukan paremmin, mutta kehumaan ei voi ruveta.
Toinen todella rasittava juttu on kuvasuhteen muutos. Eli aina kun boksi tilttaa niin se muuttaa kuvasuhteen ja sen joutuu muuttamaan itse takaisin. Tuohon "ominaisuuteen" alkaa jo tottumaan, mutta silti se ottaa aika raskaasti kupoliin.
Olihan tuo kyllä halpa, mutta kun siihen joutuu ostamaan erikseen kiintolevyn, niin siinä sitä hintaa jo kertyykin. Olisi varmaan kannattanut ostaa kerralla Topfield tms. Mutta totuus on, että samanlaisia paskoja ne kaikki hikiboksit tuppaa olemaan :)
Kansalaisboksi kombotallennin
4
1335
Vastaukset
- Jep jep
Samanlaisia ongelmia on myös minulla ollut. Lisäksi kansalaisboksi saa jotenkin kovalevyn tyhjenemään itsestään. Kiintolevy on toiminut aivan hyvin muussa käytössä, muttei jotenkin tuon boksin kans oikein pelitä. Verkkokauppa kertoo sivuillaan, että levy toimii KB:sin kanssa.
- Tom One
käynnistys järjestys: KB ->kovalevy.
Sammutus KB -> kovalevy.
Jos käynnistät kovalevyn ennenkuin KB:n, saattavat tallennettujen ohjelmien hakemisto mennä sekaisin ja ne eivät enää näy. Tiedostot ovat edelleen tallella, mutta niitä ei enää näy...
Tosin mulle kävi tässä semmonen ihme jotta: Käynnistin kiireessä kovalevyn ennen KB:tä. No tiedostot eivät enä näkyneet... mutta kas kummaa; pidin virtoja pois muutaman päivän pois molemmista laitteista ja hups: kaikki kadonneet ohjelmat näkyivätkin taas tallennettujen ohjelmien listalla. (osaisiko joku selittää tämän?)
- mami
löytyisköhän jostain kaukoo tohon boxiin?
- o22
verkkokauppa.comin huollosta saa tilattua hintaan 9e postikulut. itsellänikin hajosi juuri kaukosäädin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212322
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4262179Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971186Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13985- 45819
Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34800Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!16787Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109786Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte167717Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti33705