Onko se nyt reilua, ku monta äijää juoksee metsissä metsästykseen koulutettujen koirien ja haulikoiden/kiväärien kanssa jahtaamassa sellasta vastasyntyneen vauvan kokoista elukkaa? Onko se teistä reilua/miehekästä, saako se teidän huonon itsetuntonne kohoamaan?
hävetkää jänis-metsästäjät!
12
1295
Vastaukset
- on se
jänikset on pahoja
- toi oli
Varoittaja kirjoitti:
Jep. ne on kyllä julmia ja ilkeitä eläimiä
http://www.youtube.com/watch?v=Nvs5pqf-DMAhyvä!:) ihan samaa mieltä.
- vaan maistuvat
oikein hyvälle uunissa laitettuna.
Puolukkahilloa
Perunamuusia
Jänispaistia
Punaviiniä
Nam nam...
- Minäjh
Jänikset/rusakot syö marjapensaat :(
- REILUA
Ja mukaavaa kun saa ammuttua jäniksen tai rusakon.
Ei tarvii odottaa enää kauan kun pääsee taas niitä ampumaan. - hjklefed
Miehekkyydestä en tiedä, enkä reiluudesta. En mieti sellaisia.
Minuus on kunnossa. Turhanpäiväiset filosofoinnit jätän humanisteille
se on heidän alaansa. Luonto ja ruoka taas minun.
Jänis on pienempi kuin hirvi, mutta suurempi kuin kyyhky.
Jänis maistuu hyvältä ja on luomua. Piste. - vähän kade jänistäjille
Oon joskus saanut olla jänisporukassa ja minusta se on kyllä turkasen paljon jännempää ja kivempaa kuin kanalintu, sorsa tai hirvijahti... Koskaan ei tiedä mistäpäin se pupu säntää...
Ei jänismetsätyksessä mitään hävettävää ole.. Jäniskanta voi sitä paremmin mitä enemmän sitä metsästetään! - jänistä mä metsästän
hippi, ettet tukehdu ituihisi!
- kukkuuuuu
...niin jäniksillähän ei ole siellä vanhainkoteja. Jänis on ravintopyramidissä sellaisessa asemassa että sen luonnollinen kuolema on se että joku jahtaa sitä, tappaa sen ja syö. Ja usein petojen saaliiksi joutuvat jo nuoret kokemattomat eläimet.
Jänöt ovat myös erittäin hyviä lisääntyjiä. Ei ne lopu vaikka niitä vähän jahdataankin. Jos petoeläimet ja ihmiset lopettaisivat jänisten saalistamisen niin määrät kasvaisivat liikaa. Silloin kuoleman toisi taudit ja nälkä.
Mulla on puhtaampi omatunto kun syön itse metsästettyä jänistä kaupasta ostetun lihan sijasta. Silloin tiedän mitä syön, ja se oikean eläimen näkeminen herättää kunnioitusta liharuokaa kohtaan. Kaupan lihatiskin tuotteiden kanssa syntyy vähän samalainen ajatusvääristymä kuin monilla on töpselisähkön kanssa: töpselisähkö on hyvä juttu, maailma pelastuu kun aletaan ajelemaan sähköautoilla. Mutta ne voimalat on paha juttu, kaikki ydin- hiili- ja muutkin voimalat pitäisi kieltää...- vain MIEHIÄ
Kyllähän ne naisetkin jänismetsällä käyvät,vai mitä.?
- 7+12
vain MIEHIÄ kirjoitti:
Kyllähän ne naisetkin jänismetsällä käyvät,vai mitä.?
Että tämäistä paskaa ei kaadeta kaikkien päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708