Minkäköhän hintanen mahtaa olla uusi tuulilasi vm 2000 Passat Variantiin?
Uusi tuulilasi Passattiin
8
5044
Vastaukset
- Gulf
Kysy oman paikkakunnan liikkeestä - hinnan erot ovat melkoisia, joten aivan turha on arvailla paikkakuntaasi kun et sitä kerro.
Itse olen maksanut uudemman passatin tuulilasista töineen 300-750e - riippuen missä sen asennutti. Kannattaa siis ihan itse kysellä niistä lasiliikkeistä mitä se maksaa ;) - ja vereen
Muista myös,että esim. Tapiolassa täyskaskossa on tuulilasivakuutus. Omavastuu 160 € ja seisontapäivästa saat 50€ eli 110 euroa. Varmasti muillakin yhtiöillä sis tuulilasivakuutus TÄYSKASKOON.
- olenko_tyhmä
Tuulilasin vaihdossa ei vaan tule seisonta päivää. Lisäksi toi vakuutus ei kannata, laskepa vaan.
- ex-Mosse
olenko_tyhmä kirjoitti:
Tuulilasin vaihdossa ei vaan tule seisonta päivää. Lisäksi toi vakuutus ei kannata, laskepa vaan.
Voi olla tässä eroja eri vakuutuksien ja yhtiöiden välillä, mutta esim. Fenniassa saa omavastuun lasivakuutuksesta pois kokonaan ja samoin keskeytyksestäkin saa omavastuun pois.
Ja jo 'alkavasta' päivästä tulee korvaus keskeytysvakuutuksesta jos omavastuut on 'nollassa'. Volkkarihuollothan yleensä seisottavat lasinvaihdossa autoa yön yli jolloin saa ainakin kahdelta päivältä korvauksen, joskus jopa kolmelta, jos on 'ruuhkaa'. - saatu
olenko_tyhmä kirjoitti:
KYLLÄ TULEE! Auto oli päivän korjaamolla ja siitä keskeytysturva 50e satavarmasti.
Sitä en ole katsonut paljonko täyskaskon hintaa nostaa tuulilasivak. se sisältyy Tapiolassa siihen. Voisin etsiskellä vakuutuspapereita ja katsoa.
Golf n. 400 vaihto volkkariliikkeessä. - Tapiola 160e
ex-Mosse kirjoitti:
Voi olla tässä eroja eri vakuutuksien ja yhtiöiden välillä, mutta esim. Fenniassa saa omavastuun lasivakuutuksesta pois kokonaan ja samoin keskeytyksestäkin saa omavastuun pois.
Ja jo 'alkavasta' päivästä tulee korvaus keskeytysvakuutuksesta jos omavastuut on 'nollassa'. Volkkarihuollothan yleensä seisottavat lasinvaihdossa autoa yön yli jolloin saa ainakin kahdelta päivältä korvauksen, joskus jopa kolmelta, jos on 'ruuhkaa'.Mulla on omavastuu Tapiolassa siis 160 euroa ja ainakin,siis AINAKIN yhdeltä päivältä olen viisikymppisen saanut. Tarkastellaan myös tätä noista vanhoista papereista.
- Golf 2004
Tapiola 160e kirjoitti:
Mulla on omavastuu Tapiolassa siis 160 euroa ja ainakin,siis AINAKIN yhdeltä päivältä olen viisikymppisen saanut. Tarkastellaan myös tätä noista vanhoista papereista.
Perusvakuutukset kolari,hirvi,ilkivalta,palo,varkaus omavastuu 160euroa.
Autopalvelu maksuton
Vastuuvak maksuton
Lisäturvavakuutukset
Lasivakuutus,kun lasi korjataan oe
Lasivakuutus kun lasi vaihdetaan 160e
Keskeytysvakuutus,päiväkorvaus 50e
Ja tärkein Lisäturvavakuutuksien maksut
LASIVAKUUTUS perusvuosimaksu 38,oo e
Keskeytysvakuutus,päiväkorvaus 50 e
perusvuosimaksu 63,00 euroa
No keskeytysturvasta pääsee "nauttimaan" lähinnä kolaritapauksissa,jolloin auto on pitkään korjaamolla. Pienen avun saa myös tuulilasihommissa. - Golf 2004
saatu kirjoitti:
KYLLÄ TULEE! Auto oli päivän korjaamolla ja siitä keskeytysturva 50e satavarmasti.
Sitä en ole katsonut paljonko täyskaskon hintaa nostaa tuulilasivak. se sisältyy Tapiolassa siihen. Voisin etsiskellä vakuutuspapereita ja katsoa.
Golf n. 400 vaihto volkkariliikkeessä.Tuulilasi asennettuna volkkariliikkeessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 821359
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.62809Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656