Minulla on jalka paketissa ja tilasin pizzan netin kautta kokkolanpizzeria.com osoitteesta, täytyy sanoa että sehän näköjään toimii!
Pojat toi pizzan kotiin alta aika yksikön, ei taida olla muilla täällä tällaista palvelua. Hyvä pojat, hieno palvelu!
Pizzaa netistä!
23
1466
Vastaukset
- aapelis
harmi ku niitten pizzat o paskoja. hyvä mainostusyritys, pojat!
- slvormi
Ai onko siellä kotiinkuljetus, mutta pitää itse tulla hakemaan. Niin kuin Marmarassa aikoinaan. Vittu kuka kerkeää jotain nettitilauksia seurata jos on pizzeriassa töissä? Ei taida kauppa käydä.
- kommenttia
Miten niin, pitää itse hakea, kyllä pizza tuli kotiin asti!
- palvelua saa
kommenttia kirjoitti:
Miten niin, pitää itse hakea, kyllä pizza tuli kotiin asti!
Hot slice pizzeriassa taso vaihtelee suuresti. Pizzaa saa odottaa parhaimmillaan miltei tunnin, täytteet ovat todella usein vääriä, palvelu on töykeää ja hinnat eivät muutenkaan ole halvimmat mahdolliset.Pizzapohjat suoraan kaupan hyllyltä. Tilaan pizzat jatkossa kotiin kokkolan pizzeriasta.
- Ruasta nautitaan
palvelua saa kirjoitti:
Hot slice pizzeriassa taso vaihtelee suuresti. Pizzaa saa odottaa parhaimmillaan miltei tunnin, täytteet ovat todella usein vääriä, palvelu on töykeää ja hinnat eivät muutenkaan ole halvimmat mahdolliset.Pizzapohjat suoraan kaupan hyllyltä. Tilaan pizzat jatkossa kotiin kokkolan pizzeriasta.
Hot slice pizzeriassa ollaan todella töykeitä justiin eilen tilasin itse kokkolan pizzeriasta ja tuli kyllä ihan ok nopeudella ja pizza oli hyvää ja vaimokin piti rullasta
- pizzeriat top 3
Ruasta nautitaan kirjoitti:
Hot slice pizzeriassa ollaan todella töykeitä justiin eilen tilasin itse kokkolan pizzeriasta ja tuli kyllä ihan ok nopeudella ja pizza oli hyvää ja vaimokin piti rullasta
öisin.
1- Kokkolan Pizzeria
2- Lucas
3- Hot Slice (ainoat pullataikinan tyrkyttäjät viikonloppuisin) - on vit..
Ruasta nautitaan kirjoitti:
apina on huijari.En käy enää koskaan.
- Karvakämmen
Mainostele täällä omia pizzojasi!!!
- kokkolan pizzeria
on parempi kyllä kuin hot slice. Mutta marziano on vielä parempi...:)
- on huonontunut
kokkolan pizzeria kirjoitti:
on parempi kyllä kuin hot slice. Mutta marziano on vielä parempi...:)
Kyllä täytyy kanssa sanoa että hot slice on huonontunut alkuajoista huomattavasti. ei siitä taikinasta kannata 6-9e maksaa :) Kylle mutterissa oli vaan hyvät pitsat.
Olen myös kokeillut herkkupizzeriaa mutta mauttomia nekin jotenkin on..... - känniääliöitä
on huonontunut kirjoitti:
Kyllä täytyy kanssa sanoa että hot slice on huonontunut alkuajoista huomattavasti. ei siitä taikinasta kannata 6-9e maksaa :) Kylle mutterissa oli vaan hyvät pitsat.
Olen myös kokeillut herkkupizzeriaa mutta mauttomia nekin jotenkin on.....on aika helppo huijata.Pizzapohja oli palanut mustaksi pohjasta.Kokki oli vielä mustampi kuin pizzapohja.Kun valitti asiasta hänet heitettiin ulos. Saatan.
- toki toimii!
Kokkolan pizzeria on ehdottomasti paras ja maukkaimmat pitsat valmistava pizzeria Kokkolassa. Tää ei sitte oo mikään mainos.
- vastenmielistä
Kyllä pojilla varmaan kauppa käy, kun eivät ole ehtineet siivoomaan. Ajattelin vain kun on ruokalan puoli niin sotkuinen ja paskan peitossa että iljetää. Jos asiakkainlla on tällainen sotku näkösällä, niin mitähän mahtaa keittiön puolelta löytyä. Hyvää ruokahalua :D
- SOTKEE!!!
vastenmielistä kirjoitti:
Kyllä pojilla varmaan kauppa käy, kun eivät ole ehtineet siivoomaan. Ajattelin vain kun on ruokalan puoli niin sotkuinen ja paskan peitossa että iljetää. Jos asiakkainlla on tällainen sotku näkösällä, niin mitähän mahtaa keittiön puolelta löytyä. Hyvää ruokahalua :D
Ei kai ne kerkee olla luutuamassa ku kusipäät sotkee sitä nopeempaa!! Hyvät on pitsat ym safkat ja kiva palvelu. Asiakkaat on monesti ihan pöllyssä olevia haahuilijoita varsinkin jos öiseen aikaan käy.
Jos paskasta mestaa haetaan niin mitenkäs on suntinvarren kebap-"ravintola".... =/ - selittäjä
SOTKEE!!! kirjoitti:
Ei kai ne kerkee olla luutuamassa ku kusipäät sotkee sitä nopeempaa!! Hyvät on pitsat ym safkat ja kiva palvelu. Asiakkaat on monesti ihan pöllyssä olevia haahuilijoita varsinkin jos öiseen aikaan käy.
Jos paskasta mestaa haetaan niin mitenkäs on suntinvarren kebap-"ravintola".... =/Kuka sielä on kerenny sotkemaan jos olen päivän ensimmäinen asiakas? Ymmärrän kyllä jos on kiirusta ja känniläise sikailevat, mutta kun ovet avataan niin luulis paikkojen olevan vähän paremmassa kunnossa.
- oot oikeesti
selittäjä kirjoitti:
Kuka sielä on kerenny sotkemaan jos olen päivän ensimmäinen asiakas? Ymmärrän kyllä jos on kiirusta ja känniläise sikailevat, mutta kun ovet avataan niin luulis paikkojen olevan vähän paremmassa kunnossa.
paskaa puhuva provoilija. En usko hetkeäkään etteikö paikka ois siisti avattaessa!!!
- ite katoon
oot oikeesti kirjoitti:
paskaa puhuva provoilija. En usko hetkeäkään etteikö paikka ois siisti avattaessa!!!
Mene ja katso. Millonkahan viimeks on pölyt pyyhitty / imuroitu, ehkä tammikuussa.
- sama kuitenkin
ite katoon kirjoitti:
Mene ja katso. Millonkahan viimeks on pölyt pyyhitty / imuroitu, ehkä tammikuussa.
Katoppa muita pikaruokaloiden paikat, kaikki on ihan järkyttävän näköisiä kun katsoo tarkkaan, pöly ym. Ainuita jotenkin puhtaita on ketjut!
- paikka mainosti...
sama kuitenkin kirjoitti:
Katoppa muita pikaruokaloiden paikat, kaikki on ihan järkyttävän näköisiä kun katsoo tarkkaan, pöly ym. Ainuita jotenkin puhtaita on ketjut!
Lucas, siellä myös yö kahtee kuljetus....tiettyjen ehtojen kautta :O
- marmaran
paikka mainosti... kirjoitti:
Lucas, siellä myös yö kahtee kuljetus....tiettyjen ehtojen kautta :O
entinen omistaja vissi ostanut paikan.eli nyt saa sieltä kaupungin parhaat pizzat ja kebabit!!!
- basalak veljekset vai?
marmaran kirjoitti:
entinen omistaja vissi ostanut paikan.eli nyt saa sieltä kaupungin parhaat pizzat ja kebabit!!!
.........:)
- on hyvää
basalak veljekset vai? kirjoitti:
mutta näkisittepä keittiön.
- Ravintola Luca´s
basalak veljekset vai? kirjoitti:
Ravintola ei ole myyty ja omistaja ei vaihtunut.Hauskaa kesän loppua kaikille.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835