EI sikainfluenssan tutkimusten, hoidon ja lääkityksen maksulliseksi tulemiselle, allekirjoittakaa adressi!

Ida-Sofiaa

Ajattelin tämän tännekkin laittaa, että saataisiin mahdollisimman paljon kansalaisia kannattamaan ideaa.



Allekirjoittakaa adressi hyvät kansalaiset niin saamme mekin hoidon ilmaiseksi influenssaan. Olemmehan veroilla sen ansainneet vai meinaako valtio, että kyllä me tavalliset duunarit, tossun kuluttajat ja kadun tallaajat selviydymme sikainfluenssasta ja ei se meihin köyhiin kansalaisiin tartu.

Sikainfluenssa tulee tarttumaan miltein jokaiseen kansalaiseen. Influenssahan tarttuu pisaratartunnalla, eli se voi tarttua suoraan ilmastakin, ovenkahvoista jne.

Itse teen työtä jossa tapaan satoja ulkomaalaisia viikossa.
Riski itselläni on erittäin suuri, sillä influenssaa vastaan ei voi suojautua, vielä. Saisin kyllä rokotteen, kun teen tuollaista työtä. Rokoite tulee vasta marraskuussa markkinoille. Ei siis mitään apua. Lääkäri vain sanoo, että syö ja nuku hyvin ja pidä yleiskunto hyvänä. Silti voit saada tartunnan.

Matkustellessa tartunnan saa vielä helpommin esim. Lentokoneessa tms. suljetussa tilassa

Allekirjoittakaa, ainoastaan pystytte sillä vaikuttamaan!
http://www.adressit.com/sikainfluenssan_hoito_ilmaiseksi

5

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Burt

      En allekirjoita. Kannatan maksullisuutta.

      • Esa-

        Maksulliseksi vaan. Voi sitten itse harkita hakeeko lääkkeen flunssaansa.


      • Ida-Sofiaa
        Esa- kirjoitti:

        Maksulliseksi vaan. Voi sitten itse harkita hakeeko lääkkeen flunssaansa.

        Siten pitäisi jo hoidon saaneiltakin periä maksu takautuvasti. Väärinhän se on jos me veronmaksajat maksamme niiden hoidon. Onneksi itse en Suomen kaltaiseen maahan verojani kanna!


    • Ericace

      Hyvät puolet :Ehkä lääkkeet saa helpommin itse maksettuina

      Närkästyin itsekkin aluksi. Olemmeko me taloudellisesti arvioituna kehitysmaiden asukkaiden tasolla, jonka maan hallitus ei katso pystyvänsä ehkäisemään ja hoitamaan kansalaisia uhkaavaa yhtä ainutta vakavaa epidemiaa, joita on vain noin 30-40 vuoden välein.
      Lintuinfluenssaankin varauduttiin vaikka uhka oli lähes olematon vielä asiasta keskusteltaessa, koska tauti ei vielä silloin todettu edes tarttuvaksi ihmisestä toiseen. Edellinen pandemia ja epidemia oli H2N3 A-influenssaviruksen aiheuttama eli "Hongongilainen" ja levisi Suomessa 1968-1969, (yleisenä jälkitautina oli kehkokuume). Omaisistani kaksi joutui sairaalahoitoon. Itse sain yhden Suomen ensimmäisistä flunssarokotteista työnantajani maksamana ja sain ohjailtua vakavammat tapaukset sairaalaan. Aikaisemman epidemian Suomessa aiheutti "Aasialainen" (H2N2) , tautiin kuoli vieressäni 18 vuotias kaunis terve urheilijatyttö, jälkitauteina esiintyi yleisenä mm. aivokalvon tulehdusta. Olin itse lapsi ja sairastin taudin jälkitauteineen. Influenssarokotetta ei oltu vielä keksitty. Lääkäri sanoi kotikäynnillä, että ei voida tehdä mitään muuta kuin odotella paranemista.
      Nyt kun käytössämme on viruksia vastaan lääkkeitä ja rokotukset valmistuvat eri tyyppisiä influenssaviruksia vastaan suhteellisen nopeasti, kun vain tyyppi osataan määritellä, emme toimikkaan enää parhaalla mahdollisella tavalla.

      • Ericace

        Korjaus "Hongongilainen oli virustyyppiä H3N2. Myöhemmin esiintyi vielä sikainfluenssaa (tai siksi ainakin kirjoissa luokiteltua influenssavirusta 1976 ja 1977 Moskovalaiseksi nimettyä virusta, molemmat olivat päätyypiltään H1N1 A-viruksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe